jatkaa mäellä hyppimistä :( antais nuoremmille tilaa )
Mitä tekee Ahonen
25
364
Vastaukset
- mikä on ammatiltaan?
Samat sanat mutta kun rahat on loppu.
- sponsoripaavo
juu suojatyöpaikkaakaan ei ole löytynyt. Pukuompelijoitakaan ei montaa tarvitse ja mitään muuta mies ei osaa. Saukon pitää monotkin jalkaan laittaa ja valaa uskoea että kyllä se siitä.
- kuka tilalle
Ei vaan taida löytyä sen parempaa uuttakaan hyppääjää tilalla tällä hetkellä.
Vai kuka olisi ? - MrJuha82
Antaa vaan hyppiä mukana-
tulee enemmänki myötähäpeä ku lukkee kommenttejanne.
Ei varmaan Ahonenkaan kovin ilahdu noista kommenteista, ja ajattelee että onpas turhamaisen tyhymää touhinkia noilta =)
ei pahalla, mut ootte ihan liikaa moittinu Ahosta.
Onhan se hyvä hyppääjä vieläki, mut iteki moitin sitä, että liikaa hypetetty, mut antaa Ahosen hypätä.
41-vuotiaana Norjaki Kasai otti Olympiahopaa!
Entä Ahonen ton ikäisenä?? - sponsoripaavo
No kyllä ne itkuvirret joka haastattelun jälkeen vituttaa. Milloin on maa jäässä milloin kärsä kipee. Erioikeuksia vielä pitäis järkätä. Jättäis nuoremmille jos ei Kasain tapaan pysy mukana. Pikkunättiä kärkimiehistä 10-20 metriä lyhempiä läpsäyttelijöitä on nuoremmissakin, tuskin edes pojalleen pärjäis.
- minkä maan mies
Kuka kärkimies siellä hyppäsi 145-150 m ?
- Vaijeriside
Hyvä ja kiva duuni vaan hypätä ja tienaakin siinä kohtuullisesti ja kun ei varmaan oikein muutakaan osaa. Fiman aloitti mutta eikös siinäkin joku konkka tullut. Mukavaa matkailua ja Hiihtoliitto (sillä on rahaa) kyllä maksaa. Suomessa on niin vähän hyppääjiä ja keskinäistä kilpailua että vanhollikin näytöillä pääsee kohtuu helposti maajoukkuekuvioihin ja sieltä ei hevin tiputeta. Norjassa tai Itävallassa ei Puolassakaan vastaava onnistu ei myöskään Nipponissa.
- Kovin palkka
Mika Kojonkoskelle, joka toimi Norjan mäkijoukkueen päävalmentajana vielä keväällä 2011, on merkitty tammi–huhtikuulta 2011 yhteensä 29 582 euron kuluerä. Ilmeisesti Kojonkoski nosti tuplapalkkaa, Norjasta yhtä ja Humusta yhtä.
Kun Humun pääjoukko aloitti työnsä syyskuussa 2010, Kojonkoski tuli mukaan vasta vuoden vaihteessa. Norjalaisten kanssa hän kertoo sopineensa sivutoimista, jos ne eivät häiritse hänen päätyötään. Norjan työstä irtoavalla ajalla hän siis teki Humun töitä – ja laskutti Humua firmansa kautta. - hyvä jannu
Hyviinhän se Falunissa hyppäs yhenkierroksen
- sotsin lämmössä
Entäs salpausselällä taitaa mennä persilleen Jannen hypyt.
- hyvä jannu
sotsin lämmössä kirjoitti:
Entäs salpausselällä taitaa mennä persilleen Jannen hypyt.
... juu ei auta Saukko eikä norppa eikä kotimäki kun ei ole kuulaa niin 10-15 metriä jää kärkimiehistä. "Kunhan hypellään" on yrmyilijän omat kommentit. Kuinkahan kauan ne vähätkin sponsorit moisen yrmypillittäjän takana seisoo. Mentaalivalmentajat suosittelivat yrmyilyyn kossua sillointällöin. En tie, mut Nykäs Masa ainakin niillä opeilla...
