Vampyyrit

G.B

Olen kyllästynyt teihin saastaisiin ihmisiin jotka potkitte meitä sanomalla ettei meitä ole.
Toisaalta ei teitä siitä voi moittiakaan; oikeaa olemustamme on väritetty Twilightilla, Vampyyripäiväkirjoilla, Draculalla ynnä muulla pupulla.

Mutta minulle on riittänyt. Olen pitkän pohdinnan jälkeen päättänyt yrittää korjata käsitystänne meistä.

Ensinnäkin:
-emme hmm... kuole auringon valoon. Toki se tuottaa meille päänsärkyä ja pyörtymistä, mutta ei se meille kuolemaksi ole.
-juomme verta, mutta emme päivittäin, emme edes viikottain. Kerran kuussa riittää vallan mainiosti.
-emme ole täysin kuolemattomia. Jos emme saa kuukausittain verta, kuivumme ja kuolemme. Aivan kuten te kuolette jos ette juo vettä.
-veren juomista varten meillä on toki terävät kulmahampaat. Ai miten peitämme niistä tulleet reiät kaulalla ihmisestä juotuaan? Ne parantuvat hyvin nopeasti, koska vampyyri on koskenut niihin syljellään.
-Mitkä supervoimat? Hmm... niitä ei juurikaan ole, osaamme juosta hyvin nopeasti, mutta aikojen saatossa se on tullut tarpeeseen.
-hyvä yönäkö tulee tarpeeseen, yöllä meidän on huomattavasti miellyttävämpää liikkua.

No, olihan siinä tärkeimpiä. Jos huomaan järkeviä kysymyksiä, vastaan toki niihin.

200

2344

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • skeptikko

      todisteita kiitos

      • G.B

        Todisteita? TODISTEITA??!!
        Sinä saastainen elukka kehtaat pyytää minua todistamaan oman olemassaoloni? Sietäisit hävetä.

        Miten kävisikään jos tulisimme julkisuuteen, tai paljastaisimme oikean olemuksemme edes yhdelle ainoalle ihmiselle? Sana alkaisi levitä. Meitä vainottaisiin, tapettaisiin, pelättäisiin... Mutta ei. Sitä me emme halua. Joutuisimme elämään ikuisessa pelossa.

        Toivottavasti ymmärrät, etteivät edes mahtavimmitkaan lajit kestä kaikkea. Haluamme vain elää omissa oloissamme, omissa tutuissa, jokseenkin pienissä maailmoissa.


      • skeptikko
        G.B kirjoitti:

        Todisteita? TODISTEITA??!!
        Sinä saastainen elukka kehtaat pyytää minua todistamaan oman olemassaoloni? Sietäisit hävetä.

        Miten kävisikään jos tulisimme julkisuuteen, tai paljastaisimme oikean olemuksemme edes yhdelle ainoalle ihmiselle? Sana alkaisi levitä. Meitä vainottaisiin, tapettaisiin, pelättäisiin... Mutta ei. Sitä me emme halua. Joutuisimme elämään ikuisessa pelossa.

        Toivottavasti ymmärrät, etteivät edes mahtavimmitkaan lajit kestä kaikkea. Haluamme vain elää omissa oloissamme, omissa tutuissa, jokseenkin pienissä maailmoissa.

        ok eli et oo vampyyri


      • skeptikko
        G.B kirjoitti:

        Todisteita? TODISTEITA??!!
        Sinä saastainen elukka kehtaat pyytää minua todistamaan oman olemassaoloni? Sietäisit hävetä.

        Miten kävisikään jos tulisimme julkisuuteen, tai paljastaisimme oikean olemuksemme edes yhdelle ainoalle ihmiselle? Sana alkaisi levitä. Meitä vainottaisiin, tapettaisiin, pelättäisiin... Mutta ei. Sitä me emme halua. Joutuisimme elämään ikuisessa pelossa.

