Onko kellääm kokemusta pinewood merkkisestä kalvopuvusta.Hinta on n,200 e.Onko se ohuempi kuin Airtex.
Pinewood
4
2984
Vastaukset
- Utelias
Miksi asun "vahvuus" on tärkeä? Eikö yleensäkin kalvoasu hankita muilla kriteereillä?
Asun alle puetaan aina tarvittava määrä muuta vaatetta. Tärkeintä asun hankinnassa mielestäni on sen hengittävyys, josta juuri esimerkiksi Airtex ei ole saanut kovinkaan positiivista palautetta muualta kuin myyjän mainoksissa.
Kaikki minun tuntemani kalvoilla varustetut eräasuina käytetyt asut ovat suurin piirtein saman "paksuisia" mutta juuri tuossa hengittävyydessä on suuria eroja.
Hengittävyys tarkoittaa toimivassa asussa sitä, että kehosta haihtuva kosteus pääsee asun läpi ulos eikä kondensoidu asun sisäpintaan.
Lähes jokainen muun kuin coretexkalvoasun omistava tuntee tämän kiusallisen ilmiön. Itselläni ei pinewoodin asua ole ollut mutta Airtex kyllä. Airtexiä en kyllä suosittele onhan se noista korvikekalvoasuista markkinoiden kallein. Myyjän mainosväitteistä huolimatta.
Asua ei saa verrata hinnaltaan eikä laadultaan Core-Texiin. Ne ovat täysin eri planeetoilta.
Pinewood on yhdellä kaverilla hirviporukassamme, ei ole muistaakseni moittinut joten taitaa olla hintansa väärti - se on todella edullinen; Pinewoodin hinta kaupassa 185€.
Kokeneen neuvona sanoisin, että jos haluat tehdä varman kaupan ja olla tyytyväinen ostokseesi vielä vuosien kuluttua niin osta puku, jossa on käytetty Core-Texiä. Sen hinta kirpaisee kerran mutta saat laatutuotteen vuosiksi eteenpäin! - Kari
atso netistä; http://www.cri.fi siellä on palautekysely - kysy heiltä kaikki kaipaamasi tieto.
Ainakin allekirjoittaneelle sieltä on vastattu kiperiinkin kysymyksiin. - Äly-Tex
myisin oman, muutaman kerran käytetyn Erätukun testivoittaja-asuni edullisesti. Mikäli mainoksiin on uskominen, se on markkinoiden paras ostos. Myisin puvun hintaan 85 ecua postikulut
- Pete
Tarkoitin,lähinnä kysymyksellänisitä,että kuinka vahvasti ko.asu on topattu.Kannatan ennemmin kerrospukeutumista kuin kerralla yhtä toppapukua.minulla on ennestään fjällrävenin gore housut,muistaakseni mallia Lapplander tms.eipä ole valittamista,mutta niissäkin on jonkinverran toppausta,ainakin alkukauden jahteihin turhan kuumat.Taidan antaa vaimolleni vinkin,että josko isänpäiväksi Pinewoodin pukua,tämä on lähinnä kustannuspoliittinen kysymys.toivon silti kommentteja Pinewoodin puvun omistajilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1538293- 614541
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404323Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233952Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353453Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423440Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383358- 483123
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422851- 492624