Naiset löytää ainan jonkun

rumamies21

Näin se vaan on. Olisi sitten vaikka kuinka ruma nainen niin kyllä naisella aina seuraa löytyy. Rumalla miehellä taas ei ole mitään mahdollisuuksia saada naista.

93

1461

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valitettavasti totta, rumat miehet ei saa edes ystäviä tämän voin kertoa kokemuksesta. 28 vuotta olen ollut ilman ystävää, yksin täällä joutuu tiensä kulkemaan.

      • peräministeri

        Ulkoinen rumuus ei ole este, mutta sisäinen on.


      • ulkoinen rumuus
        peräministeri kirjoitti:

        Ulkoinen rumuus ei ole este, mutta sisäinen on.

        Sisäinen rumuus ei ole este vaan ulkoinen. Nykyään naiset kattoo kumppanin valinnassa melkeinpä vaan miehen ulkonäköä ja sitä onko hyvässä työssä...mistä saa paljon rahaa. Raha jos löytyy paljon niin silloin ulkoinenkaa rumuus ei ole este.


    • pessien

      Väärin. Katso vaikka Timo Soinia. Ei ole todellakaan viehättävimmästä päästä oleva mies. Mutta sillä on vaimo! Ja kovin suosittu vaikuttaa olevan.

      • kiltti mies.

        Soini on komea ja sillä on rahaa ja töitä. On varmaan mennyt naimisiin silloin kun naiset oli vielä suvaitsevaisia eli joskus 1990 vuonna. Jos on yksinäinen ruma ilman kavereita niin ei sellanen saa nykyään edes töitä mistään.


      • fewfwe
        kiltti mies. kirjoitti:

        Soini on komea ja sillä on rahaa ja töitä. On varmaan mennyt naimisiin silloin kun naiset oli vielä suvaitsevaisia eli joskus 1990 vuonna. Jos on yksinäinen ruma ilman kavereita niin ei sellanen saa nykyään edes töitä mistään.

        joo niinse on.. :( turha se on täällä elellä..


    • komea ja yksin

      Timo Soinin suosio johtuu muista asioista kuin ulkonäöstä.
      Ruma mies pärjää oikein hyvin jos on tosi supliikki kaveri ja sosiaalinen pelisilmä on hyvä.

      Olen nähnyt oikein rumia miehiä naisen kanssa parisuhteessa. Sen sijaan voin kertoa että itse erittäin komeana, pitkänä ja ulkonäön puolesta ylipäätään naisia kiinnostavana miehenä olen kuitenkin parisuhteeseen kelpaamaton koska minulta puuttuu alkeellisetkin sosiaaliset taidot.

      Naiset ovat innostuneita tasan niin kauan kunnes yritän puhua heille. Saan paljon katseita ja hymyä ja silmäniskuja tuntemattomilta naisilta julkisilla paikoilla kulkiessani joten olen melko vakuuttunut ettei ulkoisessa olemuksessa ole vikaa.

      Baarissa tanssilattialla naiset läpsivät pyllyäni ja pyrkivät lähempään kontaktiin. Useimmiten onnistun lopulta baarituttavuudetkin karkottamaan pienen juttelutuokion jälkeen. Kellekään en siis ole kelvannut parisuhteeseen. Seksiä olen muutaman kerran onnistunut saamaan mutta siitäkin jäi paha fiilis koska nainen ei halunnut kanssani seurustelusuhdetta.

      • saat sentään jotain

        Moni palstan yksinäinen mies olisi varman onnellinen jos saisi edes sitä seksiä naisilta...


      • forevaalone

        Omassa ulkonäössäkään käsittääkseni mitään vikaa. Melko usein katseet kohtaa kaupungilla kauniinkin naisen kohdalla vaikka en mikään kansimallipoika olekaan. Kai minussa jokin "eksoottisuus" vetää puoleensa vaikka ihan suomalainen olenkin.

        Itsellä vaan sama ongelma, että sosiaaliset taidot kirjaimellisesti olemattomat vaikka mikään tyhmä en ole. Ei vaan luonnistu. Jokunen sananvaihto voi onnistua, mutta mitään järkevää keskustelua en saa aikaiseksi kun on tullut elettyä kiven alla jo turhan kauan. Sitten pitäisi vielä osata olla naisen silmissä mielenkiintoinen...

        Monet täällä valittavat rumuudestaan, mutta se ei ole este ainakaan jos on miehekkäällä tavalla ruma. Kunhan mies on tarpeeksi sosiaalinen, "jännittävä", itsevarma ja ripaus pahaa poikaa on monille plussaa.

        Ulkonäöstä on toki paljon apua, mutta ei sillä mitään saa. Sillä voit saada eturivistä lähtöpaikan. Ulkonäkö antaa miehelle kyllä mahdollisuuden naisen silmissä, mutta loppu riippuu sosiaalisesta statuksestasi.


      • tahtooharryn

        Olet kyllä oikeassa. Harmi sinun kannaltasi : ( Toisin kuin palstan miehet väittää, mies ei saa seuraa ulkonäöllään, vaan sosiaalisilla taidoilla. Ja vielä jos mies osaa olla todella intensiivinen, suorastaan "mennä naisen sisään henkisesti" jo keskustellessa, saa kenet tahansa. Harkimo on tästä hyvä esimerkki. Hän ei ole supliikki samalla tavalla kuin Soini, mutta saa varmasti enemmän naisia. Itse en välitä supliikkimiehistä, mutta Harkimon tapainen intensiivinen mies vie kyllä jalat alta, jos livenä kohtaa. Ihan sama minkä näköinen on. Nainen haluaa tulla hyvällä tavalla syödyksi, henkisesti otetuksi. Niin että mies suorastaan tunkeutuu aivoihin ja sieluun, ilman että siinä on mitään uhkaavaa tai aggressiivista. Jos nyt kukaan (mies) ymmärtää mitä tarkoitan..


      • koskaan kukaan ei oo

        "silmäniskuja tuntemattomilta naisilta julkisilla paikoilla kulkiessani.."

        Täh? Ovatko suomalaiset naiset siis noin rohkeita, että tuntemattomalle miehelle jatkuvasti ovat silmää iskemässä? Ihan selvin päinkö ovat vielä..? Jos noin todella on, niin täytyy ulkonäkösi olla jostain toisista sfääreistä, niin että naisilta menee pää ihan sekaisin hurmiosta ja sitten käyttäytyvät noin "villisti".

        Ei ole minulle yksikään nainen koskaan silmää iskenyt (ihme!), enkä ole sellaista ihmettä koskaan onnistunut edes sivusta todistamaan...Joskus joku nainen (epähuomiossa ajatuksissaan) saattaa vienosti vastata sentään hymyyn, yleensä kyllä yrmeitä ovat ilmeet naisten kasvoilla.


      • koskaan kukaan ei oo
        tahtooharryn kirjoitti:

        Olet kyllä oikeassa. Harmi sinun kannaltasi : ( Toisin kuin palstan miehet väittää, mies ei saa seuraa ulkonäöllään, vaan sosiaalisilla taidoilla. Ja vielä jos mies osaa olla todella intensiivinen, suorastaan "mennä naisen sisään henkisesti" jo keskustellessa, saa kenet tahansa. Harkimo on tästä hyvä esimerkki. Hän ei ole supliikki samalla tavalla kuin Soini, mutta saa varmasti enemmän naisia. Itse en välitä supliikkimiehistä, mutta Harkimon tapainen intensiivinen mies vie kyllä jalat alta, jos livenä kohtaa. Ihan sama minkä näköinen on. Nainen haluaa tulla hyvällä tavalla syödyksi, henkisesti otetuksi. Niin että mies suorastaan tunkeutuu aivoihin ja sieluun, ilman että siinä on mitään uhkaavaa tai aggressiivista. Jos nyt kukaan (mies) ymmärtää mitä tarkoitan..

        No, koska nyt mies naista ymmärtäisi...ovat ne nyt niin kummallisia otuksia.