        Toivottavasti ymmärrät, etteivät edes mahtavimmitkaan lajit kestä kaikkea. Haluamme vain elää omissa oloissamme, omissa tutuissa, jokseenkin pienissä maailmoissa.

        ok no mitä syytä sit uskoo.


        oon lohikäärme-kana ja syöksen tulta mut teil on väärä käsitys me ei olla kiinalaisii vaan suomalaisii uskokaa pliis meitä vainottais jos todistan ja sit oon kans super voimakas ja sillee ja tykkään olla rikas isona ja olla suomi 24s


      • G.B
        skeptikko kirjoitti:

        ok no mitä syytä sit uskoo.


        oon lohikäärme-kana ja syöksen tulta mut teil on väärä käsitys me ei olla kiinalaisii vaan suomalaisii uskokaa pliis meitä vainottais jos todistan ja sit oon kans super voimakas ja sillee ja tykkään olla rikas isona ja olla suomi 24s

        Haa haa eikös ollutkin hauskaa?

        Sinä paskiainen voit kuule painua ihan minne lystäät tältä palstalta. Meitä ei rangaistuksetta pilkata! Saat vielä maksaa teoistasi.

        Tässä kävi juuri niin kuin arvelinkin. Te ihmiset olette ylpistyneet niin paljon, että ette suostu raottamaan verhoa teidän tavallisen ja meidän 'yliluonnollisen' maailman välillä. Voi teitä parkoja. Joskus olitte vielä ihan siedettäviä.

        Ja kuule skeptikko, onneksi en kaipaa SINUN hyväksyntääsi. Vaan koko ihmiskunnan. Heh heh.

        Ihmiset ja me
        Toivon että vielä saa
        oikeus voittaa


      • skeptikko
        G.B kirjoitti:

        Haa haa eikös ollutkin hauskaa?

        Sinä paskiainen voit kuule painua ihan minne lystäät tältä palstalta. Meitä ei rangaistuksetta pilkata! Saat vielä maksaa teoistasi.

        Tässä kävi juuri niin kuin arvelinkin. Te ihmiset olette ylpistyneet niin paljon, että ette suostu raottamaan verhoa teidän tavallisen ja meidän 'yliluonnollisen' maailman välillä. Voi teitä parkoja. Joskus olitte vielä ihan siedettäviä.

        Ja kuule skeptikko, onneksi en kaipaa SINUN hyväksyntääsi. Vaan koko ihmiskunnan. Heh heh.

        Ihmiset ja me
        Toivon että vielä saa
        oikeus voittaa

        toi ei oo kivaa ku vaa haukut

        mitä gb tarkottaa?

        Gay Baby?


      • G.B
        skeptikko kirjoitti:

        toi ei oo kivaa ku vaa haukut

        mitä gb tarkottaa?

        Gay Baby?

        Jos sinusta tuntuu pahalta, hienoa! Kerrankin voit samaistua minuun. Voitko väittää ettei kukaan sano "Vampyyreitä ei ole olemassakaan. NE ovat satua"?

        G ja B ovat minun nimikirjaimeni. Mitkä omasi ovat? L.W? Lesbian Whore?

        Kidutettu on
        Haavat vuotavat
        Kuka parantaa?


      • skeptikko
        G.B kirjoitti:

        Jos sinusta tuntuu pahalta, hienoa! Kerrankin voit samaistua minuun. Voitko väittää ettei kukaan sano "Vampyyreitä ei ole olemassakaan. NE ovat satua"?

        G ja B ovat minun nimikirjaimeni. Mitkä omasi ovat? L.W? Lesbian Whore?

        Kidutettu on
        Haavat vuotavat
        Kuka parantaa?

        oot aika sydämetön

        joo arvasit oikein

        ok saanko kysyy et miks esität vampyyrii


      • G.B
        skeptikko kirjoitti:

        oot aika sydämetön

        joo arvasit oikein

        ok saanko kysyy et miks esität vampyyrii

        Miksi esittäisin jotain mitä olen? Anteeksi vain että olen olemassa.

        Peilistä aina
        haikeana katson
        Miks oon tällainen


      • G.B
        skeptikko kirjoitti:

        oot aika sydämetön

        joo arvasit oikein

        ok saanko kysyy et miks esität vampyyrii

        Miksi esittäisin jotain mitä olen? Anteeksi vain että olen olemassa.

