Gomobile ja huawei ascenda y300

ghgh1

Elikkä mulla on toi gomobilen prepaid-liittymä ja hommasin uuden luurin, en nyt kuitenkaan pääse sillä nettiin. Gomobilelta tilasin kyllä niiden omat asetukset, mutta ei onnistu! Tuo puhelin vaan tarjoaa wi-fi yhteyksiä, mutta ne on kaikki suojattuja. Osaako joku neuvoa tyhmää? Muistan, että edellsen puhelimen kanssa oli kans jotain ihme venkslaamista ennen kun alko netti pelaa, mut suatanaa.

13

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Löytääkö se siis ollenkaan 3G tai gprs yhteyttä?

    • ghgh1

      Mistä mä nään sen? :D Nettiin kun yrittää mennä niin tulee vaan "verkkosivu ei ole käytettävissä". Varmaan on jotkut asetukset ketuillaan, mutta kun mä oon niin käsi näiden laitteiden kanssa ensimmäinen älypuhelin tuli hankittua vasta eilen.

    • ghgh1

      Ei tuolla yläpalkissa näy ainakaan sitä 3g merkkiä tai vastaavaa.

    • ghgh1

      Olen laittanut, mutta ei toimi siltikään :/

    • Onko datayhteys kohta päällä asetuksista? Entä tuon asiakaspalveluun soitto?

    • ghgh1

      Oon laittanut sen päälle kun olen nettiin yrittänyt ja myös niin, että se on pois päältä. Gomobilen asiakaspalveluun soitto tuskin mitään auttaa, kun kokeilin äsken mun mokkulan sim-kortilla(saunalahti), eikä sekään pelitä. Lähetin kuitenkin aijemmin kyselyn sähköpostilla gomobilelle. Sieltä lähettivät jonkun android zip-tiedoston ja sen laitoin puhelimelle. Onko väliä minne sinne sen tallentaa? Ei toimi vieläkään.

    • Mistähän .zip tiedostosta mahtaa olla kyse ja mitä sen sisällä on?

    • ghgh1

      Jaa tuo zip-tiedosto olikin vaan tuommonen ohje, kuinka niiden asetusten pitää olla mitkä gomobile oon uuteen puhelimeen lähettänyt. Ne on kyllä kaikki ihan kunnossa.

    • ghgh1

      Woohoo, laitoin huvikseni ton roaming-tilan päälle ja nyt toimii!

    • Tuo liittymä siis tarvitsee roaming tilan toimiakseen ainakin tuossa mallissa.

      Hyvä että sait sen toimimaan!

    • ghgh1

      Hmm, meneekö tolla roaming-yhteydellä enemmän puheaikaa nettiä selatessa? Mulla liittymässä voi korkeintaan 2e päivässä mennä ja sen jälkeen surffailu on ilmaista, mutta aika nopeasti tuntuu tuo 2e menevän.

    • Ei mene ellei sitten puhelin mene naapurimaan verkkoon jos asut rajan läheisyydessä.

      Sentakia roaming tila kannattaa ottaa pois päältä jos lähtee ulkomaille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe