Reipas ja luotettava opiskelija/nuori, tule satunnaisesti auttamaan siivouksessa perheenäitiä. Työtä n. 2-3h joka toinen viikko, kesällä hieman enemmän(tuolloin myös pienten lasten hoidossa avuntarve todennäköinen).
Sijainti keskustan pohjoispuolella. Palkka 8-12 e/tunti riippuen työnkuvasta, ajat ja palkka sovitaan kunkin työkerran kohdalla erikseen.
Kerro itsestäsi viestiketjuun ja laita yhteystietosi, otan sinuun yhteyttä jos vaikutat sopivalta apulaiselta:)
Satunnaista siivousapua Oulu, kesällä myös lastenhoitoa
2
250
Vastaukset
- pölynkadottaja
Hei, muuten ok nuo kotisiivoustyöt ihan omana ammattinani. Mutta vinkki täältäpäin, että kotisiivousrinki/ns. päiväapulaisrinki houkuttelisi työntekijää paremmin, kuin ihan muutaman tunnin satunnaiskeikat kertavko tai harvemmin.
Joillain paikkakunnilla ringit toimivat, ja rinki voi saada kotihengen palkkaamiseen myös palkkatukea, että säästyisi kunkin ringin osakkaan omia euroja.
Työskentelen itse monen sortin siivouksissa, pienyrittäjällä, mutta lähtisin mielelläni vielä näin hiukan varttuneempana jos sopiva kotityöpalveluasiakasrinki sattuisi tarttemaan-
Sama systeemi muuten olisi yrityssiivouksiinkin toimiva pienyrityksille, että useampi palkkaa yhden itsenäisesti- nyt samat tahot kukin erikseen maksavat vuokrasiivoojille ittensä kipeeksi, pahimmillaan.
Heitin nyt näitä ideoita vaan, mitä on kentällä tullut pohdittua- itsekin olin alunperin siivousrinkisiivoja, ja kokemus ei ollut huono, puolin toisin. - luotettava2
Hei,
Olen 21-vuotias opiskelija Oulusta. Olen aikaisemmin toiminut sekä perhepäivähoitajana, että kotiapulaisena siivojana.
En mielleläni tähän kirjoittele kaikkea elämästäni, mutta jos laitat sähköpostia, niin voin lähettää sinulle CV:ni ja työhakemuksen kuvan kanssa (poistathan välilyönnit osoitteesta)
tulina . riukulehto (a) ahtari . com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt505157Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.672935Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?2831448Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh721143Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391114Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611085Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok761069- 1291062
- 1701038
- 49924