        Peilistä aina
        haikeana katson
        Miks oon tällainen


      • skeptikko
        G.B kirjoitti:

        Miksi esittäisin jotain mitä olen? Anteeksi vain että olen olemassa.

        Peilistä aina
        haikeana katson
        Miks oon tällainen

        no mikset sit todista mitää

        ja miks runoilet


      • G.B
        skeptikko kirjoitti:

        no mikset sit todista mitää

        ja miks runoilet

        Ne eivät ole mitä tahansa runoja vaan haikuja. Ne kertovat minusta tai vampyyriyhteiskunnasta. Pidätkö niistä?

        Miksi todistaisin? Miksi haluaisin jonkun sinunkaltaisesi tietävän minusta mitään? Arvaa huviksesi koska olen todella välittänyt jostain ihmisestä. Sata vuotta sitten, ja sekin päättyi kyyneliin.

        Ansaan lankesin
        rakkaus on sokea
        Ihminen pettää


      • skeptikko
        G.B kirjoitti:

        Ne eivät ole mitä tahansa runoja vaan haikuja. Ne kertovat minusta tai vampyyriyhteiskunnasta. Pidätkö niistä?

        Miksi todistaisin? Miksi haluaisin jonkun sinunkaltaisesi tietävän minusta mitään? Arvaa huviksesi koska olen todella välittänyt jostain ihmisestä. Sata vuotta sitten, ja sekin päättyi kyyneliin.

        Ansaan lankesin
        rakkaus on sokea
        Ihminen pettää

        tbh ne on aika ärsyttävii

        no miks sit teit tän aiheen jos et haluu et sust tiedetään mitään


      • G.B
        skeptikko kirjoitti:

        tbh ne on aika ärsyttävii

        no miks sit teit tän aiheen jos et haluu et sust tiedetään mitään

        En halunnut että minusta tiedetään mitään yksilönä, se on kiellettyä. Tarkoitin yleisesti meitä vampyyreja. Ja se etten voi kertoa itsestäni lähes mitään on ylemmän tahon käsky, ei minun tahtoni.

        Miksi edes kirjoitat tänne jos sinua ei kiinnosta pätkääkään?


      • etsaamuakiinni
        G.B kirjoitti:

        Todisteita? TODISTEITA??!!
        Sinä saastainen elukka kehtaat pyytää minua todistamaan oman olemassaoloni? Sietäisit hävetä.

        Miten kävisikään jos tulisimme julkisuuteen, tai paljastaisimme oikean olemuksemme edes yhdelle ainoalle ihmiselle? Sana alkaisi levitä. Meitä vainottaisiin, tapettaisiin, pelättäisiin... Mutta ei. Sitä me emme halua. Joutuisimme elämään ikuisessa pelossa.

        Toivottavasti ymmärrät, etteivät edes mahtavimmitkaan lajit kestä kaikkea. Haluamme vain elää omissa oloissamme, omissa tutuissa, jokseenkin pienissä maailmoissa.

        Voi juma G.B! Ei tää oo enää mikään 20-luku jolloin kaikki keltasilmäiset mestataan. Ei enää 2000-luvulla ketään mestata tai tökitä piikeillä kuoliaaksi. Kaikki olis enemmänkin ihmeissään ensimmäisestä näkemästään vampyyristä. Sulle varmaan annettais muutama miljoona rahaa että tyytyisit olemassaoloos ja varmaan tarjoiltais verta kuukausittain. Yritä nyt ymmärtää että joskus 500 vuotta sitte maailma oli täynnä sekopäitä.


      • G.B
        etsaamuakiinni kirjoitti:

        Voi juma G.B! Ei tää oo enää mikään 20-luku jolloin kaikki keltasilmäiset mestataan. Ei enää 2000-luvulla ketään mestata tai tökitä piikeillä kuoliaaksi. Kaikki olis enemmänkin ihmeissään ensimmäisestä näkemästään vampyyristä. Sulle varmaan annettais muutama miljoona rahaa että tyytyisit olemassaoloos ja varmaan tarjoiltais verta kuukausittain. Yritä nyt ymmärtää että joskus 500 vuotta sitte maailma oli täynnä sekopäitä.

