mikä sähköpostia vaivaa taas?

mie romahan

Miksi ei pääse suomi24.fi postiin?

9

128

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TAAS!!!!

      Sammaa kysyn minä???

    • Paska mikä paska

      Sitä on ilmeisesti taas uudistettu ja kehitelty?

    • Paska on

      Vuosia ollut tämä posti ja nyt alkaa riittää nämä jatkuvat ongelmat ja vieläpä ilman selityksiä, vaan yhtäkkiä posti taas toimii seuraavana päivänä.

    • apuaaa

      On se kummaa kun minulla se posti on toiminut koko ajan hyvin, mutta muualla vaikka mitä häikkää, etenkin minä-profiilissa..

    • samaa paskaa täälläkin, ei toimi, herjaa vain; sivun lataamisvirhe. Ei ne näistä viesteistä mitään välitä...nauraa vain...ha, ha, haa

    • Hei,

      Olen todella pahoillani, ettei sähköposti toimi. Iltaisin palvelussa ja Postissa voi olla ruuhkaa, mille emme kuitenkaan tällä hetkellä voi tehdä mitään. Selaimen vaihto voi auttaa kirjautumisongelmissa ja Plus-palvelun IMAP-ominaisuudella saa postit suoraan oman koneen sähköpostiohjelmaan.

      Mikäli nämä mainitsemani keinot eivät kuitenkaan auta, kerro lisätietoja muun muassa saamistasi virheilmoituksista, ajankohdista, kokeilluista selaimista, kirjautumispaikoista ja kaikesta, josta voisi olla apua ongelman korjaamiseen.

      Uudistusta rakennetaan jotta voimme ratkaista nämä kuormitusongelmat. Koska palvelu on niin laaja ja sillä on jo jonkin verran ikää, ei uudistusta voi toteuttaa nopeasti. Siksi nyt tarvitaan kärsivällisyyttä.

      Terveisin,

      Suomi24 Ylläpito - Martta

      • Jumitus24

        Milloin meinaatte sitten tehdä jotakin palvelimen jatkuvalle ruuhkautumiselle? Mainostatte itseänne suomen suurimpana keskustelusivustona vaikka kapasiteetti ei siihen riitä? Iltaisin palvelimenne on täysin tukossa, ja viikonloppuisin en juuri edes viitsi vaivautua koko sivustolle.


    • samapaska - taas

      Plus-palvelun IMAP-ominaisuudella
      ............
      Tassa syy miksi ei toimi - ohjaavat maksulliseen! Paasis edes viela kerran niin lopetan paaaaska ohjelman kayton.

    • mie romahan

      Älkää kirotko avauksessa, pyysin poistoa. Turhaa te massapostitatte muutenkin täyttä palvelua. 40 viestiä poistunut tänään

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      195
      4564
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      255
      2582
    3. 133
      1687
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1381
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      202
      1273
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1126
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1104
    8. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1047
    9. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      74
      1047
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1041
    Aihe