      • Olkaamme rehellisiä
        tahtooharryn kirjoitti:

        Olet kyllä oikeassa. Harmi sinun kannaltasi : ( Toisin kuin palstan miehet väittää, mies ei saa seuraa ulkonäöllään, vaan sosiaalisilla taidoilla. Ja vielä jos mies osaa olla todella intensiivinen, suorastaan "mennä naisen sisään henkisesti" jo keskustellessa, saa kenet tahansa. Harkimo on tästä hyvä esimerkki. Hän ei ole supliikki samalla tavalla kuin Soini, mutta saa varmasti enemmän naisia. Itse en välitä supliikkimiehistä, mutta Harkimon tapainen intensiivinen mies vie kyllä jalat alta, jos livenä kohtaa. Ihan sama minkä näköinen on. Nainen haluaa tulla hyvällä tavalla syödyksi, henkisesti otetuksi. Niin että mies suorastaan tunkeutuu aivoihin ja sieluun, ilman että siinä on mitään uhkaavaa tai aggressiivista. Jos nyt kukaan (mies) ymmärtää mitä tarkoitan..

        Harkimo nyt on pelkkä töksäyttelijä eli kaukana mistään supliikista verbaalihurmurista. Se mikä naisia kiehtoo sysirumassa Hjalliksessa on hänen korkea statusarvonsa; menestys ja raha.


      • Kaunotar

        Timo Soini olisi varmaan iloinen, jos sattuisi lukemaan tätä ketjua. Tai Timo Soinin vaimo.

        Toisaalta on hyvin epätodennäköistä, että sattuisi tänne eksymään.


    • kiltti mies.

      Tottahan tuo on. Olen älyttämän ruma ja ei ole mitään mahista saada naista koskaan ikinä. Kyllä kaikki hullut saa naisia heti mut hyvät miehet ei koska ovat rumia.

      • tuhma semi

        Ei kaikki hullutkaan ole hyvän näköisiä eivätkä kaikki kiltit rumia :D


    • haista sinä kakka. olen ruma ylipainoinen akka eikä oo seuraa. ei oo ollut ikinä.

      • tietäjä1

        Heti saisit juttelu tai paritteluseuraa, jos laitat nettiin ilmoituksen.


      • Ihan vaan sanoen niin et kuvassa ole yhtään ruma :) Ja söpö on kisuli kans.


    • 5+8

      Naiset eivät aina löydä jotakuta. Tämä on karu totuus.
      Käy muuallakin kun baareissa ja avaa silmäsi pikkuhiljaa.

      • Yks ruma mies

        Naiset löytää aina jonkun.Ei tarvitse muuta kuin valita,minkä miehen haluaa.En tunne yhtäkään vapaata naista,kun ei niitä ole ollenkaan.Olen itse mies,40-vuotta,en ole seurustellut.Töissä käyn,asiakaspalvelualalla,missä näkee paljon ihmisiä päivän mittaan.Sehän ei ole hyvä juttu,kun käy töissä,vuoro-sellaisissa.Niinkun näette,mikä tahansa syy riittää hylkäämisen perusteeksi.Aina hokevat:kun olet tälläinen.....,kun et ole tälläinen.


      • 4+3
        Yks ruma mies kirjoitti:

        Naiset löytää aina jonkun.Ei tarvitse muuta kuin valita,minkä miehen haluaa.En tunne yhtäkään vapaata naista,kun ei niitä ole ollenkaan.Olen itse mies,40-vuotta,en ole seurustellut.Töissä käyn,asiakaspalvelualalla,missä näkee paljon ihmisiä päivän mittaan.Sehän ei ole hyvä juttu,kun käy töissä,vuoro-sellaisissa.Niinkun näette,mikä tahansa syy riittää hylkäämisen perusteeksi.Aina hokevat:kun olet tälläinen.....,kun et ole tälläinen.

        Okei, no minäpä valitsen minkälaisen miehen haluan. Haluan miehen, joka pitää minusta hyvää huolta. Ja simsala bim! Olen edelleenkin yksin. Treffipalstat olen käynyt läpi, mutta siellä vain kaikki vonkaavat heti kuvia. Mitä tästä voisi päätellä? Miehet etsivät vain hyvännäköistä emäntää itselleen.
        Pidä turpasi kiinni kiitos jos et asioista mitään ymmärrä.
        Olen erittäin outo ja hiljainen saamaan ketään. Yksittäistapauksiakin on olemassa. Ota ne myös huomioon.


      • herää
        4+3 kirjoitti:

        Okei, no minäpä valitsen minkälaisen miehen haluan. Haluan miehen, joka pitää minusta hyvää huolta. Ja simsala bim! Olen edelleenkin yksin. Treffipalstat olen käynyt läpi, mutta siellä vain kaikki vonkaavat heti kuvia. Mitä tästä voisi päätellä? Miehet etsivät vain hyvännäköistä emäntää itselleen.
        Pidä turpasi kiinni kiitos jos et asioista mitään ymmärrä.
        Olen erittäin outo ja hiljainen saamaan ketään. Yksittäistapauksiakin on olemassa. Ota ne myös huomioon.

        Tietysti toisen pitää miellyttää silmää edes jollain tavalla. Kuvapyynnöstä EI voi päätellä että kaikki etsisivät jotain huipputreenattua naista!

        Sinähän tässä näytät olevan onnesi esteenä. Et uskalla edes lähettää kuvaasi heille, vaan tuomitset heti miehet sen takia, että edes ROHKEAVAT pyytää kuvaasi. Tässähän ollaa sitten pattitilanteessa: mies ei kelpaa sinulle, koska haluaa tietää miltä keskustelukumppani näyttää.

        Entä kelpaako sinulle 160-senttinen mies? Vai onko tämä "hyvää huolta pitävä" mies sellainen pitkä nallekarhu, jolla on iso lämmin kainalo ja matala ääni?


      • 4+7
        herää kirjoitti:

        Tietysti toisen pitää miellyttää silmää edes jollain tavalla. Kuvapyynnöstä EI voi päätellä että kaikki etsisivät jotain huipputreenattua naista!

        Sinähän tässä näytät olevan onnesi esteenä. Et uskalla edes lähettää kuvaasi heille, vaan tuomitset heti miehet sen takia, että edes ROHKEAVAT pyytää kuvaasi. Tässähän ollaa sitten pattitilanteessa: mies ei kelpaa sinulle, koska haluaa tietää miltä keskustelukumppani näyttää.

        Entä kelpaako sinulle 160-senttinen mies? Vai onko tämä "hyvää huolta pitävä" mies sellainen pitkä nallekarhu, jolla on iso lämmin kainalo ja matala ääni?

        Hyvää huolta pitävä mies elättää minut, sillä olen itse liian laiska tekemään mitään. Ja rakastaa minua niin myötä kuin vastoinkäymisissä.

        Eikä siinä mitään pattitilannetta ole. Mielestäni jokaisen olisi oltava niin hienovarainen tunteiltaan ettei rohkea heti jankuttaa kuvia toiselta. Onhan se nyt päivänselvää, että kaikki eivät ole yhtä rohkeita.


      • mitä sä haluat
        4+7 kirjoitti:

        Hyvää huolta pitävä mies elättää minut, sillä olen itse liian laiska tekemään mitään. Ja rakastaa minua niin myötä kuin vastoinkäymisissä.

        Eikä siinä mitään pattitilannetta ole. Mielestäni jokaisen olisi oltava niin hienovarainen tunteiltaan ettei rohkea heti jankuttaa kuvia toiselta. Onhan se nyt päivänselvää, että kaikki eivät ole yhtä rohkeita.

        Eli etsit hoitajaa.

        Saako se hoitaja olla 160 cm pitkä? Saako sillä olla kaljuuntuva pää ja ruma naama? Jos ei, niin haluaisitko keskustella sen kanssa netissä viikkoja tai kuukausia ja sitten huomata, ettei hän miellytäkään sinua ollenkaan ulkoisesti?

        Mikset hanki jotain naisystävää joka elättää sinut? Miksi sen pitää olla edes mies, jos ainoa kriteeri on sinun elättämisesi ja "rakastamisesi" (elättämisesi)?


      • 19+9
        mitä sä haluat kirjoitti:

        Eli etsit hoitajaa.