        Kertoisitkin vain tuon johtajalle... Voisihan se olla ihan kivaa, mutta olen aika epäluuloinen ja aina on mitä jos-ajatus päässä.
        Rahaa meiltä ei muutenkaan puutu.

        Pieni varovainen huomautus loppuun. Emme ole keltasilmäisiä.


      • skeptikko
        G.B kirjoitti:

        En halunnut että minusta tiedetään mitään yksilönä, se on kiellettyä. Tarkoitin yleisesti meitä vampyyreja. Ja se etten voi kertoa itsestäni lähes mitään on ylemmän tahon käsky, ei minun tahtoni.

        Miksi edes kirjoitat tänne jos sinua ei kiinnosta pätkääkään?

        ok no todisteita siit et vampyyreit on ja et ne on tollasii kiitos

        mis vaihees sanoin et mua ei kiinnosta


      • skeptikko
        etsaamuakiinni kirjoitti:

        Voi juma G.B! Ei tää oo enää mikään 20-luku jolloin kaikki keltasilmäiset mestataan. Ei enää 2000-luvulla ketään mestata tai tökitä piikeillä kuoliaaksi. Kaikki olis enemmänkin ihmeissään ensimmäisestä näkemästään vampyyristä. Sulle varmaan annettais muutama miljoona rahaa että tyytyisit olemassaoloos ja varmaan tarjoiltais verta kuukausittain. Yritä nyt ymmärtää että joskus 500 vuotta sitte maailma oli täynnä sekopäitä.

        siis kyllähän sieluttomat demonit pitäis mestata, miks haluat tarjota rahaa ja ihmisverta hirviölle, joka on meidän vihollinen?


      • G.B
        skeptikko kirjoitti:

        siis kyllähän sieluttomat demonit pitäis mestata, miks haluat tarjota rahaa ja ihmisverta hirviölle, joka on meidän vihollinen?

        Sieluton demoni, hirviö, vihollinen?

        Sinä sitten aina jaksat naurattaa. Olet vain typerä ihmispoloinen joka yrittää saada minua suuttumaan. Voi pientä raukkaparkaa.
        Otan osaa.

        Ketään ei ole mestattu vuoden 1825 jälkeen Suomessa.


      • skeptikko
        G.B kirjoitti:

        Sieluton demoni, hirviö, vihollinen?

        Sinä sitten aina jaksat naurattaa. Olet vain typerä ihmispoloinen joka yrittää saada minua suuttumaan. Voi pientä raukkaparkaa.
        Otan osaa.

        Ketään ei ole mestattu vuoden 1825 jälkeen Suomessa.

        Ketään ei ole todettu vampyyriksi vuoden 1825 jälkeen Suomessa.


      • G.B
        skeptikko kirjoitti:

        Ketään ei ole todettu vampyyriksi vuoden 1825 jälkeen Suomessa.

        Ketään meistä ei ole ihminen surmannut, se on saletti. Olemme teitä mahtavampi laji, eikä sitä käy kieltäminen.


      • skeptikko
        G.B kirjoitti:

        Ketään meistä ei ole ihminen surmannut, se on saletti. Olemme teitä mahtavampi laji, eikä sitä käy kieltäminen.

        ilman todisteita teitä ei oo olemassakaan eli teitä ei saletisti voi surmata


      • G.B
        skeptikko kirjoitti:

        ilman todisteita teitä ei oo olemassakaan eli teitä ei saletisti voi surmata

        Enkö ole selittänyt tätä jo moneen kertaan? Ja aina palaat tähän alkupisteeseen. Sinä olet liian ylpeä uskoaksesi. Olet liikaa tutun maailmasi pauloissa. Et hyväksy muuta maailmankuvaa.

        Mutta minä kerron sinulle oikeasta maailmasta. Sinun tulisi olla kiitollinen. Mutta et taida pystyä siihen? Ja minä kerron miksi. Sinä et välitä, sinä et usko. Sinua ei edes kiinnosta. Ja miksikö? Olemme taas alkupisteessä. Kaiken alku, kaiken loppu.

