Avioliittoon neitsyenä tai ei

kumman kaa

Me tytöt tässä keskusteltiin, kaverini on neitsyt ja hän oli sitä mieltä, että vasta hääkellojen soiton jälkeen hän neitsyytensä menettää. Minä puolestani en ole enää neitsyt, ja puolustelin että hankin ne kokemukset muiden kumppanien kanssa mieluummin ennen kuin jälkeen hääkellojen soiton. En nyt kuitenkaan mikään jakorasia halua olla, mutta kyllä sitä kymmenen vuoden aikana muutama miesystävä varmaan minullakin on. Niin olemme kumpikin juuri 17 täyttäneet
Ottakaa nyt kantaa tytöt ja miksei pojatkin.

8

338

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mariaaaaah

Itse oon 14 ja ei neitsyeenä avioliittoon :D

• blääh

Siis mitä järkeä neitsyenä avioliittoon paitsi jos menisi heti 18-v. naimisiin, en todellakaan odottele siihen asti että sormus on sormessa ja entä jos on erilaiset mieltymykset seksistä (kuinka usein, asennot, aamulla vai illalla, jne...), haluan kokemuksia ja sitten kun on hyvä pari löytynyt niin sit harkitaan vasta hääjuttuja....

Toki jokainen tavallaan, en moiti ystävättäresi valintaa mutta mulle se ei sopisi.

• esan mielipie

Joo ei siinä kyllä paljoa järki kule jos naimisiin menneepi ennenkö on koeajanu naisen... hirviätä ois jos sattus emännällä olemaan vaikka joku kauhia messuhalli sielä jalkojen välissä ja muutenki... Ja en mie tietenkään mikkää sovinisti ole, pittää se naisenki nähä että vehe toimii ja onpi riittävänkokone, värkit soppii yhtee ja sitä rattaa...

• Erimies

Minäpoika se oottelin ihan rauhassa avioon asti. Ja samoin teki kultakin. Ei mitään ongelmaa fyysisessä tai psyykkisessä yhteensopimisessa. Ja mikä sen upeenpaa, kuin saa rauhassa opetella juttuja puolisonsa kanssa. Oottaminen kannatti.

• tryujhty

Mitä neitsyys on?
      Neitsyys on kokemattomuutta, suorastaan osaamattomuutta. Vähän sama kuin sanoisi että en suostu opettelemaan saksaa vaan menen ummikkona sinne, koska saan paremman kokemuksen kun opin samalla sekä kielen että maan. Ainoa ero on että seksin opettelu on hauskaa ja saksan opettelu työlästä.
      Samalla tavalla ihminen voi olla Saksassa muuten mukava vaikkei kieltä osaisikaan, niin voihan sitä mennä sänkyynkin vasta hääyönä, mutta en oikein keksi mitään syytä jättää kivan taidon opettelua viimetippaan. Paitsi tietysti jos ei ole matkaseuraa.

• Erimies

Kun kaksi neitsyttä menee naimiaisiin, heillä on mahdollisuus jakaa yhdessä yksi elämän hienoimpia kokemuksia. Opetella pitään toista hyvänä ja saada itse hyväilyä. Hellyys kasvaa.

• Anonyymi

Ei jakorasian alkuakaan, kiitos.

• Anonyymi

Itse harrastin seksiä ensimmäisen kerran tyttöystäväni kanssa kun muutimme yhteen, olimme 19 ja kuusitoista vuotiaat.
      Menimme naimisiin kun olin 22 vuotias ja hän oli yhdeksäntoista ja olimme siinä vaiheessa toistemme ensimmäiset.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Petteri Orpo on satusetä

Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi
      Maailman menoa
      66
      3286
    2. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      90
      3066
    3. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      177
      3018
    4. Minkä ikäinen

on kaipaamasi ihminen? Minä vuonna syntynyt?
      Ikävä
      137
      2396
    5. Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta

Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä
      Maailman menoa
      41
      2376
    6. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      205
      2211
    7. Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!

Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li
      Euroviisut
      36
      1724
    8. Raiskaukset loppumaan?

Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön
      Sinkut
      401
      1689
    9. Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle

Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi
      Maailman menoa
      52
      1688
    10. Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana

Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "
      Maailman menoa
      2
      1361
    Aihe