Hei!
Pohdin tässä vaunujen hankintaa.
Haluan 3-pyöräiset ja koska reissaamme mökille jne. niin haluan vaunut jotka eivät vie paljon tilaa kasaan laitettuna.
Onko teillä kokemuksia Bumbleride Indie vaunuista tai Britax B-Motion 3-vaunuista?
Kertokaahan hyviä ja huonoja puolia noista.
Pähkäilen noiden kahden välillä. Hartanin, Crescentin ja Teutonian 3-pyöräiset eivät mene niin pieneen tilaan ja ovat painavammat....
Britax B-Motion 3 vai Bumbleride
3
1895
Vastaukset
- maria...
minä liputan bumbleridien puolesta! kevyet, näppärät ja menevät maastossa kuin maastossa. itsellä ne on käytössä ja parempia ei löydyy mistään muusta merkistä.
britaxista en osaa sanoa, kun ei ole kokemusta. - VauvaKesäkuussa
Hei,
Tulen tähän myös huutelemaan kommenttien perään. Itselläni mielessä täysin sama parivaljakko. Ja Britaxeista kysymys, saako näissäkään ratasosaa kasvot työntäjää kohden? Nimittäin jos ei saa kallistun melkein Bumblerideihin, vaikka ovatkin kalliimmat. Bumblerideihin nimittäin kai saa MaxiCosin kaukalon kiinni adaptereilla ja kaukalo meillä on jo ostettuna. - Lastentarvike mama
Bumbleridella on myös parempi jälleenmyynti-arvo, kun on haluttu merkki ja on aika vähän tarjolla käytettynä noita rattaita ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503864
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342801Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262468- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51829- 1851766
- 281519
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871468Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238