Focuksessa oli vuoto renkaassa ja rengaspaineen varoitusvalo syttyi kuten pitikin. Nyt rengas on korjattu ja paineet on mitä niiden kuuluu olla, mutta valo palaa edelleen. Pitääkö se kuitata jotenkin vai miten se sammuu? Ohjekirjasta en löydä mainintaa valon poistumisesta.
Rengaspaineen varoitusvalo. Miten sammuu?
3
12158
Vastaukset
- jelppari
Auton valikoista pitää selata Deflaction setting tms. En muista tarkkaa nimitystä. Mutta siellä pidetään ok painikettä n. 15sek pohjassa jolloin se tunnistaa sekä tallentaa painearvot. Tee tämä kun käynnistät auton kylmänä etteivät renkaat ole lämpimät. Jos valo syttyy kesken ajon tarkasta että kaikki ok ja toista toimenpide. Sammuta ja käynnistä auton -> voit jatkaa ajamista.
Tuo systeemi ei ole loogisin mutta se on toimiva kyllä.- Ei mittaa painetta
Ei se mitään painearvoja tallenna, sillä renkaan pyörimisnopeutta seurataan abs jarrujen antureilla ja järjestelmä huomaa kun jonku renkaan kehänopeus muuttuu ja sehän jostuu silloin (todennäköisesti) siitä että renkaassa on vähemmän ilmaa.
Mutta muuten ok. Ohje käyttäjän käsikirjan sivulla 239
Vira päälle, Settings > Driver assist > Deflation detection, ja OK painiketta pitkään. - Focus 2013
Ei mittaa painetta kirjoitti:
Ei se mitään painearvoja tallenna, sillä renkaan pyörimisnopeutta seurataan abs jarrujen antureilla ja järjestelmä huomaa kun jonku renkaan kehänopeus muuttuu ja sehän jostuu silloin (todennäköisesti) siitä että renkaassa on vähemmän ilmaa.
Mutta muuten ok. Ohje käyttäjän käsikirjan sivulla 239
Vira päälle, Settings > Driver assist > Deflation detection, ja OK painiketta pitkään.Kiitti edellisille. Valo sammui ja olihan se ohje tosiaan manuaalissa, kun tiesi mistä hakea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1402610Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3601967- 401677
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311523Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281350Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327927Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110918Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772