        Saako se hoitaja olla 160 cm pitkä? Saako sillä olla kaljuuntuva pää ja ruma naama? Jos ei, niin haluaisitko keskustella sen kanssa netissä viikkoja tai kuukausia ja sitten huomata, ettei hän miellytäkään sinua ollenkaan ulkoisesti?

        Mikset hanki jotain naisystävää joka elättää sinut? Miksi sen pitää olla edes mies, jos ainoa kriteeri on sinun elättämisesi ja "rakastamisesi" (elättämisesi)?

        Mies, koska olen hetero ja haluan myös seksiä. En siis etsi hoitajaa, kuten itse väitit. :) Vaikka miten haluaisit näin väittää, niin se ei ole kohdallani totta.

        Ennen vanhaankin miehet elättivät naiset ja mielestäni se onkin miehen työ.

        Mies saa olla ruma, sillä olenhan itsekin.


      • miehen arvo
        19+9 kirjoitti:

        Mies, koska olen hetero ja haluan myös seksiä. En siis etsi hoitajaa, kuten itse väitit. :) Vaikka miten haluaisit näin väittää, niin se ei ole kohdallani totta.

        Ennen vanhaankin miehet elättivät naiset ja mielestäni se onkin miehen työ.

        Mies saa olla ruma, sillä olenhan itsekin.

        Saako se mies olla 160 cm ja kaljuuntuvalla päällä?

        Itsekin olen hieman vanhanaikainen ja haluaisin jonkun naisen elättääkseni.

        Vastaavasti haluan hyväkuntoisen naisen, joka hoitaa kotitaloutta, jonka kanssa pitää hauskaa kaupungilla ja jonka kanssa harrastaa seksiä. Naisen on oltava tarpeeksi hyvässä kunnossa fyysisesti ja psyykkisesti jotta hän jaksaa kantaa kortensa kekoon noissa asioissa.

        Minä tietenkin pyrin pitämään itseni vähintään yhtä hyvässä kunnossa, jotta olen miellyttävä naiselle seksuaalisesti. Lisäksi, jotta voin elättää naisen ja olla miehinen, minun on opiskeltava ja tehtävä töitä vuosikymmenien ajan saavuttaakseni pääomaa ja statusta. Ymmärrätkö kuinka valtava taakka tämä on? Kaiken tämän työn jälkeen en halua elättääkseni laiskaa lasta naisen kehossa, jota ei kiinnosta minun miellyttämiseni, eli ulkonäköön satsaaminen ja muu yllä lueteltu.


      • 1+17
        miehen arvo kirjoitti:

        Saako se mies olla 160 cm ja kaljuuntuvalla päällä?

        Itsekin olen hieman vanhanaikainen ja haluaisin jonkun naisen elättääkseni.

        Vastaavasti haluan hyväkuntoisen naisen, joka hoitaa kotitaloutta, jonka kanssa pitää hauskaa kaupungilla ja jonka kanssa harrastaa seksiä. Naisen on oltava tarpeeksi hyvässä kunnossa fyysisesti ja psyykkisesti jotta hän jaksaa kantaa kortensa kekoon noissa asioissa.

        Minä tietenkin pyrin pitämään itseni vähintään yhtä hyvässä kunnossa, jotta olen miellyttävä naiselle seksuaalisesti. Lisäksi, jotta voin elättää naisen ja olla miehinen, minun on opiskeltava ja tehtävä töitä vuosikymmenien ajan saavuttaakseni pääomaa ja statusta. Ymmärrätkö kuinka valtava taakka tämä on? Kaiken tämän työn jälkeen en halua elättääkseni laiskaa lasta naisen kehossa, jota ei kiinnosta minun miellyttämiseni, eli ulkonäköön satsaaminen ja muu yllä lueteltu.

        Jep, eli te miehet olette ihan yhtälailla nirsoja kuin naisetkin. Tässä oli hyvä todiste siitä.
        Ja tämä keskustelu olikin sitten tässä. Vastaan on turha väittää mitään.


      • nirsouden ero
        1+17 kirjoitti:

        Jep, eli te miehet olette ihan yhtälailla nirsoja kuin naisetkin. Tässä oli hyvä todiste siitä.
        Ja tämä keskustelu olikin sitten tässä. Vastaan on turha väittää mitään.

        En näe yhteyttä. Jos et perustele väitettäsi nirsoudesta, kukaan ei ota väitettäsi todesta.

        Et koskaan vastannut siihen, kelpaako sinulle se 160-senttinen kaljuuntuva. Minkä johtopäätöksen vedämmekään tästä?

        Mieheltä vaaditaan hyvää ulkonäköä (pituus ja leveys), jonka tarkoitus on näyttää turvalliselta ja tuottaa naiselle turvallisuuden tunnetta. Ei riitä että on kuntoa töihin, arjen askareihin, harrastuksiin ja seksiin. On myös näytettävä siltä, että voi suojella naista muilta miehiltä. Tämän lisäksi vaaditaan statusta ja pääomaa jotta voi turvata naisen elämän pitkällä aikavälillä.

        Naiselta vaaditaan fysiikkaa ja mielenterveyttä sen verran, että hän jaksaa olla mukana arjen askareissa, harrastuksissa ja seksissä, eikä mies tunne olevansa suhteessa avuttoman lapsen tai reiän kanssa. Ei muuta.

        Kumpi on nirsompi?


      • 2+16
        nirsouden ero kirjoitti:

        En näe yhteyttä. Jos et perustele väitettäsi nirsoudesta, kukaan ei ota väitettäsi todesta.

        Et koskaan vastannut siihen, kelpaako sinulle se 160-senttinen kaljuuntuva. Minkä johtopäätöksen vedämmekään tästä?

        Mieheltä vaaditaan hyvää ulkonäköä (pituus ja leveys), jonka tarkoitus on näyttää turvalliselta ja tuottaa naiselle turvallisuuden tunnetta. Ei riitä että on kuntoa töihin, arjen askareihin, harrastuksiin ja seksiin. On myös näytettävä siltä, että voi suojella naista muilta miehiltä. Tämän lisäksi vaaditaan statusta ja pääomaa jotta voi turvata naisen elämän pitkällä aikavälillä.

        Naiselta vaaditaan fysiikkaa ja mielenterveyttä sen verran, että hän jaksaa olla mukana arjen askareissa, harrastuksissa ja seksissä, eikä mies tunne olevansa suhteessa avuttoman lapsen tai reiän kanssa. Ei muuta.

        Kumpi on nirsompi?

        "Kaiken tämän työn jälkeen en halua elättääkseni laiskaa lasta naisen kehossa, jota ei kiinnosta minun miellyttämiseni, eli ulkonäköön satsaaminen ja muu yllä lueteltu."

        Tässä on sinulle todiste nirsoudesta. Ihan omaa käsialaasi vieläpä.

        Kaikilla naisilla kun ei ole mielenkiintoa esimerkiksi meikata. Te miehet ette hyväksy naisia sellaisina kuin ne ovat.

        En vastannut kysymykseesi, koska toistat itseäsi. Sanoin jo, että minulle kelpaa ruma mies, sillä olen itsekin ruma. Täten voimme päätellä, etten kelpaisi esimerkiksi sinulle, sillä en pidä ulkonäöstäni huolta. Olen myöskin laiska ja avuton, enkä osaa hoitaa kotiaskareita. Tässäkin merkki nirsoudestasi.

        Jos naiselta vaaditaan mielenterveyttä, niin miksi itkette mielenterveyspalstalla naisten perään? Täällä puhutaan mielenterveydellisistä ongelmista eikä pariutumismarkkinoista.

        Mies on mielestäni nirsompi.


      • oonko nirso
        2+16 kirjoitti:

        "Kaiken tämän työn jälkeen en halua elättääkseni laiskaa lasta naisen kehossa, jota ei kiinnosta minun miellyttämiseni, eli ulkonäköön satsaaminen ja muu yllä lueteltu."

        Tässä on sinulle todiste nirsoudesta. Ihan omaa käsialaasi vieläpä.

        Kaikilla naisilla kun ei ole mielenkiintoa esimerkiksi meikata. Te miehet ette hyväksy naisia sellaisina kuin ne ovat.

        En vastannut kysymykseesi, koska toistat itseäsi. Sanoin jo, että minulle kelpaa ruma mies, sillä olen itsekin ruma. Täten voimme päätellä, etten kelpaisi esimerkiksi sinulle, sillä en pidä ulkonäöstäni huolta. Olen myöskin laiska ja avuton, enkä osaa hoitaa kotiaskareita. Tässäkin merkki nirsoudestasi.

        Jos naiselta vaaditaan mielenterveyttä, niin miksi itkette mielenterveyspalstalla naisten perään? Täällä puhutaan mielenterveydellisistä ongelmista eikä pariutumismarkkinoista.

        Mies on mielestäni nirsompi.

        Eli se, että minä en kelpuuta esimerkiksi 200-kiloista naista (en viittaa sinuun) joka ei osaa hoitaa kotiaskareita, on merkki siitä, että miehet ovat nirsompia kuin naiset?

        Jos nirsouden määritelmä on se, että ei kelpuuta ihan ketä tahansa, niin kaikki ovat nirsoja.

        "Kaikilla naisilla kun ei ole mielenkiintoa esimerkiksi meikata. Te miehet ette hyväksy naisia sellaisina kuin ne ovat."

        Ainoa nainen, johon olen ollut ihastunut palavasti elämäni aikana, ei meikannut. Hän piti yllään todella vaatimattomia vaatteita eikä satsannut mitenkään muotiin. Sen sijaan hän piti huolta vartalostaan ja ihostaan ulkoilemalla, syömällä terveellisesti, peseytämällä, käyttämällä kosteusvoiteita... Se on seksikästä. Ei meikki voi korjata huonoja elämäntapoja.

        Kun sanot ettet pidä ulkonäöstäsi huolta, niin tarkoitatko pelkkää meikkaamista? Vai etkö myöskään ulkoile tai liiku, etkä käy usein suhkuissa, etkä pese hampaitasi, etkä käytä kosteusvoiteita?

        Olen sen verran nirso, etten halua naista joka ei osaa hoitaa kotiaskareita. Joillekin miehille tosin kelpaisi sellainenkin. Kuinkahan monelle naiselle kelpaisi mies, joka ei osaa hoitaa kotiaskareita?

        "Täällä puhutaan mielenterveydellisistä ongelmista eikä pariutumismarkkinoista."

        Täällä puhutaan yksinäisyydestä, johon pariutumismarkkinat vaikuttavat olennaisesti.

        "Mies on mielestäni nirsompi."

        Miksi? Et perustellut tätä millään tavalla. Kutsuit vain minua nirsoksi.


      • pituuus
        2+16 kirjoitti:

        "Kaiken tämän työn jälkeen en halua elättääkseni laiskaa lasta naisen kehossa, jota ei kiinnosta minun miellyttämiseni, eli ulkonäköön satsaaminen ja muu yllä lueteltu."

        Tässä on sinulle todiste nirsoudesta. Ihan omaa käsialaasi vieläpä.

        Kaikilla naisilla kun ei ole mielenkiintoa esimerkiksi meikata. Te miehet ette hyväksy naisia sellaisina kuin ne ovat.

        En vastannut kysymykseesi, koska toistat itseäsi. Sanoin jo, että minulle kelpaa ruma mies, sillä olen itsekin ruma. Täten voimme päätellä, etten kelpaisi esimerkiksi sinulle, sillä en pidä ulkonäöstäni huolta. Olen myöskin laiska ja avuton, enkä osaa hoitaa kotiaskareita. Tässäkin merkki nirsoudestasi.

        Jos naiselta vaaditaan mielenterveyttä, niin miksi itkette mielenterveyspalstalla naisten perään? Täällä puhutaan mielenterveydellisistä ongelmista eikä pariutumismarkkinoista.

        Mies on mielestäni nirsompi.

        "En vastannut kysymykseesi, koska toistat itseäsi. Sanoin jo, että minulle kelpaa ruma mies, sillä olen itsekin ruma."

        Mutta et sanotut, kelpaisiko sinulla 160-senttinen mies. Tässä on ero.


      • 18+14
        oonko nirso kirjoitti:

        Eli se, että minä en kelpuuta esimerkiksi 200-kiloista naista (en viittaa sinuun) joka ei osaa hoitaa kotiaskareita, on merkki siitä, että miehet ovat nirsompia kuin naiset?

        Jos nirsouden määritelmä on se, että ei kelpuuta ihan ketä tahansa, niin kaikki ovat nirsoja.

        "Kaikilla naisilla kun ei ole mielenkiintoa esimerkiksi meikata. Te miehet ette hyväksy naisia sellaisina kuin ne ovat."

        Ainoa nainen, johon olen ollut ihastunut palavasti elämäni aikana, ei meikannut. Hän piti yllään todella vaatimattomia vaatteita eikä satsannut mitenkään muotiin. Sen sijaan hän piti huolta vartalostaan ja ihostaan ulkoilemalla, syömällä terveellisesti, peseytämällä, käyttämällä kosteusvoiteita... Se on seksikästä. Ei meikki voi korjata huonoja elämäntapoja.

        Kun sanot ettet pidä ulkonäöstäsi huolta, niin tarkoitatko pelkkää meikkaamista? Vai etkö myöskään ulkoile tai liiku, etkä käy usein suhkuissa, etkä pese hampaitasi, etkä käytä kosteusvoiteita?

        Olen sen verran nirso, etten halua naista joka ei osaa hoitaa kotiaskareita. Joillekin miehille tosin kelpaisi sellainenkin. Kuinkahan monelle naiselle kelpaisi mies, joka ei osaa hoitaa kotiaskareita?

        "Täällä puhutaan mielenterveydellisistä ongelmista eikä pariutumismarkkinoista."

        Täällä puhutaan yksinäisyydestä, johon pariutumismarkkinat vaikuttavat olennaisesti.

        "Mies on mielestäni nirsompi."

        Miksi? Et perustellut tätä millään tavalla. Kutsuit vain minua nirsoksi.

        Kun sanon, etten pidä ulkonäöstäni huolta, tarkoitan, että en ulkoile enkä syö erityisen terveellisesti. Käyn kyllä suihkussa ja pesen hampaani, sekä käytän ties mitä mömmöjä naamaani, mutta eivätpä ne korjaa huonoja elämäntapoja.

        Kyllä minulle ainakin kelpaisi mies, joka ei osaa hoitaa kotiaskareita. Mies, joka tekee paremmin kotiaskareet kuin nainen on luultavimmin homo.

        Mies on nirsompi, sillä he vaativat naiselta täyttä mielenterveyttä, ulkonäköä, sekä hyvää fyysistä kuntoa. Aivan kuten itsekin luettelit.
        Monet naiset taas kelpuuttavat itselleen hullun hakkaajankin.


      • 11+19
        pituuus kirjoitti:

        "En vastannut kysymykseesi, koska toistat itseäsi. Sanoin jo, että minulle kelpaa ruma mies, sillä olen itsekin ruma."

        Mutta et sanotut, kelpaisiko sinulla 160-senttinen mies. Tässä on ero.

        Miksei kelpaisi? Jos vain lyhyt mies huolisi itseään päätä pidemmän naisen, niin mikä ettei.


      • napset
        18+14 kirjoitti:

        Kun sanon, etten pidä ulkonäöstäni huolta, tarkoitan, että en ulkoile enkä syö erityisen terveellisesti. Käyn kyllä suihkussa ja pesen hampaani, sekä käytän ties mitä mömmöjä naamaani, mutta eivätpä ne korjaa huonoja elämäntapoja.

        Kyllä minulle ainakin kelpaisi mies, joka ei osaa hoitaa kotiaskareita. Mies, joka tekee paremmin kotiaskareet kuin nainen on luultavimmin homo.

        Mies on nirsompi, sillä he vaativat naiselta täyttä mielenterveyttä, ulkonäköä, sekä hyvää fyysistä kuntoa. Aivan kuten itsekin luettelit.
        Monet naiset taas kelpuuttavat itselleen hullun hakkaajankin.

        "he vaativat naiselta täyttä mielenterveyttä, ulkonäköä, sekä hyvää fyysistä kuntoa."

        Eivät vaadi. Toivovat. Tyytyvät vähempäänkin. 80% naisista on lisääntynyt. 40% miehistä on lisääntynyt.

