Osaisiko joku suositella kameraa alle satasella? Toiveina mahdollisimman pieni ja näppärä koko, kuvanlaadusta en osaa sanoa mitään fiksua kun en tunne teknisiä termejä mutta jos saisi suht hyviä lähikuvia kasvoista ja silmistä (meikkiblogia varten) niin olisin tyytyväinen! Esim. kännykän kamerassa 3.2 megapikseliä on vielä liian epätarkka. Tuleekohan noissa kaikissa myös USB-kaapeli mukaan jotta saan siirrettyä kuvat koneelle? Kiitos kaikille avusta!
Paras
sannikee
2
114
Vastaukset
- JX700
Paras on henkimaailman kysymys, ei mikään kamera ole kaikille paras.
Kelpaisiko Fujifilm FinePix JX700 n. 75 € Canon Ixus 135 mallia saa usein juuri alle satasen. Siinä on vähän kaikkea, mm, kohtuullisen pitkä 8x zoom. Kamerassa on myös WiFi, jolla kuvat voi siirtää langattomasti WiFi-verkossa olevaan tietokoneeseen tai yhteensopivaan puhelimeen.
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/14441/dkjng/Canon-IXUS-135-digikamera-musta
Toki kuvat voi siirtää johdellakin tai kortinlukijalla. Ixus 132 on sama kamera ilman WiFi:ä. Sitäkin saa satasella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984