        Olen pahoillani jos en sinua pysty vakuuttamaan, mutta minuakaan ei kiinnosta enkä edes välitä. Tiesin, että näin käy. Tiesin, että ette usko. Tiesin, ettette osaa olla kiitollisia. Ai miksikö kirjoitin tänne? Koska halusin uskoa teihin. Koska halusin uskoa, että välittäisitte edes hitusen.

        Olen pahoillani, että yliarvioin teitä.


      • skeptikko
        G.B kirjoitti:

        Enkö ole selittänyt tätä jo moneen kertaan? Ja aina palaat tähän alkupisteeseen. Sinä olet liian ylpeä uskoaksesi. Olet liikaa tutun maailmasi pauloissa. Et hyväksy muuta maailmankuvaa.

        Mutta minä kerron sinulle oikeasta maailmasta. Sinun tulisi olla kiitollinen. Mutta et taida pystyä siihen? Ja minä kerron miksi. Sinä et välitä, sinä et usko. Sinua ei edes kiinnosta. Ja miksikö? Olemme taas alkupisteessä. Kaiken alku, kaiken loppu.

        Olen pahoillani jos en sinua pysty vakuuttamaan, mutta minuakaan ei kiinnosta enkä edes välitä. Tiesin, että näin käy. Tiesin, että ette usko. Tiesin, ettette osaa olla kiitollisia. Ai miksikö kirjoitin tänne? Koska halusin uskoa teihin. Koska halusin uskoa, että välittäisitte edes hitusen.

        Olen pahoillani, että yliarvioin teitä.

        no ku ei oo todisteita ni ei oo mitään syytä uskoo jos joku tulee sanoo et on vampyyri ja on ilkee ja sillee

        siis paras tekniikka saada ihmiset välittämää tai kiitollisiks ei oo tollane et sanot meit saastaisiks


      • G.B
        skeptikko kirjoitti:

        no ku ei oo todisteita ni ei oo mitään syytä uskoo jos joku tulee sanoo et on vampyyri ja on ilkee ja sillee

        siis paras tekniikka saada ihmiset välittämää tai kiitollisiks ei oo tollane et sanot meit saastaisiks

        Niin sanoin. Mutta koskahan viimeksi? Ensimmäisessä, toisessa viestissäni?

        Mutta arvaa mitä. Minäkin osaan pyytää anteeksi. Minäkin osaan katua. Meidän on hyvin vaikea tulla julkisuuteen, koska te ihmiset sanotte vampyyrien olevan satua. Jotkut vanhemmat voisivat jopa pelätä lastensa hengen puolesta. Se vain on niin monimutkaista. Ehkä vielä jonain päivänä. Ehkä vielä sinunkin elinaikanasi.

        Loppuun se kauan kaivattu sana: Anteeksi.


      • Järkikäteen
        G.B kirjoitti:

        Haa haa eikös ollutkin hauskaa?

        Sinä paskiainen voit kuule painua ihan minne lystäät tältä palstalta. Meitä ei rangaistuksetta pilkata! Saat vielä maksaa teoistasi.

        Tässä kävi juuri niin kuin arvelinkin. Te ihmiset olette ylpistyneet niin paljon, että ette suostu raottamaan verhoa teidän tavallisen ja meidän 'yliluonnollisen' maailman välillä. Voi teitä parkoja. Joskus olitte vielä ihan siedettäviä.

        Ja kuule skeptikko, onneksi en kaipaa SINUN hyväksyntääsi. Vaan koko ihmiskunnan. Heh heh.

        Ihmiset ja me
        Toivon että vielä saa
        oikeus voittaa

        Mä en ikinä haluaisi olla vamppyyri jos sunkin kaltanen muiden haukkuja on sellainen, G.B.

        Et edusta sitään mitä vamppyyrien kuuluisi tarujenkaan mukaan, et eleganssia, et rauhallisuutta, mystisyyttä ja järkevyyttä. Käytökseltäsi olet tavallinen ihminen jolla on iso ego ja ei kestä sellaisia mielipiteitä jotka kumoavat omat uskomukset. - Tervetuloa siis ihmisten joukkoon, sillä kaltaisiasi on monia varsinkin täällä Suomessa.


