Epäreilu voitto

Olisi saanut Jauhojärvi jättää hiihtämättä saksalaisen hiihtäjän suksille ja näin kaataa hänet. Vähemmän loistokkaaksi tämä voiton tekee, kun näin epäreilusti toimitaan.

26

206

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saksalainen oli puhku jo

Perussuomalaista kateutta.

Norjalaiset iänkaiken kiilanneet sprinteissä. Te kommarit ja kommariPersut ootte maanpettureita.

Toisaalta hiihtoa nyt ei muualla edes seurata....

• tosi outoa

Älä muuta sano, sen ymmärtää, jos Saksa on henkinen koti jollekin, mutta tuollaista persulogiikkaa on vaikea ymmärtää!!!!

• saksalainen parempi

Väärin keinoin saavutettu voitto ei ole minkään arvoinen.
        Eikä siinä ole mitään tekemistä politiikan kanssa kun näin uskaltaa ja voi sanoa.
        Eivät muut urheilijat kunnioita sellaisia voittajia joiden voitto on tullut törmäilyllä toisen hiihtäjän suksien päälle.

• shit

Joo, parempi huomenna ruotsia vastaankin muistaa jotta ei vaan luistele
        keltapaidan eteen. Saavat kiekkonsa paremmin suomen maaliin.

• epäreilua

Joo näinpä se oli epäreiluvoitto enkä itse aio juhlia tuota mitenkään, hyi häpeä sami pullajärvi!!!!!!!!

• käytöskouluun

Suomalaisille hiihtäjille tulisi opettaa käytöstapoja niin voiton kuin häviön hetkiä varten.
      Turha lesoilu toisten maiden urheilijoiden nimittely ja uhoaminen tulisi jättää pois

• a-a-anteeksi

Joko Suomi py-py-pyytää ka-ka-kaikita a-a-a-anteeksi...

• j,-pennanen

oo j-pennane saa sakulta munaa.

• vuokatti ski team

Epäreilu suomen voitto. Jauhojärvi on uhonnut aina, ei tosiaankaan käytöstapoja. Kokeneena "koijarina" tiesi miten toimia. Olisi hävinnyt Saksalle rehdillä pelillä.

• itsetunto?

Miksi vastasit 4 kertaa?

• pennasen kaveri

Junkatessa on kans epäreilu J-Pennanen ottaa aina varas lähdön kun sillä on niin pienipippeli.

• reilua?

Totta. Ei muuta kuin röyhkeästi toisen päälle ja sitten juhlimaan oikein persettä heiluttaen. Ei minkään maailman käytöstapoja lappilaisella.

• puhdas voitto!!!!!!

Saksalainen itse hiihti Jauhojärven suksille takaapäin. Niin ei olisi saanut tehdä.Tuomarineuvosto on asian tarkistanut!

• Hemohes voitto
        puhdas voitto!!!!!! kirjoitti:

Saksalainen itse hiihti Jauhojärven suksille takaapäin. Niin ei olisi saanut tehdä.Tuomarineuvosto on asian tarkistanut!

Käynti silmälääkärissä voisi olla paikallaan jos näki saksalaisen hiihtävän Jauhojärven suksille.
        Kyllä se oli Jauhojärvi joka hiihti saksalaisten suksien päälle ja kaatoi hänet.

• Gallaway
        Hemohes voitto kirjoitti:

Käynti silmälääkärissä voisi olla paikallaan jos näki saksalaisen hiihtävän Jauhojärven suksille.
        Kyllä se oli Jauhojärvi joka hiihti saksalaisten suksien päälle ja kaatoi hänet.

Menehän toki käymään silmälääkärissä. Ja katso ne vaihtotilanteet ja vertaa miten niissä toimimaan. Takana oleva väistää niin se sattuu olemaan.

• Gallaway

Onko Suomi voittanna jottain?

• Hemohes voitto

Olen J-pennasen tumputtaja kaveri sen sanon vielä.

• jäkipeliä

Pennanen ei taida tietää sääntöjä. Asia tarkistettu ja itkupilli Saksmanni jäi pötkölleen ja sillä siisti

• Gallaway

Saksalainen muuten laski Jauhojärven suksille eikä toisinpäin. Samanlaisia tilanteita oli parissakin vaihtotilanteessa, ja joka kerta taaempana olija väisti eikä kukaan valittanut. Saksan poika valitettavasti oli niin hapoilla ettei jaloissa ollut potkua väistää. Eikä näyttänyt olevan potkua jatkaa matkaakaan.

Mut ihan sama mulle, olympialaiset on viihdettä, ei niitä kovin vakavasti kannata ottaa.

• kateutta se vain on

Kainuulainen kateus menee kirkkaasti isänmaallisuuden edelle. Kajaanilaiset on kateellisia sotkamolaisille ja Vuokatti Ski Temin sekä Sotkamon Urheilulukion urheilijoille.

Niinhän sitä sanotaan, että kateus on ylösalaisin käännettyä ihailua.

siis aika hullua...........

• Häpeä Jauhojärvi
        kateutta se vain on kirjoitti:

Kainuulainen kateus menee kirkkaasti isänmaallisuuden edelle. Kajaanilaiset on kateellisia sotkamolaisille ja Vuokatti Ski Temin sekä Sotkamon Urheilulukion urheilijoille.

Niinhän sitä sanotaan, että kateus on ylösalaisin käännettyä ihailua.

siis aika hullua...........

Hiihtäjät eivät olleet kainuulaisia vaan Rovaniemeltä ja Vieremältä.
        Nimimerkki Gallawayllä taitaa ottaa tiukille kun idollinsa Jauhojärvi toimi epärehellisesti hiihtämällä sakemannin suksille.
        Siksi pitää moneen otteeseen puolustaa ja kääntää tapahtuma sakemannin syyksi.
        Arvostus Jauhojärveä kohtaan tippui nyt alaspäin kun ei uskaltanut toimia miehekkäästi kyseisessä tilanteessa.
        Jauhojärvi olisi aivan hyvin voinut väistää ja jättää hiihtämättä sakemannin suksille.....

• Häpeä Jauhojärvi

olen j-pennasen kaveri

• sotkamo -
    • päästään eroon siitä

Pelle koko "mies", mutta hyvä että voitti kumminkin.

• pelle porukkaa

Täällä palstalla on taas kaikki tietäviä. Menkää itse kisoihin tuomaroimaan jos luulette olevanne tietävämpiä kuin itse tuomarit. Paremmin luulisi paikalla olleiden huomata jos tapahtumassa jotain väärää. Samoilla säännöillä mennään kakkien kilpailijoiden kesken.

• vap.muurari

Siitä huolimatta "rehti lapinmies" olisi pitänyt HYLÄTÄ.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      4896
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3476
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2943
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2915
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      7
      2709
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      55
      2270
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      37
      1752
    8. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1681
    9. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1680
    10. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16
      1574
    Aihe