Monet varmaan tietää tuon Flappy Bird nimisen pelin, jota ei enää voi ladata ainakaan AppStoresta tai Google Playsta. Miks se poistettiin? Luin ettei kyseisen pelin tekijä halunnut olla kuuluisa ja poisti siks... Mutta on huhuja liikkeellä, että se poistettiin siksi, että "se vaan on liian koukuttava" (?!?). Ja toinen huhu on että jotkut veljekset oli ottanut kisan, kumpi saa tässä Flappy Birdissä enemmän pisteitä, ja kun toinen oli voittanut, häviäjä tappoi veljensä oikeasti ja pelin tekijä poisti pelin ettei kukaan kuolisi sen takia (?!). Voisko joku tietäväinen kertoa, mistä syystä peli oikeasti poistettiin? Itse en usko, että se johtuisi pelin tekijän julkisuuden pakoilusta, pelin liiasta koukuttavuudesta, tai kuolemanvaarallisuudesta.
Vastaukset 4
- asdddd2
Syy taitaa olla se, että pelin kehittäjä oli täys köyhä paska, ja sai n. 50 000 dollaria päivässä mainostuloja, mainetta ja kunniaa, joita ei pitänyt tärkeänä joten halusi poistaa pelin , odottaen sen poistavan kaiken häneen kohdistuvasta huomiosta.
- FlappyBirdieee
No tuo kuulostaa aika järkevältä. Mutta miksi poistaa peli, jos ei halua huomiota, kun niin suositun pelin poistaminen tuo vain lisää huomiota kun kaikki ihmettelee :o
peli poistettiin, koska se rikkoi niin monia tekijänoikeuksia
- matias92
tuolta voi ladata ilmaiseksi androidille ja applelle! http://flappybirdfreeforandroid.blogspot.com/ lisäksi on asennushjeet siel
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3511011- 69711
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et34607- 39547
- 63513
- 39512
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht315478kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22449- 74448
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19411