mikä sähköpostia vaivaa taas?

mie romahan

Miksi ei pääse suomi24.fi postiin?

9

150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TAAS!!!!

Sammaa kysyn minä???

• Paska mikä paska

Sitä on ilmeisesti taas uudistettu ja kehitelty?

• Paska on

Vuosia ollut tämä posti ja nyt alkaa riittää nämä jatkuvat ongelmat ja vieläpä ilman selityksiä, vaan yhtäkkiä posti taas toimii seuraavana päivänä.

• apuaaa

On se kummaa kun minulla se posti on toiminut koko ajan hyvin, mutta muualla vaikka mitä häikkää, etenkin minä-profiilissa..

• samaa paskaa täälläkin, ei toimi, herjaa vain; sivun lataamisvirhe. Ei ne näistä viesteistä mitään välitä...nauraa vain...ha, ha, haa

• Hei,

Olen todella pahoillani, ettei sähköposti toimi. Iltaisin palvelussa ja Postissa voi olla ruuhkaa, mille emme kuitenkaan tällä hetkellä voi tehdä mitään. Selaimen vaihto voi auttaa kirjautumisongelmissa ja Plus-palvelun IMAP-ominaisuudella saa postit suoraan oman koneen sähköpostiohjelmaan.

Mikäli nämä mainitsemani keinot eivät kuitenkaan auta, kerro lisätietoja muun muassa saamistasi virheilmoituksista, ajankohdista, kokeilluista selaimista, kirjautumispaikoista ja kaikesta, josta voisi olla apua ongelman korjaamiseen.

Uudistusta rakennetaan jotta voimme ratkaista nämä kuormitusongelmat. Koska palvelu on niin laaja ja sillä on jo jonkin verran ikää, ei uudistusta voi toteuttaa nopeasti. Siksi nyt tarvitaan kärsivällisyyttä.

Terveisin,

Suomi24 Ylläpito - Martta

• Jumitus24

Milloin meinaatte sitten tehdä jotakin palvelimen jatkuvalle ruuhkautumiselle? Mainostatte itseänne suomen suurimpana keskustelusivustona vaikka kapasiteetti ei siihen riitä? Iltaisin palvelimenne on täysin tukossa, ja viikonloppuisin en juuri edes viitsi vaivautua koko sivustolle.

• samapaska - taas

Plus-palvelun IMAP-ominaisuudella
      ............
      Tassa syy miksi ei toimi - ohjaavat maksulliseen! Paasis edes viela kerran niin lopetan paaaaska ohjelman kayton.

• mie romahan

Älkää kirotko avauksessa, pyysin poistoa. Turhaa te massapostitatte muutenkin täyttä palvelua. 40 viestiä poistunut tänään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      92
      3392
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3097
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2604
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2393
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2343
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2076
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      40
      2046
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      21
      1679
    9. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1676
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      39
      1614
    Aihe