Potter-unet

Fanni

Ootteko te ikinä nähny jotain Potteriin liittyviä unia ja jos ootte nähny, niin millasia?

10

748

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fanni

      Pistäkää tähän jos pistätte, toi toinen tuli vahingossa.

    • ,--.,

      Oon nähnyt paljon Potter unia mutta viimeisin ja paras on tässä. Ekaks täytyy sanoa, että tää uni oli todella todentuntuinen. Siinä oli iloo, huumoria, parodiaa, karmivaa kauhua ja paljon muuta. Yritän kertoo mahdollisimman lyhyesti ja noi kaikki ei tässä nyt tule ilmi. Enkä todellakaan pysty välittään kaikkea sitä ahdistuneisuuden tunnetta ja painajaismaisuutta tähän.

      Siinä oli ekaks tapahtumapaikkana joku iso linnake, ei Tylypahka vaan enemmänkin sellanen mikä on Kaksi tornia leffan lopussa missä on se taistelu. (en oo mikään Ths-fani) Oli aika kasa ihmisiä siinä linnakkeessa ja siellä oli myös tutut HP-hahmot, oli rento ja hauska tunnelma.. örkitkin lauleskelivat hassusti öristen. Alku sählinkiä ja esimakua kauhusta aiheutti Lupin muuttumalla ihmissudeksi, ja joka onnistui puremaan Hermionea. (liikaa pohdittu, että onko Hermu ihmissusi) Kuitenkin yhtäkkiä, lauma ankeuttajia hyökkää sinne ja kaikki tyypit suihkauttelee suojeliuksia, jotka ei paljoakaan ankeuttajia hidastaneet.. niitä oli liikaa. (Lupin loikki johonkin)

      Siinä oli sitten kauhua, kun ankeuttajat tuli sisälle. Ne oli saman näköisiä kuin leffassa, mutta vähän isompia ja nää veti myös hupun alas suudellakseen aivan kuten kirjassa, ja eipä monessakaan enää sielu pihissyt muutaman minuutin jälkeen. Siinä vaiheessa unta pystyin tietoisesti vaikuttamaan hieman tapahtumiin. Sillä hetkellä tiesin että se oli unta ja just kun ankeuttaja oli mädäntyneet kädet olkapäilläni ja pää lähestymässä, niin "ohjasin" jonkun ukon antamaan sitä suklaata, jota kirjassa mainittiin Lupinin antamana Harrylle, ankeuttajan suuhun.. pelastuin tilapäisesti sillä. Sitten ilmestyin omaan kotiini ja taas se uni muuttui todentuntuiseksi, enkä tietoisesti pystynyt vaikuttamaan tapahtumiin.

      Katoin parvekkeelle ikkunasta ja parvekkeella oli itse Voldemort joka antoi jotain käskyjä kahdelle ankeuttajalle. Pidin parvekkeen oven kahvaa tiukasti, koska onkeuttaja yritti avata sitä (kahva on saman näköinen kun leffassa se vaunuosaston kahva) Siinä sitten miteltiin lihasvoimaa ankeuttajan kanssa(!) ja pelkohan minut lopulta lannisti melkein heti, onkeuttajalla oli myös paljon fyysistä voimaa. (tuskin se loppujen lopuksi lihasvoimaa oli) Viimesenä pakenin vessaan ja lukothan ne sai jotenkin auki.. oli aika pimeää kokoajan. Sitten vain ankeuttaja hitaasti mutta varmasti onnistui antamaan sen mitä yrittikin.. sitten heräsin.

      Ton unen haluaisin nähdä uudestaan, vaikka se olikin suurimmaks osaks painajainen. Suuria tunteita se herätti. Kaikkein parasta (mutta myös pelottavinta ja kauheinta) oli se, kun ankeuttajien vaikutus oli jotenkin niin "aitoa". Hassua että unessa pysty jotenkin simuloimaan sen, että miltä niiden vaikutus tuntuu vaikka eihän niitä olemassa ole.. mutta karmivalta tuntu!! (aika sanoinkuvaamatonta)
      p.s: oon huomannu, että jos oon syöny paljon jotain suolasta, niin näen painajaisia. En kyl tiiä et onks se syy mutta osaksi voi olla.

      • Feorge Granley

        Asuimme Harryn ja Hermionen kanssa mökissä. Meille tuli joitain jästisukulaisia kylään ja niillä oli kaksi lasta. harry jäi mökkin (Tai siis otti näkymättömyysviitan mukaan) ja menimme jästibussilla kiertelemään kaupunkia.(Harry lensi luudalla vähän matkan päässä) Menimme pitkin Talvista metsää, oli jo yö ja yhtäkkiä toinen penskoista huusi toiselle: "Hei kato! Mitä Harry-setä on puun latvassa?". Vilkaisin suu auki ikkunasta ja en pitänyt siitä mitä näin: Harry leijuu puiden latvassa. Sitten huomasin että Harry istuu (Ilman näkymättömysviittaa) Tulisalaman päällä (Sitä tuskin näki, koska metsä oli tummana pimeydestä) kuun valossa katsomassa meitä. Aloin huitoa vimmatusti huutaa äänettömästi: "Harry! Ne näkee sinut. Mene!" Sitten Harry tajusi ja hänen otteensa lipsui ja hän lensi päin bussin kylkeä ja syöksyi metsikköön. "Voi ei!" Ajattelin. Hermionekin näytti huolestuneelta. Sitten olinkin Harry ja hipsin joukon viertä näkymättömyysviitassa. Hermione hoputti minut sohvalle nukkumaan. Ovi kävi ja lapset juoksivat sisään. "Harry-setä! Harry-setä!" Mi-Mitä. (Olin muka herääväni) Arvaa kenet me nähtiin metsässä! No? Olin kuin en olisi tiennyt. Sinut! Lapset huusivat kuorossa. "Miten muka?" Hermione sanoi sädehtien. "Harryhan nukkui täällä koko ajan. Lapset halasivat minua. Hymyilin Hermionelle hän hymyili takaisin.




