Mikä Karibian saarista olisi sieltä rauhallisimmasta päästä? Aruba, Curacao, Barbados... vaikuttavat liian "isoilta" keskuksineen. Toki kaikista varmaan löytyy niitä rauhalisia paikkoja. Kokemuksia tuolta suunnalta on Dominikaanisesta ja Play de Carmenista ja nyt idyllinen ja pieni lomakohde haussa. Eritoten kaivataan kirkasta vettä ja löhöilyä, toivun jalkaleikkauksesta ja siksi makoilu loman päätehtävä.
Koh Lanta ja Chang ovat Thaimaassa miellyttäneet ja toki Malediivit. Indonesiassa Gili-saaret ihastuttivat tunnelmallaan. Eli sen tyyppisistä paikoista tykkäämme.
Mikä on rauhallinen saari?
5
474
Vastaukset
- harmaamassa
Ei taida Malediiveille vastinetta ihan helposti Karibian suunnalta löytyä - malediiveilla kun on se 1 hotelli per saari, niin ei vastaavaa rauhaa ihan helpolla löydy - toki Karibiallakin on pikkusaaria, mutta miten lie sitten ne palvelut? - saattaa palveluiden hinta nousta sitten jo filmitähtilukemiin?
- JoXXX
Itse ollaan lähdössä parin viikon päästä Guadeloupelle ja Dominicaan. Nämä pitäisivät juurikin rauhallisemmasta päästä Karibian saarista. Rantakohteena parempi tuo Guadeloupe. Helppo matkustaa Pariisin kautta
- gturk
Grand Turks ainakin on todella rauhallinen, tosin ei siellä rantojen lisäksi juuri muuta ollut. Mutta todella upeat snorklaus mahdollisuudet ja vesi uskomattoman kirkasta jopa karibian mittapuulla.
- sy Snoopy
Suosittelen Dominicaa ja Grenadaa. Kohtuuhintaisia ja rauhallisia. Dominica ehkä hieman köyhempi. Guadeloupella eurot, siis kalliimpi. www.snoopy.fi
- <<<Z<
OIS KIVA LOMAILLA MM DOMNICALLA JA GRENADALLA JA GUODALUPELLA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495607Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241717
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään33998