- apu vain menestyjill
Saakos Ahonen urheilijan apurahaa ? jos saa niin miksi ei ole jatko onnistunu.
- hyvin hyppäävät
No joo...Janne hyppäs ihan hyvin, ja Anssikin hyppää hyvällä fiiliksellä.
- hyvä jannu
...suorastaan loistavasti, yhdenkerran. Jannesta tulee vielä varma yhdenkierroksen mies
- saa nähdä
... jäi kotia reenaamaan kesken kauden. Aiko silti uskaltautua laskea hurauttamaan lentomäen alas, yhdenkerran
- kausi vinito
mitä sitä täs vaihees kautta jäädään treeenaa, olis antanu mennä loppukauden vaik perseet olalla.
- MrJuha82
Eniten huvittaa se, että kuinka höpötetään koko ajan Jannesta, kun pitäs kehua enemmän nyt Koivurantaa.
Muuten Ahonen voi tehdä kovaaki jälkeä vielä, mut toi ylihypetys on surkuhupaisaa.
Jopa toimittajat meni helppoon arvokisoissa, kun luultiin että se tuo mitalin.
Kristiina Kekäläinen vai mikä tän nimi on, sanoi naama pokkana 3että Ahonen tuo mitalin.
Missä järki?????? - MrJuha82eipilkkaa
Eihän se nytkään oo maailmancupissa hyppäämässä.
No tsemppiä kuitenki Janne.
Mitä eroa on kivellä ja Janne Ahosella?
Kivi hymyilee. - hupaisaa eikö?
Jannesta tulee mieleen Kiira Korpi. Harjoittelukaudella kaikki on hyvin. Liitontuet pyörivät, sponsoreita haalitaan. Kilpailukaudella osaamattomuutta, hermojenhallintaa, uskallusta peitellään milloin milläkin sairaus/loukkaantumiskierteellä. No nythän taas alkaa molemmille harjoituskausi ja terveystilannekin kohentuu. Onnea vaan kovasti molemmille. Kumpikin aikoi rahastaa vielä monta vuotta
Ennen sentään Ahonen oli voittajatyyppi, mut tällä kaudella liikaa selityksiä ja nyt hiljattain yllättävä katoaminen Maailman Cupista.
Enää ei riitä syyksi mikään mykoplasma tai joku muu.
- JanneMestari!
Noniin Ahonen antoi viimeiset kisat tilaa nuorille hyppääjille... Ja tuloshan oli mahtavaa tasoa! Eli hyvä että Janne jatkaa ens vuonna niin saa näyttää taas vähän mallia !
- siivetön Kotka
No Ahonen pääsee kohta päristelee radalle putket punaisena.siinä sitä palaa euroja et silmissä vilisee.....
- snowman2
En ymmärrä miksi aina verrataan Kasaihin ja hänen 41-v. ikään kun puhutaan Jannesta. Mielestäni Kasai näyttää ulkoisesti Jannea paljon nuoremmalta ja
kunto sekä varsinkin tekniset ominaisuudet pysyneet kokoajan huipussa. Janne vaikuttaa ikäistään vanhemmalta.- Pss finer
Kyl kasai oli vittu 10 vuotta iha paska kunnossa. Tälle kaudelle se tuli bäkkii maailman huipul puku uudistuksen takii ja samasta syystä gregor schlierenzauer oli ihan perseest.
Kesäl janne ottaa vähä kokaiinii ja next kausi on jannen kausi!!!!!!!
- upeeta
Urheiluviikonloppu-ohjelman kootut selitykset osiossa Ahonen ilmoitti jatkavansa. Ei ollut vielä tähän ikään mennessä ymmärtänyt harjoittelun ja levon suhdetta. Toivotaan, että se ennen 50 vuotta avautuu. Kokolattiamatot ovat vanhemmiten myös alkaneet vaivaamaan, menestyksen aikoihin niistä ei isompaa kiusaa ollut. Ei se ole muita kun lajiliiton pussista ja sponsoreilta pois jos hän uraa jatkaa, mies toteaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116968- 125906
- 83708
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten283699Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483