        "Monet naiset taas kelpuuttavat itselleen hullun hakkaajankin."

        ...kunhan se hullu hakkaaja on siellä kärjessä statuksen, pääoman ja ulkonäön suhteen.


      • hullujako olette?
        4+7 kirjoitti:

        Hyvää huolta pitävä mies elättää minut, sillä olen itse liian laiska tekemään mitään. Ja rakastaa minua niin myötä kuin vastoinkäymisissä.

        Eikä siinä mitään pattitilannetta ole. Mielestäni jokaisen olisi oltava niin hienovarainen tunteiltaan ettei rohkea heti jankuttaa kuvia toiselta. Onhan se nyt päivänselvää, että kaikki eivät ole yhtä rohkeita.

        "Hyvää huolta pitävä mies elättää minut, sillä olen itse liian laiska tekemään mitään. Ja rakastaa minua niin myötä kuin vastoinkäymisissä. "

        Voi vittu näitä teidän juttuja. Olen siis nirso, kun en ota taakakseni laiskaa rumaa akkaa, joka on jatkuvasti lompakollani?

        Kylläpä kuulostaa naisen käsitys rakkaudesta kovin yksipuoliselta. Plussaa kuitenkin rehellisyydestä.


      • 16+20
        hullujako olette? kirjoitti:

        "Hyvää huolta pitävä mies elättää minut, sillä olen itse liian laiska tekemään mitään. Ja rakastaa minua niin myötä kuin vastoinkäymisissä. "

        Voi vittu näitä teidän juttuja. Olen siis nirso, kun en ota taakakseni laiskaa rumaa akkaa, joka on jatkuvasti lompakollani?

        Kylläpä kuulostaa naisen käsitys rakkaudesta kovin yksipuoliselta. Plussaa kuitenkin rehellisyydestä.

        Se, että elättää ei tarkoita samaa kuin että tarvitsisi jatkuvasti lompakolla ravata.


      • faktajuttu...
        16+20 kirjoitti:

        Se, että elättää ei tarkoita samaa kuin että tarvitsisi jatkuvasti lompakolla ravata.

        Kukaan ei halua toisen siivellä elävää laiskaa loista riesakseen.


      • 6+4
        faktajuttu... kirjoitti:

        Kukaan ei halua toisen siivellä elävää laiskaa loista riesakseen.

        Näinpä. Miehet ovat siis nirsoja.


      • faktajuttu...
        6+4 kirjoitti:

        Näinpä. Miehet ovat siis nirsoja.

        Huolisitko sinä itsellesi laiskan ja ruman miehen, joka odottaa että sinä elätät hänet?

        Jos et huolisi, olet itsekin nirso.


      • 4+16
        faktajuttu... kirjoitti:

        Huolisitko sinä itsellesi laiskan ja ruman miehen, joka odottaa että sinä elätät hänet?

        Jos et huolisi, olet itsekin nirso.

        Huolisin jos mielenterveyteni olisi sen verran hyvä, että voisin elättää itsenikin.


      • faktajuttu...
        4+16 kirjoitti:

        Huolisin jos mielenterveyteni olisi sen verran hyvä, että voisin elättää itsenikin.

        "Ennen vanhaankin miehet elättivät naiset ja mielestäni se onkin miehen työ. "

        Tuossa aikaisemmin totesit noin. Jos kerran mielestäsi miehen kuuluu elättää nainen, niin et sinä silloin naisena ole halukas itse miestä elättämään.
        Et siis huolisi itsellesi miestä, joka haluaisi elää sinun siivelläsi, vaikka olisit tervekin ja pystyisit elättämään miehen.


      • 13+7
        faktajuttu... kirjoitti:

        "Ennen vanhaankin miehet elättivät naiset ja mielestäni se onkin miehen työ. "

        Tuossa aikaisemmin totesit noin. Jos kerran mielestäsi miehen kuuluu elättää nainen, niin et sinä silloin naisena ole halukas itse miestä elättämään.
        Et siis huolisi itsellesi miestä, joka haluaisi elää sinun siivelläsi, vaikka olisit tervekin ja pystyisit elättämään miehen.

        Huolisin jos mies olisi minua kohtaan hyvä.
        Vaikka rationaalisuus elääkin minussa, osaan olla myös moderni.


      • faktajuttu...
        13+7 kirjoitti:

        Huolisin jos mies olisi minua kohtaan hyvä.
        Vaikka rationaalisuus elääkin minussa, osaan olla myös moderni.

        Onko se mielestäsi hyvyyttä miehessä, jos hän vaatisi sinua elättämään itsensä, vaikka pystyisi itsekin elättämään itsensä jos vain haluaisi?


      • 18+18
        faktajuttu... kirjoitti:

        Onko se mielestäsi hyvyyttä miehessä, jos hän vaatisi sinua elättämään itsensä, vaikka pystyisi itsekin elättämään itsensä jos vain haluaisi?

        Ei hän välttämättä pystyisi.


      • faktajuttu...
        18+18 kirjoitti:

        Ei hän välttämättä pystyisi.

        Mitäpä jos hän pystyisikin elättämään itsensä, mutta laiskuuttaan haluaisi sinun elättävän hänet?

        Huolisitko silloin hänet mieheksesi?


    • 1+2

      Mitäs Rauman ruma mies on tänään tehnyt löytääkseen naisen? Käynyt salilla ja Prismassa ja siinä kaikki?

    • kiltti mies.

      En mitään, mitäs itse olet tehnyt? En käy prismassa tai salilla iskemässä naisia. En edes yritä naisia enää koska se on turhaa hommaa.

      • 1+2

        Äl'ä sitten valita.


    • Wpb

      Saahan sitä seksiseuraa kun miehille riittää reikä kuin reikä. Vaan kun haluaa muunlaista seuraa niin jopa loppuu kiinnostus.

      • näin se menee

        Arvaan. Olet löytänyt (hakenut) seuraa niistä miehistä, jotka hakevat vain reikää. Se oikeasti muunlaista seuraa halunnut ei ollut tarpeeksi komea ja menestynyt.


      • Wpb
        näin se menee kirjoitti:

        Arvaan. Olet löytänyt (hakenut) seuraa niistä miehistä, jotka hakevat vain reikää. Se oikeasti muunlaista seuraa halunnut ei ollut tarpeeksi komea ja menestynyt.

        Itse asiassa jokainen joka seksiseuraa minulta kinunnut on ollut jollain kriteerillä "ruma mies". Ehkä sitten olen ronkelikin kun haluan että kumppani olisi itsestään huolta pitävä eli huolehtisi hygieniastaan ja kunnostaan eikä eläisi vain kaljalla ja pitsalla sekä tekisi jotain elantonsa eteen.


      • mis kaikki kriteerit
        Wpb kirjoitti:

        Itse asiassa jokainen joka seksiseuraa minulta kinunnut on ollut jollain kriteerillä "ruma mies". Ehkä sitten olen ronkelikin kun haluan että kumppani olisi itsestään huolta pitävä eli huolehtisi hygieniastaan ja kunnostaan eikä eläisi vain kaljalla ja pitsalla sekä tekisi jotain elantonsa eteen.

        "Itse asiassa jokainen joka seksiseuraa minulta kinunnut on ollut jollain kriteerillä "ruma mies"."

        Mutta eivät ulkonäöllisesti ja muuten pinnallisesti? Ja siksi päädyit harrastamaan heidän kanssaan seksiä? Jos näin, niin ei ihmekään, että he eivät tunne suurta tarvetta parantaa elämäntapojaan - sinä antaudut heidän syliinsä ilman, että heidän tarvitsee parantaa elämäntapojaan ja olemaan parempia parisuhteeseen.

        Ja "kinunnut". Kuvailetpas mairittelevasti ihmistä, joka haluaa pitää kanssasi hauskaa.

        Huolehdin hygieniastani. Urheilen. En juo alkoholia. Olen töissä hyväpalkkaisessa työssä. Se ei vaan näytä riittävän. Jätitköhän jotain vaatimuslistalta pois? Vai olisikohan niin, että kaltaisesi naiset eivät tahdo selvittää olenko jollain kriteereillä "komea mies"?


