Mooi! Mä oon viidesluokkalainen tyttö. Oon 153-155cm pitkä ja painan 35kg! Oon aina halunnu olla laiha :(
Mut joo toivoisin ettet kato painoideksistä ta mistään vaan kertoisit mun ikäiselle ja pituiselle sun oman mielipiteen :). Meillä o kohta terkkaritarkastukset se jännittää mua tänä vuonnq enemmän ku koskaan!
Aiempina vuosina on menny tyylii nyt oon syömättä ettei se sano mua läskiks :/... Ja sit pari tunni pääst syön jo omenaa yms.
Mut tänä vuonna oon ruvennu paastoo. Aluks onnistu mut nyt oon ahminu herkkui sikana :'( miten vältän sen ahmimisen? Tänä vuonna mä oon ollu myös tosi masentunu ku kaikki o menny nii huonosti. Lintsasin ruokalust ja koulust ja opeki kyselee kaikkee, ei oo kaveteit, isä o nii kiireine etten oo käyny vuotee sen luona, stressaa, ahistaa, tuntuu nii rumalt, haluun vaa pois :(
Nyt mä puran tähä viestii nää tunteet tai no pienen osan niist, mutta toivoisin että vastaisit otsikkoon :/
sopiva paino 154cm?
8
296
Vastaukset
- 445
25kg
- SYÖLAPSISYÖ!!
Sä olet vitun alipainone, syö!! Ton pitusen pitäs olla varmaa ainaki 40kg. Ite painoin ton verran varmaan ekalla tai tokalla luokalla...
- Tohtori.
Aika läski, syöt siis paljon rasvaa!?!
- Smile22
oke eli nyt laihutan noin 10kg ? :(
- Eih... Olen pettynyt...
Öö, urpo voisit nyt vittu saatanan kakara tajuta että oot alipainonen. Mie oon kans vitosel ja paina joku40 kg ja sekään ei oo ees tarpeeks
Vitun tyhmä paskapää oot kun tollee sanot et " mä laihdutan " ja vittu painat jotain 7 kg liian vähä! - Anonyymi
Ei ei ei… voisit mieluummin lisätä huoletta painoa sen verran
- kylläjoo
25kg kyllä joo
- Anonyymi
Oon kans vitosella, ja oon saman pitunen ja painonen. Terveydenhoitaja on minulle sanonut että pitäisi syödä enemmän. Olen itse ollut todella epävarma mahastani. Todellisuudessa olin kuitenkin ainoa joka sen näki ja nyt ymmärrän että siinä ei ole mitään vikaa.
Kaikista tuntuu epävarmalta ja se on ihan okei. Ja tiedän että tämä ei hirveästi auta mutta:
SÄ ET OO TODELLAKAAN LÄSKI! Oot alipainoinen, mutta aloita pienin askelin se enemmän syöminen! … koska se KANNATTAA!! Tiedän että se on tosi helppo sanoa ja todella vaikea tehdä, mutta sä pystyt siihen!
PS: ois kiva jos vastaisit tähän :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581331Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18986Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875