        JA POF!

        Heräsin aamulla. Pöh
        Kirjoitan joskus muitakin uniani kunhan jaksan ;)


      • Vooe..
        Feorge Granley kirjoitti:

        Asuimme Harryn ja Hermionen kanssa mökissä. Meille tuli joitain jästisukulaisia kylään ja niillä oli kaksi lasta. harry jäi mökkin (Tai siis otti näkymättömyysviitan mukaan) ja menimme jästibussilla kiertelemään kaupunkia.(Harry lensi luudalla vähän matkan päässä) Menimme pitkin Talvista metsää, oli jo yö ja yhtäkkiä toinen penskoista huusi toiselle: "Hei kato! Mitä Harry-setä on puun latvassa?". Vilkaisin suu auki ikkunasta ja en pitänyt siitä mitä näin: Harry leijuu puiden latvassa. Sitten huomasin että Harry istuu (Ilman näkymättömysviittaa) Tulisalaman päällä (Sitä tuskin näki, koska metsä oli tummana pimeydestä) kuun valossa katsomassa meitä. Aloin huitoa vimmatusti huutaa äänettömästi: "Harry! Ne näkee sinut. Mene!" Sitten Harry tajusi ja hänen otteensa lipsui ja hän lensi päin bussin kylkeä ja syöksyi metsikköön. "Voi ei!" Ajattelin. Hermionekin näytti huolestuneelta. Sitten olinkin Harry ja hipsin joukon viertä näkymättömyysviitassa. Hermione hoputti minut sohvalle nukkumaan. Ovi kävi ja lapset juoksivat sisään. "Harry-setä! Harry-setä!" Mi-Mitä. (Olin muka herääväni) Arvaa kenet me nähtiin metsässä! No? Olin kuin en olisi tiennyt. Sinut! Lapset huusivat kuorossa. "Miten muka?" Hermione sanoi sädehtien. "Harryhan nukkui täällä koko ajan. Lapset halasivat minua. Hymyilin Hermionelle hän hymyili takaisin.




        JA POF!

        Heräsin aamulla. Pöh
        Kirjoitan joskus muitakin uniani kunhan jaksan ;)

        Näin vähän aikaa sitte sellaista unta jossa pakoilin Dumbledoren(joka näytti semmoiselta kuin siinä Viisastenkiven takakannessa(Tammi)) ja Lilyn ja Jamesin kehyksissä olevien valokuvien kanssa Voldemortia..x)


    • Weasley-friikki

      Olen nähnyt kerran. Silloin kun Viisasten kivi tuli, niin näin Potterista unta, kirjasta/kirjoista en nähnyt vaikka ne miljoona kertaa ennen leffaa luinkin...
      Unessa olin metsässä osan Rohkelikkolaisten kanssa ja olin Harry, mutta välillä taas joku Hermionen ja Ginnyn väliltä. Oli talvi ja me heiteltiin toisiamme "lumipalloilla" eli kiven murikoilla ja se oli olevinaan tosi hauskaa..lopulta Ron alkoi itkemään ja me jätimme hänet yksin kyhjöttämään kasvihuoneeseen (en ymmärrä itseäni unissani, suurena Ronin ja Weasleyiden fanina) ^_^'

    • Dan-fani 4-ewa

      No mä seikkailin Dansun kaa jossain metässä juosten pakkoon Kalkarosta. Sit Dansu lohti jottain ja Kalkaros muuttu peltomyyräks..

      On niitä tullu nähtyy muitakii, mut toi on ollu hauskon..

    • ronald weasley

      mun piti mennä siivoon mun entiselle luokkalaiselle Ilkalle...(olin kai joku siivoja...?)
      kun pimpotin oveen,niin sitä ei avanukkaan Ilkka vaan Draco....
      en muista siivosinko mä jotain Dracon kaa...kaippa niin tein..
      sitten siinä unessa Drak ja Ginny suutelivat,en muista olinko muuttunu Ginnyks...vai kattelinko ovenreiraosta....

    • ronnie-ponnie

      Ron,Harry ja Hermione oli jossain mökillä Weasleyn perheen ja joittenkin muitten kaa....Harry ja Hermione seurusteli ja mä olin Ronin muija :D
      Muistan,että makoilin ronin vieressä joillain sohvalla...(harry ja hermione oli siin kanssa,se oli joku ihme sohva xD),käsi sen vatsalla ja jalka sen reisillä ja kysyin "rakkaaltani",että mikä auto sillä on...ja se vastas,että saab.. :D sitten mä sanoin,että mä rakastan saabbeja....en kyllä tosielämässä...*heh-heh*
      sitten mä menin ronin kaa samaan huoneeseen (tai no siis samaan sänkyyn)nukkuun *ei tehty mitään you know what*
      sitten se ihana uni loppukin :D

    • Kalkarosfaniii <3

      Minun uneni oli semmoinen:Minut oli juuri siirretty tylypahkaan (luihuiseen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      131
      8101
    2. Rokote otti taas omansa. Maki Kolehmainen kuollut.

      RIP Maki. Muusikko, tuottaja ja säveltäjä Maki Kolehmainen on kuollut. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Yle. Kolehmainen k
      Maailman menoa
      96
      4309
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1353
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      76
      1125
    5. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      57
      1072
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      94
      1027
    7. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      131
      897
    8. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      748
    9. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      102
      745
    10. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      43
      721
    Aihe