Vikittelen naisia etenkin naimisissa olevia mutta kun miehet eivät siitä pidä. Mitähän mahdollisesti pitäisi minun tehdä?
Vastaukset 4
- nimimerkille
Mitäkö sun pitäisi tehdä?
Ihan ensitöiksesi - jättää kirjoittamatta tänne idioottimaisia viestejä. - Rape
Ei tietenkään miehet vikittelyistäsi pidä - ei ne kaikki ole homoja! Vikittele edelleen pääasiallisesti rouvia ja jätä vapaat tytöt muiden huoleksi.
- nimimerkille
Esim. hirttää itsesi lähimpään petäjään. Sitä me kaikki muut syvästi toivomme.
- viki
Voisikohan hän myös hirttää itsensä kuuseen tai mäntyyn? Kyllä kai koivu on jo liian kaukaa haettu! Mutta jotenkin toivoisin hirttopuuna olevan lepän - olenkohan perverssi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1492403Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois236977Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.156967- 66960
- 80952
- 117909
Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!40898Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47777Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä73773- 71591