Jalkapallo pelit

Lontoon skidit

Moi
Minkälaisia kokemuksia teillä on lontoossa jalkkispeleistä? Onks siel ihan turvallista mennä katsomaan peliä?
Joskus jäänyt mieleen että siel olis semmosia huligaania?

10

2695

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • WOD

      No jo vain uskaltaa. Olen käynyt useamman kerran Lontoossa matseissa (Tottenham / West Ham) eikä mitään ongelmia tai häiriöitä ole ollut (tietysti jos olet väärässä katsomon osassa ja kannatat siellä väärää joukkuetta, niin ongelmia voi tulla) . Ainut ongelma asiassa on, että lippujen hankkiminen on suht vaikeata jos et ole seuran kannattajajäsen. Agenttitoimistojen kautta lippuja kyllä saa, mutta ottavat aika kovat provikat. Mutta, summa summarum; Ilman muuta kannattaa mennä katsomaan matsia jos on mahdollisuus. Huikea tunnelma, aivan toista kuin kotimaan liigassa.

      • maradona lontoossa

        jos nyt unohdetaan arsenal ja chelsea, jotka todennäköisesti ovat loppuunmyytyjä, niin entäs muut westham, tottenham, fulham, crystal palace ja alemman sarjan qpr, charlton ja millwall. noitten pelit tuskin ovat loppuunmyytyjä koskaan, joten eikö noihin voi vaan mennä ja ostaa portilta lipun?


      • Chelseafansince1979
        maradona lontoossa kirjoitti:

        jos nyt unohdetaan arsenal ja chelsea, jotka todennäköisesti ovat loppuunmyytyjä, niin entäs muut westham, tottenham, fulham, crystal palace ja alemman sarjan qpr, charlton ja millwall. noitten pelit tuskin ovat loppuunmyytyjä koskaan, joten eikö noihin voi vaan mennä ja ostaa portilta lipun?

        Charltonin pelit on karmeet kuraa olleet aina ja Millwall on tunnettu huligaaneistaan. Suosittelenkin Fulhamia, Palacea ja QPR, jos kerta Chelsean tai Arsenalin pelit ei kiinnosta tai jos lippua et saa..


    • WOD

      Aika paljon selviää lippujen tilanteesta kun menee seurojen sivuille. esim. Tottenhamin pelit ovat aika lailla loppuunmyytyjä, joten yleiseen myyntiin (General Sale) ei tahdo lippuja oikein jäädä. Championshipiin lippuja varmaankin saa jopa stadionilta ennen peliä, mutta Valioliigaan kehottaisin hankkimaan liput ennen matkaa.
      Jos ns. "satavarmasti" haluaa lippuja Valioliigaan, niin silloin kannattaa käyttää Agenttitoimistoja, esim. Lontoon jalkapallo. Viime vuonna hommasin West Hamin peliin liput tuolta ja hyvin toimi. Liput noudin Lontoon toimistolta. Maksaa tietysti enemmän. Muutamaan Tottenhamin peliin liput olen saanut suoraan Tottenhamin omasta lipunmyynnistä netin kautta, mutta vaatii hyvää tuuria ja jatkuvaa lipunmyynnin seurantaa ja ripeyttä. Useinkaan lippuja ei jää, ainakaan Tottenhamin peleihin, yleiseen myyntiin muille kuin rekisteröityneille jäsenille. Arsenalin peleihin en ole edes koettanut hankkia lippuja ja Chelseasta en pidä, joten sinne en edes menisi muuten kuin ilmaiseksi.