      • Wpb
        mis kaikki kriteerit kirjoitti:

        "Itse asiassa jokainen joka seksiseuraa minulta kinunnut on ollut jollain kriteerillä "ruma mies"."

        Mutta eivät ulkonäöllisesti ja muuten pinnallisesti? Ja siksi päädyit harrastamaan heidän kanssaan seksiä? Jos näin, niin ei ihmekään, että he eivät tunne suurta tarvetta parantaa elämäntapojaan - sinä antaudut heidän syliinsä ilman, että heidän tarvitsee parantaa elämäntapojaan ja olemaan parempia parisuhteeseen.

        Ja "kinunnut". Kuvailetpas mairittelevasti ihmistä, joka haluaa pitää kanssasi hauskaa.

        Huolehdin hygieniastani. Urheilen. En juo alkoholia. Olen töissä hyväpalkkaisessa työssä. Se ei vaan näytä riittävän. Jätitköhän jotain vaatimuslistalta pois? Vai olisikohan niin, että kaltaisesi naiset eivät tahdo selvittää olenko jollain kriteereillä "komea mies"?

        Nimenomaan ulkonäöllisesti. Olisin mielelläni tutustunut pikkuhiljaa ja ottanut selvää mitä ovat miehiään mutta homma loppunut siihen kun heti pyritään iholle. Ja kun olen sitten sanonut että ei tule mitään niin miehet suoraan sanoneet että seksisuhdetta vain olleet vailla eikä mitään vakavaa. Ja kyllä se minusta seksin kinuamista on jos sitä kinutaan. Minä en antaudu kenenkään syliin tuosta vaan vaikka läheisyyden kaipuu on suuri.


    • kevätkeiju

      Kyllä yksinäisissä täytyy olla jotain, mikä ei muita viehätä. Käytös tai olemus. Mä oon monella mielenterveysdiagnoosilla varustettu, pienituloinen ja varaton, syrjäytynytkin tavallaan. Silti mulla on ollut useampi pitempi suhde, viimeisin joka jatkuu edelleen, on kestänyt yli 10v. Eli kaikesta huolimatta mussa on oltava hyviä puolia enemmän kuin huonoja. Ei kai nää "terveet" muutoin ois mun kanssa näin ois halunnu olla.

      • äijänpökäle

        Oletko nainen?


      • kevätkeiju
        äijänpökäle kirjoitti:

        Oletko nainen?

        olen. Tee säkin jotain toisen eteen. Mä oon huolehtinu, tehny ruokaa, tukenu vaikeissa paikoissa jne. Jos joskus olenkin vaikea, niin ei kai kukaan ihan v-maisessa suhteessa pysy. Parhaimmillani olen hauska, huumorintajuinen ja iloinen. En oota tiilitaloa ja katumaasturia. Onko muut naiset sitten ronkelimpia? Mitä ihmiset sitten toisesta hakee? Joku mussa sitten on, kun saan seuraa, vaikka faktat musta on aika karut.


      • epäronkeli
        kevätkeiju kirjoitti:

        olen. Tee säkin jotain toisen eteen. Mä oon huolehtinu, tehny ruokaa, tukenu vaikeissa paikoissa jne. Jos joskus olenkin vaikea, niin ei kai kukaan ihan v-maisessa suhteessa pysy. Parhaimmillani olen hauska, huumorintajuinen ja iloinen. En oota tiilitaloa ja katumaasturia. Onko muut naiset sitten ronkelimpia? Mitä ihmiset sitten toisesta hakee? Joku mussa sitten on, kun saan seuraa, vaikka faktat musta on aika karut.

        Olet päässyt suhteeseen koska olet nainen. Ymmärrän että on vaikeaa nähdä asia miehen asemasta, mutta se vain on niin että pääsääntöisesti miehen on tehtävä paljon enemmän työtä päästäkseen suhteeseen. Useat luovuttavat, koska eivät näe järkeväksi yrittää täyttää naisten vaatimuksia, tuloksena esim MGTOW.

        Tekisin kaikkea tuota jos pääsisin suhteeseen. Naiset ovat keskimääräisesti paljon ronkelimpia. Tutkimukset ja useimmat anekdootitkin viittaavat siihen.

        On niiden miesten onni joiden kanssa olet ollut, että et ole ronkeli. Useimmat muut naiset ovat.


      • kevätkeiju
        epäronkeli kirjoitti:

        Olet päässyt suhteeseen koska olet nainen. Ymmärrän että on vaikeaa nähdä asia miehen asemasta, mutta se vain on niin että pääsääntöisesti miehen on tehtävä paljon enemmän työtä päästäkseen suhteeseen. Useat luovuttavat, koska eivät näe järkeväksi yrittää täyttää naisten vaatimuksia, tuloksena esim MGTOW.

        Tekisin kaikkea tuota jos pääsisin suhteeseen. Naiset ovat keskimääräisesti paljon ronkelimpia. Tutkimukset ja useimmat anekdootitkin viittaavat siihen.

        On niiden miesten onni joiden kanssa olet ollut, että et ole ronkeli. Useimmat muut naiset ovat.

        Mut puolet porukasta on naisia, puolet miehiä. Miksei kaikki haluavat löydä kumppania? Onko naiset ronkelimpia kuin miehet? Kulttuuristako tää johtuu, ootetaan prinssiä, joka valkoisella ratsulla vie onneen.. Mulle on riittänyt ihan tavallinen elämä. Jos mies on kiltti ja kohtelee eläimiä ja toisia ihmisiä nätisti. Mun katse poimii nimenomaan hiljaisemmat takarivin taavit. Lankeaako naiset sitten yleensä näihin pelimiehiin? Kun toisaalta on paljon kivoja naisia, joita kohdellaan suhteessaan kynnysmattona, petetään ja eletään vaimosta huolimatta poikamieselämää. Mikse sitten kiltit tavisnaiset löydä näitä kilttejä tavismiehiä? Eikö työttömissäkin ole sukupuolijakauma aika tasainen. En jotenkin tajua. Tahaton yksinäisyys tuntuu pahalta tietenkin. Toisen kainalossa vaikka telkun katsominen on ihanaa ja ihan tavalliset asiat... Miks mun kanssa on haluttu olla.. Onko se hassu huumori vai mikä, kun en omasta mielestäni oo sen kummempi kuin muutkaan. Ja tää nuorena eläkkeelle joutuminenkin rasitteena. Akateemisia, varakkaita naisia vaatimuslistoineenkin on yksin.. Miks sitten MINÄ kelpaan?


      • on se
        kevätkeiju kirjoitti:

        Mut puolet porukasta on naisia, puolet miehiä. Miksei kaikki haluavat löydä kumppania? Onko naiset ronkelimpia kuin miehet? Kulttuuristako tää johtuu, ootetaan prinssiä, joka valkoisella ratsulla vie onneen.. Mulle on riittänyt ihan tavallinen elämä. Jos mies on kiltti ja kohtelee eläimiä ja toisia ihmisiä nätisti. Mun katse poimii nimenomaan hiljaisemmat takarivin taavit. Lankeaako naiset sitten yleensä näihin pelimiehiin? Kun toisaalta on paljon kivoja naisia, joita kohdellaan suhteessaan kynnysmattona, petetään ja eletään vaimosta huolimatta poikamieselämää. Mikse sitten kiltit tavisnaiset löydä näitä kilttejä tavismiehiä? Eikö työttömissäkin ole sukupuolijakauma aika tasainen. En jotenkin tajua. Tahaton yksinäisyys tuntuu pahalta tietenkin. Toisen kainalossa vaikka telkun katsominen on ihanaa ja ihan tavalliset asiat... Miks mun kanssa on haluttu olla.. Onko se hassu huumori vai mikä, kun en omasta mielestäni oo sen kummempi kuin muutkaan. Ja tää nuorena eläkkeelle joutuminenkin rasitteena. Akateemisia, varakkaita naisia vaatimuslistoineenkin on yksin.. Miks sitten MINÄ kelpaan?

        Ensinnäkin, miehiä on enemmän, ellei oleteta 20-vuotiaiden miesten deittailevan 80-vuotiaita naisia: http://www.stat.fi/tup/suoluk/suoluk_vaesto.html

        Jos uskoo evoluutiopsykologiaan, niin naiset ovat nirsompia ja haluavat lauman parhaimman yksilön siittämään lapsensa, vaikka joku alempiarvoinen yksilö sitten kasvattaisi nuo lapset. Mikään yhteiskunnallinen kikka ei pysty täysin korvaamaan satojen tuhansien vuosien muovaamaa biologiaa.

        Kai ihminen on sen verran laiska, ettei ajattele kovin pitkälle. Kun eteen tulee hyvän näköinen mies ja alkaa ehdotella vaikka mitä, niin ehkä on helppo mennä mukana eikä ajatella pidemmän päälle. Etsitään laumanjohtajaa.

        Toisaalta en halua väittää, että naiset ovat vain kusipäiden perään. Uskon useimpien parisuhteessa olevien naisten olevan ihan hyvien miesten kanssa suhteessa. Näen pikemminkin ongelmana sen, että ne miehet joiden kanssa ei haluta olla parisuhteessa, nähdään liian ala-arvoisina, parisuhteeseen kelpaamattomina, vaikka heillä olisi annettavaa. Tai nainen nähdään liian korkea-arvoisena, jolloin miehet tiputtavat omaa tasoaan.

        Sinä kelpaat koska olet nainen.

        Netissä kulkee termi NAWALT. Not all women are like that. Sinä ehkä poikkeat muusta naismassasta, ja kelpuutat "alempiarvoisiakin" miehiä, mutta se ei tarkoita sitä että suurin osa kelpuuttaisi.


      • kevätkeiju
        on se kirjoitti:

        Ensinnäkin, miehiä on enemmän, ellei oleteta 20-vuotiaiden miesten deittailevan 80-vuotiaita naisia: http://www.stat.fi/tup/suoluk/suoluk_vaesto.html

        Jos uskoo evoluutiopsykologiaan, niin naiset ovat nirsompia ja haluavat lauman parhaimman yksilön siittämään lapsensa, vaikka joku alempiarvoinen yksilö sitten kasvattaisi nuo lapset. Mikään yhteiskunnallinen kikka ei pysty täysin korvaamaan satojen tuhansien vuosien muovaamaa biologiaa.

        Kai ihminen on sen verran laiska, ettei ajattele kovin pitkälle. Kun eteen tulee hyvän näköinen mies ja alkaa ehdotella vaikka mitä, niin ehkä on helppo mennä mukana eikä ajatella pidemmän päälle. Etsitään laumanjohtajaa.

        Toisaalta en halua väittää, että naiset ovat vain kusipäiden perään. Uskon useimpien parisuhteessa olevien naisten olevan ihan hyvien miesten kanssa suhteessa. Näen pikemminkin ongelmana sen, että ne miehet joiden kanssa ei haluta olla parisuhteessa, nähdään liian ala-arvoisina, parisuhteeseen kelpaamattomina, vaikka heillä olisi annettavaa. Tai nainen nähdään liian korkea-arvoisena, jolloin miehet tiputtavat omaa tasoaan.

        Sinä kelpaat koska olet nainen.

        Netissä kulkee termi NAWALT. Not all women are like that. Sinä ehkä poikkeat muusta naismassasta, ja kelpuutat "alempiarvoisiakin" miehiä, mutta se ei tarkoita sitä että suurin osa kelpuuttaisi.

        No tyhmiä ne on jotka onnensa ohi kävelee. Siis naiset. En em. vioistani johtuen ole lisääntynyt. Enkä oo oottanu, että puolison kautta saavuttaisin jotain taloudellista. Ja eihän varakkaatkaan välttämättä oo onnellisia, Perhesurmia ym. Makaan kirpputorisängyssä onnellisena ukkoni vieressä ja jollain on unikulman monen tonnin sänky ja kaikki pahasti. Mullahan on vain tämä oma kokemus. Varmaan monella miehellä on kokemus, ettei kelpaa.. Ja pirullistahan se on.


    • Parantaa voi aina

      Rumastakin miehestä voi saada siedettävän, jos ei ole ylipainoinen, haise hielle, pukeudu älyttömän rumasti, on lukenut muutamia sivistäviä kirjoja (sen sijaan että katselee netistä pornoa) ja osaa keskustella edes jonkinverran.

      • tuota noin nih..

        mitä vikaa on nettipornossa? Kysyn vaan...


      • tsehovin perslokki
        tuota noin nih.. kirjoitti:

        mitä vikaa on nettipornossa? Kysyn vaan...

        Ei kai mitään, jos ne siinä panemisen tuoksinassa voihkinan sijaan keskustelee sivistyneesti venäläisistä kirjallisuusklassikoista.


    • tööt.

      Naisille kun ei edes kelpaa ruma siedettävä mies. On siis aivan turhaa koitta pukeutua hyvin.

    • Ihgkhgjyfjhc

      Ei ole totta. Olen nainen, kaunis ja yksin. Ei ole jonoa oven takana ollut koskaan. Kun sitä miehet tuppaa pelkäämään liikaa aloitteen tekoa ja jos itse olen lähestynyt miehiä, niin pakit on tullut. Nykyään en uskalla enää kokeilla aloitteen tekemistä, joten olen vain yrittänyt opetella yksin olemiseen. Ei se nyt niin kamalaa ole, kun siihen tottuu.

      • yksin.

        Juu ei me uskota, paljonko on ikää?


    • Wpb

      Mulla ihan sama kokemus. Eipä ole jonoa muodostunut kumppaaniehdokkaista ja jos olen itse yrittänyt olla aktiivinen niin eipä sekään ole tulosta tuottanut. Tai siis olen ollut parisuhteessa kerran ja siinäkin tulin jätetyksi ilman että edes tiedän miksi.

    • ihana lady

      olen 50v nainen, enkä ole ruma , teen kotitöitä ja hyvää ruokaa. mutta kumma kyllä, ei ole kunnon miehiä näkynyt. juoppoja tai muuten hulluja tai laiskoja löytyy.. haluan sellaisen miehen joka on teeitsemies ja osaa kodin nikkaroinnit. ja on siisti.

      • 85599

        Olen teeitsemies. Kelpaako?


      • kiltti mies.

        Juoppoja näkyy aina koska ne kelpaa naisille usein mielummin kun kunnon miehet. Minä osaan remontit ja nikkaroinnit myös mut eipä naisille kelpaa.


      • ihana lady
        85599 kirjoitti:

        Olen teeitsemies. Kelpaako?

        niitäkin teeitsemiehiä on monenlaisia. ykskin kehui korjaavansa mun auton, mutta ei osannut edes omaansa korjata. käski vaan korjaamolle viemään. kyllä sitä tutustuttaessa kehutaan taidoillaan, mutta ei sitten mitään osatakaan.


    • 5+20

      Aina kun nainen löytää miehen niin myös mies löytää naisen, se nyt ei vaan voi selittyä muulla tavalla.

      • 2 men 1 dud

        Nainen 1 löytää miehen 1. Myöhemmin eroavat.
        Nainen 2 löytää miehen 1.
        Nainen 3 löytää miehen 2.

        3 naista löysi 2 miestä. 1 mies jäi ilman.


    • retkuko?

      Naiset ei arvosta aluksi kunnon miehiä. Usein ensimmäisenä ottolistalla on nää retkut. Mutta kuis ollakkaan kun suhteeseen mennään tämän "retkun" kanssa niin jossain vaiheessa alkaa valitus ja marina kun tää ei tee kotitöitä. Nyt nainen pyytää tätä myös remontoimaan ja pyytää tätä olee "kunnon mies" ja lopettaa renttuilu.
      Ota nyt selvää suomalaisten kurahaarojen päästä. Ei ne tiedä ittekkään mitä ne haluu. Eivät ole koskaan mihinkään täysin tyytyväisiä....

    • ulkomaille

      Ulkoinen rumuus on este sisäinen ei. Naisia ei paljo se "hyvä luonne" kiinnosta vaan ulkonäkö ja että on hyvässä töissä mistä saa paljon rahaa. Ulkonäkö ei tietysti ole este, jos sitä rahaa löytyy paljonkin. Silloin niitä naisia riittää jonoks asti. Rumilla miljonääreillä siis naisia riittää. :D Suomessa naiset ovat todella nirsoja ja jopa rumilla naisilla on kovat vaatimukset miehen suhteen. Siksi kannattaa siirtyy ulkomaalaisiin naisiin.

