Havaitsin ovulaatiolimaa kp 12 (samana päivänä harrastimme kahdesti keskeytettyjä yhdyntöjä) ja havaitsin kiinnittymiskipua (?) ja metallin makua suussa kp 21.
Tänään on kp 27 ja alkoi vasta päivällä (vaikka yleensä alkaa jo aamulla) vähän tuhrua verenvuotoa liman seassa mutta ei ole mitään menkkamaista kipua eikä mitään kipua mikä ihmetyttää todella paljon koska yleensä tulee aina ensin menkkamaista kipua ennen kuin menkat alkaa.
Lämpö ei laskenut (tänään mittasin suusta 37,2 enkä ole kipeä). Normaali lämpöni on 36,6-36,8 välillä.
Tiedän että testillä selviää mutta löytyisikö teiltä samankaltaisia kokemuksia kuin minulla?
Ei ole mitään raskausoireita tai lasketaanko: päänsärkyä, väsymystä ja turvotusta.
kertokaapas!!
10
140
Vastaukset
- 6+2
Musta kyllä kuullostaa aikasen vahvasti raskausoireilta, ainakin tuon lämpötilan ja oireidenkin perusteella. Menkatkin ku voi hyvin raskaanakin ollessa tulla, usein juuri tuolleen erilaisina kuin ennen. Tietty kuinka paljon sitten vaikuttaa se alitajunta ku toivoo/pelkää raskautta....
Kannattaa varmaan muutaman päivän päästä testata onko tärppi käynyt. - Tässä vastaus
- alkuperäinen epäilev
Täällä ap taas. Mainitsin tossa että tiistaina tuhruvuoto alkoi yllättäen päivällä ilman menkkamaista kipua. Keskiviikkona ja eilen oli runsaat menkat ja loppui kuin seinään vaikka tulee aina menkkojrn jälkeen vielä ruskeaa vuotoa mutta nyt ei tullut. Ja ei ollut mitään menkkamaisia kipuja! Ei mitään kipuja!
Lämpö edelleen yli 37. Päätä särkee ja väsyttää paljon.
Onko mahdollista että olisin raskaana runsaista menkoista ja poikkeuksista vuodoista huolimatta? - alkuperäinen epäilev
Puristin niin molemmasta rinnasta tuli maitoa!!?!?!? Merkitseekö että olen raskaana!?
- lopeta jo
no voi jessus sentään tee nyt jo se testi äläkä täällä vaan huutele!
- alkuperäinen epäilev
Anteeksi vaan mutta mun on vaikea uskoa jos olen raskaana runsaista menkoista ja keskeytetyistä yhdyntöistä huolimatta!!
- Plussaa näyttää
alkuperäinen epäilev kirjoitti:
Anteeksi vaan mutta mun on vaikea uskoa jos olen raskaana runsaista menkoista ja keskeytetyistä yhdyntöistä huolimatta!!
Minä taas työnsin itselleni sormen anukseen ja sormen poisoton yhteydessä huomasin sormessani voimakkaan kakan hajun ja pienen "myyrän".(kakkaa).
Olenko tehnyt vahingon? - lopeta jo
alkuperäinen epäilev kirjoitti:
Mitä sitten täällä selostat jokapäiväisiä raskausoireita jos kerran kuitenkin olet varma ettet ole raskaana. Siinähän sitten elät epätietoisuudessa jos et 2e halua testiliuskaan laittaa.
Taitaa olla trolli taas asialla. - idiotismia
lopeta jo kirjoitti:
Mitä sitten täällä selostat jokapäiväisiä raskausoireita jos kerran kuitenkin olet varma ettet ole raskaana. Siinähän sitten elät epätietoisuudessa jos et 2e halua testiliuskaan laittaa.
Taitaa olla trolli taas asialla.Ja siis nämä trollit ovat niin ärsyttäviä. Yleensähän trollauksen periaate on että aiheutetaan riitaa muiden keskustelioiden kesken, mutta kun tästä ei saa edes sellaista.
Voiko kukaan ihminen olla oikeasti niin tyhmä että tulisi palstoille kyselemään "voinko mä olla raskaana" menkää nyt hyvät ihmet hakeen testi ettei tarvi tyhmiä kysellä.
Ja ihan vain mielenkiinnosta jos nyt käykin niin että tämä aloitus ei olisi provo, niin mitä ihmettä sä pongailet ovislimaa ja harrastat keskeytettyä?? Ilmeisemmin lasta et halua, eli olisiko palstasi sitten kuitenkin joku muu ja jos vaikka ehkäisyä käyttäisit, vai eikö järki riitä?
- Tyhmyys on tuho!
Tyhmyyshän on maapallon tuho ja tyhmät näyttävät lisääntyvän eniten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397800Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde411999Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251940- 911653
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801575Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5949- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822