    • KTBFFH

      Olin joulukuussa Chelsea-Crystal Palace matsissa. AIVAN MAHTAVAA OLI ! Ostin lipun heti, kun tuli myyntiin netistä ja sain sen hotellille. Onhan se aika kallista, mutta kyllä kannatti. Mitään huligointia ei ollut. Ratsupoliiseja oli jonkun verran paikalla ja hevosilla oli mellakkakypärät. Muutamat pikku kaupat sulkivat ovensa muutamaksi tunniksi matsin aikaan. Lontoolainen tuttavani kertoi ostavansa liput vähän ennen matsia stadionin edessä pyöriviltä kauppiailta..itse en uskaltanut tuohon lähteä. Tosiaan kannattaa katsoa, mistä paikan otat katsomossa. Älä vahingossakaan hurraa väärälle joukkueelle väärässä katsomossa!!! Palasin vielä seuraavana päivänä Stamford Bridgelle Chelsea MegaStoreen ostoksille:) Tunsin oloni kyllä ihan turvalliseksi siitäkin huolimatta, että olen nainen ja olin yksin tuolla matsissa. Chelsean kannattajana menen taatusti uudelleen..toivottavasti jo tänä syksynä.

      • Chelseafansince1979

        Täysin samaa mieltä! :)


    • Ex-Chelsea fanit

      Minä liityin yhdessä poikani kanssa viime kesänä Chelsean jäseneksi varmistaakseni liput heidän otteluun. Syksyllä pääsimmekin B-kategorian otteluun mutta keväällä yritimme Arsenal-matsiin. Olisi pitänyt käydä katsomassa kauden aikana yli kymmenen heidän peliään saadakseen riittävästi uskollisuuspisteitä ja sitä kautta oikeuden ostaa liput. Seura ei huomioi ulkomaalaisjäsenten hankalampia järjestelyjä otteluun saapumisessa. Kirjoitin seuralle s-postin ja ohjeena oli liittyä Suomessa paikalliseen kannattajaklubiin. Sieltä en kuitenkaan kolmessa viikossa vastausta saanut. ÄLKÄÄ IKINÄ liittykö kyseisen seuran jäseneksi, se ei takaa ottelulippua! Meillä oli kevään lennot ja hotelli jo maksettuna, joten ostamme liput sitten mustasta pörssistä stadionin edustalta ja ryhdymme jatkossa kannattamaan toista jalkapalloseuraa.

      • Chelseafansince1979

        ÄLÄ JAUHA PASKAA! Olen käynyt Chelsean peleissä lukuisia kertoja ja koskaan ei ole ollut lippujen saamisessa ongelmia. Niitä lippuja saa katsos muualtakin kuin CHELSEAN SIVUILTA URPO! Ne Chelsean sivuilla myytävät liput on yleensä vain paikallisille, aition haluaville ja kausikorttilaisille. ota selvää enemmän asioista ennenkuin alat riehumaan.


    • Boleyn Ground

      Ainakin West Hamin peleihin saa helposti lippuja netistä whufcboxoffice jos tilaa aikaisin eli heti kun tulee yleiseen myyntiin (general sale). Rekisteröityy vain sivuille ja voi alkaa varailemaan paikkoja palvelusta. Liput kolahtaa 1-2 viikossa kotosuomeen postiluukusta parin punnan toimitusmaksulla. Tosin jos vastassa on Chelsea, Arsenal, Tottenham, ManU, ManCity tai Liverpool niin lippujen saanti voi tehdä tiukkaa. Stadikalle pääsee melkein viereen Tubella (Upton Park station). Esim. Alpari Stand lower löytyy hyvät katsomopaikat, vanhempi katsomonosa East Stand on ahtaampi mutta kyllä sielläkin pärjää. Ei siellä enää mitään huliganismia stadikoilla ole, lapsiperheitäkin näkee paljon katsomossa. Tosin mahdolliseen Cup-peliin West Ham - Millwall ei ehkä kannata mennä :)

    • oscar1985

      Aivan mahtavia kokemuksia mulla ja mun skideillä näistä englannin valioliiga peleistä. Olen käynyt 3 kertaa Chelsean peleissä, tosi vaivattomasti pääsee sisään, mukava tunnelma, paljon maailman huippu futareita . Crystal Palacen pelissä kävin viimeksi, aivan uskomaton fanikulttuuri heillä tunnelmaa piisaa. Suosittelen!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8216
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1173
    Aihe