    • niin.

      Mut jos ei ole rikas niin ei voi ulkomaille mennä hakemaan naista. Ja jos nytolis sen verran rahaa että pääsi ulkomaille ja löytäis naisen niin sen naisen tuominen suomeen maksaa ja sen elättäminen maksaa jos se ei ole rikas itse.

      Eikä kovin helposti joku hyvin toimeentuleva ulkomaalainen nainen muuttais toiseen maahan jonkun miehen takia ellei naine olis köyhä ja mies rikas.

      Jostain thaimaasta voi hakee jonkun nätin naisen mutta se olis varmaan aika köyhä joten ei ole halpaa lystiä sen elättäminen ja kouluttaminen suomessa. Vai meinaatko että otat sen pelkästään ruuan laittajaksi?

    • 21+

      Kauniit naiset ei ole yksinäisiä.

      • Näin mulla

        Itse olen aika nätti mutta en ole koskaan seurustellut vakavasti ja kavereitakaan ei ole joten ei ole ulkonäöllä ja yksinäisyydellä mitään tekemistä toistensa kanssa. Tiedän aikuisten oikeasti rumia ihmisiä joilla on puolisot ja paljon ystäviä.


    • Näinhän se kaikessa yksinkertaisuudessaan menee, puhumattakaan niistä keskinkertaisen näköisistä naisista jotka tuntuvat olevan jo "puhki pantuja" siinä vähän päälle parikymppisenä kun on itse vasta ensimmäistä kertaa hakemassa seuraa vastakkaisesta sukupuolesta vuosia kestäneen masennuksen takia.

      • jgjhghj

        Ulospäinkö niistä näkee, miten paljon niitä on pantu? Mutsis taitaa olla puhkipantu.


      • Ei mitään uutta

        Näillä keskinkertaisilla naisilla on ne keskinkertaiset miehet joten win win-tilanne. Samankaltaiset ovat löytäneet toisensa.


    • Pitää olla "vapaa"

      Pitää uskaltaa, ja olla sillä mielellä että oli menetettävää tai ei niin sä oot "bad ass", sä vaan pistät likoon ittes. Ei tarkota renttuu välttämättä eikä mitään tiettyä asiaa mutta sellasta ettet kainostele. Ei tarkota sitäkään etteikö sais olla hiljanen ja syödä terveysruokia ja olla vaikka viherpipertäjä pitsinnyplääjä hippi, mutta ei saa olla vieno kaino mies. Pitää olla vähän särmää. Jos haluaa valita naisensa.

      Ja jos haluaa miespuolisia kavereita niin sillon positiivinen asenne toimii paremmin kuin negatiiivinen. Sama naispuolistenkin kanssa noin perusperiaatteena. Ne ihmiset jotka oikeasti antaa sulle voimaa, itsetuntoa ja arvostusta jollain tavalla ja joiden kanssa oot helpottunu ja naurat on miellyttäviä, sellasia joiden kanssa haluat viettää enemmän aikaa. Ole samanlainen. Olit miten olit, omilla keinoilla, omilla tavoilla, mikä sopii sulle parhaiten.

      Jos joku toinen on löytäny jonkun tavan mikä tekee siitä sosiaalisesti hyvän, älä oleta että sama toimii sulla. Ehkä joskus toimii jonkun aikaa, mutta pitemmän päälle parempi kehittää omaa tyyliä, eikä kangistua liikaa. Vaikka tyyli on oma niin silti voi ottaa neuvoi ihan oikeesti toisilta, ystäviltä ja muiltakin. Koska sulla on vaan yks pää ja se on tyhmä pää jos samat ajatukset on aina jumissa siellä.

    • niin tai näin
    • pummiharmonia

      Jos perus matikkaa lasketaan, jokainen nainen joka löytää miehen, on aina yhdelle miehelle hyvä juttu, minkä takia väitteesi on erinomainen, mutta eihän se noin mene muuten suhteita olisi niin paljon kun nais / mies balanssi sallii.

    • just joo

      "Naiset saa aina jonkun." No joo, saisin minäkin "jonkun" jos kelpuuttaisin näin 26-vuotiaana jonkun keski-ikäisen känniääliön yökerhosta yhdeksi yöksi harrastamaan seksiä kotiini. Eri asia onkin sitten, mistä löytäisi suurin piirtein itsensä ikäisen ja samoista asioista kiinnostuneen, suht fiksun miehen, jolla ei ole suurempia ongelmia itsensä tai muiden ihmisten kanssa. Ja sen miehen kun saisi sitten vielä kiinnostumaan ihan aidosti. Aika hiljaista on pidellyt.

      Pointtini on siis se, että miesten on turha ruikuttaa siitä, että naiset saavat aina jonkun. Se on aikamoista vääristelyä. Ja jos ei löydy naista, niin kannattanee siirtyä niiden todella hyvännäköisten yrittämisestä niihin "keskinkertaisen näköisiin naisiin", joista tälläkin palstalla on puhetta riittänyt.

    • joohelikkäs92

      Tämä yleistys taitaa pitää paikkansa jonkin verran. Mutta taitaa olla niin, että ne on sitten täysin epäsopivia miehiä (luonne ja kaikki mahdollinen) on täysin ristiriidassa omien juttujen kanssa. Näin mulla on ainaki käynyt. ;_;

    • just joo

      Niin, eipä sitä kannata olla yhdessä vain sen takia että olisi edes joku. Kumppanin täytyy olla sellainen, jonka kanssa on paljon yhteistä.

    • Ikä tärkein piirre ♀

      Mies voisi kelpuuttaa omanikäisensä ja vähän vanhemmankin naisen.
      Ei kuule sen naisen tartte välttämättä olla nuorempi.

    • rakkausaina

      kyllä jokainen etsivä löytää jonkun :) jos jaksaa vain yrittää eikä tavoittele mahdottomuuksia :)

    • Rehellinen ja aito

      Mun mieheni ei tarvitse osata korjata autoja eikä nikkaroida. Luotan ammattilaisiin ja vien autoni huoltokorjaamoon tai jos kotini tarvitsee kunnostusta palkkaan siihen tekijän. Miksi kumppanilta pitäisi vaatia kaikenlaisia erityistaitoja. Ja toiseksi olen löytänyt kumppanini netin deittipalstan välityksellä ja kunnollisen löysinkin. Olemalla rehellinen ja aito saa juuri sellaista kuin haluaa.

    • kiltti mies.

      Autoa en osaa korjata mutta remontoida osaan. Pitääks miehen harrastaa samaa kun naisen että nainen kiinnostuis. Nainenhan sen valinnan tekee kuitenkin.

      • juha260

        Itseasiassa nainen ei yksin tee sitä valintaa. Pitää miehelläkin olla oma tahto


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      197
      3134
    2. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      92
      1665
    3. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      90
      1373
    4. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      193
      1246
    5. Huomenna taitaa

      Päästä selvittelee ja kyselee vähän asiota. Sun verisukulaisten kanssa🤣 naiselle
      Ikävä
      18
      993
    6. Jokos olet nainen

      Päässyt sinuiksi tämän palstan kanssa ja huomannut miten turhaa tänne on mitään kirjoitella. Yhteys meillä kyllä löytyy
      Ikävä
      91
      958
    7. Rehellisesti vieläkö toivot

      Että löydämme yhteyden uudelleen välillemme vai onko nykyinen tilanne hyvä? Tietäisitpä kuinka paljon olen kaivannut sin
      Ikävä
      44
      940
    8. Okei, mä ymmärrän...

      Et halua mitään. Mutta mikä juttu tää oli? Sun taholta? 49 vuotiaalle.
      Ikävä
      11
      932
    9. Menikö sulla

      Jutut liian pitkälle?
      Ikävä
      44
      928
    10. En mä mies tiedä

      Missä mennään, mitä me toisillemme ollaan. Pyörit mielessä, mutta kuitenkin pelkään jotain. Pelkään myös sitä, että olin
      Ikävä
      19
      926
    Aihe