Avioliittoon neitsyenä tai ei

kumman kaa

Me tytöt tässä keskusteltiin, kaverini on neitsyt ja hän oli sitä mieltä, että vasta hääkellojen soiton jälkeen hän neitsyytensä menettää. Minä puolestani en ole enää neitsyt, ja puolustelin että hankin ne kokemukset muiden kumppanien kanssa mieluummin ennen kuin jälkeen hääkellojen soiton. En nyt kuitenkaan mikään jakorasia halua olla, mutta kyllä sitä kymmenen vuoden aikana muutama miesystävä varmaan minullakin on. Niin olemme kumpikin juuri 17 täyttäneet
Ottakaa nyt kantaa tytöt ja miksei pojatkin.

8

253

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mariaaaaah

Itse oon 14 ja ei neitsyeenä avioliittoon :D

• blääh

Siis mitä järkeä neitsyenä avioliittoon paitsi jos menisi heti 18-v. naimisiin, en todellakaan odottele siihen asti että sormus on sormessa ja entä jos on erilaiset mieltymykset seksistä (kuinka usein, asennot, aamulla vai illalla, jne...), haluan kokemuksia ja sitten kun on hyvä pari löytynyt niin sit harkitaan vasta hääjuttuja....

Toki jokainen tavallaan, en moiti ystävättäresi valintaa mutta mulle se ei sopisi.

• esan mielipie

Joo ei siinä kyllä paljoa järki kule jos naimisiin menneepi ennenkö on koeajanu naisen... hirviätä ois jos sattus emännällä olemaan vaikka joku kauhia messuhalli sielä jalkojen välissä ja muutenki... Ja en mie tietenkään mikkää sovinisti ole, pittää se naisenki nähä että vehe toimii ja onpi riittävänkokone, värkit soppii yhtee ja sitä rattaa...

• Erimies

Minäpoika se oottelin ihan rauhassa avioon asti. Ja samoin teki kultakin. Ei mitään ongelmaa fyysisessä tai psyykkisessä yhteensopimisessa. Ja mikä sen upeenpaa, kuin saa rauhassa opetella juttuja puolisonsa kanssa. Oottaminen kannatti.

• tryujhty

Mitä neitsyys on?
      Neitsyys on kokemattomuutta, suorastaan osaamattomuutta. Vähän sama kuin sanoisi että en suostu opettelemaan saksaa vaan menen ummikkona sinne, koska saan paremman kokemuksen kun opin samalla sekä kielen että maan. Ainoa ero on että seksin opettelu on hauskaa ja saksan opettelu työlästä.
      Samalla tavalla ihminen voi olla Saksassa muuten mukava vaikkei kieltä osaisikaan, niin voihan sitä mennä sänkyynkin vasta hääyönä, mutta en oikein keksi mitään syytä jättää kivan taidon opettelua viimetippaan. Paitsi tietysti jos ei ole matkaseuraa.

• Erimies

Kun kaksi neitsyttä menee naimiaisiin, heillä on mahdollisuus jakaa yhdessä yksi elämän hienoimpia kokemuksia. Opetella pitään toista hyvänä ja saada itse hyväilyä. Hellyys kasvaa.

• Anonyymi

Ei jakorasian alkuakaan, kiitos.

• Anonyymi

Itse harrastin seksiä ensimmäisen kerran tyttöystäväni kanssa kun muutimme yhteen, olimme 19 ja kuusitoista vuotiaat.
      Menimme naimisiin kun olin 22 vuotias ja hän oli yhdeksäntoista ja olimme siinä vaiheessa toistemme ensimmäiset.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      93
      2129
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      167
      1557
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      74
      1339
    4. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      240
      1237
    5. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      73
      1190
    6. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      88
      1106
    7. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1051
    8. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      253
      1016
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      51
      936
    10. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      88
      901
    Aihe