kertokaapas!!

epäileväinen

Havaitsin ovulaatiolimaa kp 12 (samana päivänä harrastimme kahdesti keskeytettyjä yhdyntöjä) ja havaitsin kiinnittymiskipua (?) ja metallin makua suussa kp 21.

Tänään on kp 27 ja alkoi vasta päivällä (vaikka yleensä alkaa jo aamulla) vähän tuhrua verenvuotoa liman seassa mutta ei ole mitään menkkamaista kipua eikä mitään kipua mikä ihmetyttää todella paljon koska yleensä tulee aina ensin menkkamaista kipua ennen kuin menkat alkaa.

Lämpö ei laskenut (tänään mittasin suusta 37,2 enkä ole kipeä). Normaali lämpöni on 36,6-36,8 välillä.

Tiedän että testillä selviää mutta löytyisikö teiltä samankaltaisia kokemuksia kuin minulla?

Ei ole mitään raskausoireita tai lasketaanko: päänsärkyä, väsymystä ja turvotusta.

10

127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6+2

      Musta kyllä kuullostaa aikasen vahvasti raskausoireilta, ainakin tuon lämpötilan ja oireidenkin perusteella. Menkatkin ku voi hyvin raskaanakin ollessa tulla, usein juuri tuolleen erilaisina kuin ennen. Tietty kuinka paljon sitten vaikuttaa se alitajunta ku toivoo/pelkää raskautta....

      Kannattaa varmaan muutaman päivän päästä testata onko tärppi käynyt.

    • Tässä vastaus
    • alkuperäinen epäilev

      Täällä ap taas. Mainitsin tossa että tiistaina tuhruvuoto alkoi yllättäen päivällä ilman menkkamaista kipua. Keskiviikkona ja eilen oli runsaat menkat ja loppui kuin seinään vaikka tulee aina menkkojrn jälkeen vielä ruskeaa vuotoa mutta nyt ei tullut. Ja ei ollut mitään menkkamaisia kipuja! Ei mitään kipuja!

      Lämpö edelleen yli 37. Päätä särkee ja väsyttää paljon.

      Onko mahdollista että olisin raskaana runsaista menkoista ja poikkeuksista vuodoista huolimatta?

    • alkuperäinen epäilev

      Puristin niin molemmasta rinnasta tuli maitoa!!?!?!? Merkitseekö että olen raskaana!?

    • lopeta jo

      no voi jessus sentään tee nyt jo se testi äläkä täällä vaan huutele!

      • alkuperäinen epäilev

        Anteeksi vaan mutta mun on vaikea uskoa jos olen raskaana runsaista menkoista ja keskeytetyistä yhdyntöistä huolimatta!!


      • Plussaa näyttää
        alkuperäinen epäilev kirjoitti:

        Anteeksi vaan mutta mun on vaikea uskoa jos olen raskaana runsaista menkoista ja keskeytetyistä yhdyntöistä huolimatta!!

        Minä taas työnsin itselleni sormen anukseen ja sormen poisoton yhteydessä huomasin sormessani voimakkaan kakan hajun ja pienen "myyrän".(kakkaa).
        Olenko tehnyt vahingon?


      • lopeta jo
        alkuperäinen epäilev kirjoitti:

        Anteeksi vaan mutta mun on vaikea uskoa jos olen raskaana runsaista menkoista ja keskeytetyistä yhdyntöistä huolimatta!!

        Mitä sitten täällä selostat jokapäiväisiä raskausoireita jos kerran kuitenkin olet varma ettet ole raskaana. Siinähän sitten elät epätietoisuudessa jos et 2e halua testiliuskaan laittaa.

        Taitaa olla trolli taas asialla.


      • idiotismia
        lopeta jo kirjoitti:

        Mitä sitten täällä selostat jokapäiväisiä raskausoireita jos kerran kuitenkin olet varma ettet ole raskaana. Siinähän sitten elät epätietoisuudessa jos et 2e halua testiliuskaan laittaa.

        Taitaa olla trolli taas asialla.

        Ja siis nämä trollit ovat niin ärsyttäviä. Yleensähän trollauksen periaate on että aiheutetaan riitaa muiden keskustelioiden kesken, mutta kun tästä ei saa edes sellaista.

        Voiko kukaan ihminen olla oikeasti niin tyhmä että tulisi palstoille kyselemään "voinko mä olla raskaana" menkää nyt hyvät ihmet hakeen testi ettei tarvi tyhmiä kysellä.

        Ja ihan vain mielenkiinnosta jos nyt käykin niin että tämä aloitus ei olisi provo, niin mitä ihmettä sä pongailet ovislimaa ja harrastat keskeytettyä?? Ilmeisemmin lasta et halua, eli olisiko palstasi sitten kuitenkin joku muu ja jos vaikka ehkäisyä käyttäisit, vai eikö järki riitä?


    • Tyhmyys on tuho!

      Tyhmyyshän on maapallon tuho ja tyhmät näyttävät lisääntyvän eniten.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe