Moi!
Eli ostettiin tässä pari päivää sitten langattomat mikrofonit, singstar Suomihitit.
Kuinka ne mikit laitetaan toimimaan? Ohjeessa lukee että painaa nappia ylös asti mutta se vain vilkkuu hetken vihreänä eikä suostu toimimaan. Netistä en löytänyt apua.
Eli mikit ei yhdisty.
APUA
Singstar
iidakiida
2
9839
Vastaukset
- Aksuz
Onko mikeissä patterit? Onko se vastaanoton kiinni playstationissa?
- joko toimii?
Ja sitten jos on uudet mikrofonit, mutta pleikkarissa on jo kiinni vanha USB-vastaanotin, niin ne mikrofonit pitää yhdistää siihen vanhaan vastaanottimeen ohjeen mukaisesti
http://fi.playstation.com/media/148822/SS wireless manual A5 FI_web.pdf
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078