Nyt on helppoa hemmotella ja hoitaa itseään ihanilla eteerisillä öljyillä, sillä olen innovoinut super-käytännölliset aromaterapia-korvikset!
Vain tippa öljyä koruun, ja menoksi. Tuoksu seuraa mukana niin töissä kuin vapaallakin, eikä hemmottelu ole enää sidottu paikkaan tai huoneeseen.
Keksin aromaterapia-korvikset itse, kun aloin pohtia miten ihanaa olisi käyttää eteerisiä öljyjä "hajuvetenä" ja samalla hoitaa itseään kulloisenkin tilanteen mukaan. Olen nyt käyttänyt ko. korviksia koko talven, ja jäänyt koukkuun! Öljyt toimii tosi hyvin arjen käänteissä, esim. rauhoittaen kassajonossa tai piristäen sateella...
Askartelen korviksia käsityönä, ja voit kurkata niitä osoitteessa: http://www.etsy.com/shop/NellandBoutique
Jokainen on ansainnut parin (tai kaksi) näitä ihanuuksia!
Onnellista vuoden kulkua kaikille!
Aromaterapiaa korviksilla!
Nelland
0
204
Luetuimmat keskustelut
- 382231
- 56726
- 41711
Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä
Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne73545- 45510
- 62502
- 42500
T.h tuomio
Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin6487Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh25487Pientä pintaremonttia
Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k16484