      • G.B
        Järkikäteen kirjoitti:

        Mä en ikinä haluaisi olla vamppyyri jos sunkin kaltanen muiden haukkuja on sellainen, G.B.

        Et edusta sitään mitä vamppyyrien kuuluisi tarujenkaan mukaan, et eleganssia, et rauhallisuutta, mystisyyttä ja järkevyyttä. Käytökseltäsi olet tavallinen ihminen jolla on iso ego ja ei kestä sellaisia mielipiteitä jotka kumoavat omat uskomukset. - Tervetuloa siis ihmisten joukkoon, sillä kaltaisiasi on monia varsinkin täällä Suomessa.

        Voi parkaa!

        Tarut ovat SATUA. Minä olen TOTTA. Arvaahan, kiinnostaako minua mitä ajattelet minusta?


      • Because fuck logic
        G.B kirjoitti:

        Todisteita? TODISTEITA??!!
        Sinä saastainen elukka kehtaat pyytää minua todistamaan oman olemassaoloni? Sietäisit hävetä.

        Miten kävisikään jos tulisimme julkisuuteen, tai paljastaisimme oikean olemuksemme edes yhdelle ainoalle ihmiselle? Sana alkaisi levitä. Meitä vainottaisiin, tapettaisiin, pelättäisiin... Mutta ei. Sitä me emme halua. Joutuisimme elämään ikuisessa pelossa.

        Toivottavasti ymmärrät, etteivät edes mahtavimmitkaan lajit kestä kaikkea. Haluamme vain elää omissa oloissamme, omissa tutuissa, jokseenkin pienissä maailmoissa.

        No älä sitten tuu hehkuttamaan tarinoitas suomi24:ään, täällä on vähän enemmän kuin "edes yksi ainoa ihminen".


      • G.B
        Because fuck logic kirjoitti:

        No älä sitten tuu hehkuttamaan tarinoitas suomi24:ään, täällä on vähän enemmän kuin "edes yksi ainoa ihminen".

        Sinä takerrut kaksi kuukautta vanhaan viestiin? Taidat olla vähän jäljessä, kaveri.


      • Wolf Girl!
        G.B kirjoitti:

        Jos sinusta tuntuu pahalta, hienoa! Kerrankin voit samaistua minuun. Voitko väittää ettei kukaan sano "Vampyyreitä ei ole olemassakaan. NE ovat satua"?

        G ja B ovat minun nimikirjaimeni. Mitkä omasi ovat? L.W? Lesbian Whore?

        Kidutettu on
        Haavat vuotavat
        Kuka parantaa?

        Suomenkieli täynnä haukkamasanoja ja sieltä sä otat senn joka ei edes ole haukkumasana. Hitto. Kyl huomaa et oot vanpyyri, eihän vanpyyriltä voi odottaa mitään muuta kun tota. Kyl me sudet ollaan kohteliaanpia verenhimosia saalistajia kun sä


      • ladydracula.M.G
        G.B kirjoitti:

        Sieluton demoni, hirviö, vihollinen?

        Sinä sitten aina jaksat naurattaa. Olet vain typerä ihmispoloinen joka yrittää saada minua suuttumaan. Voi pientä raukkaparkaa.
        Otan osaa.

        Ketään ei ole mestattu vuoden 1825 jälkeen Suomessa.

        Heippa G.B kun sanoit olevasi n. 152-vuotias, pystytkö "sukeltamaan" menneisyyteen eli aikaisempaan elämääsi "katsomaan sinne ja muistella" nähdä elämäsi silloin 100 vuotta sitten. Minä olen oppinut sen iso-äidiltäni... joka oli yksi suurista vampyyrikunnan johtajista.. Iso-äitini oli vampyyri. Hän eli n. 600 vuotiaaksi kunnes kuoli. En voi kertoa syytä miksi hän kuoli.. Mutta se oli suuri menetys.. Minä pystyn sukeltamaan n. 100-vuotta taaksepäin menneisyyteen, silloiseen aateliselämääni. Mutta ne syvät surut haluan kylläkin unohtaa. Muutuin vampyyriksi päiväkirjojeni mukaan n. 25 vuotiaana.


      • neitidracula
        Wolf Girl! kirjoitti:

        Suomenkieli täynnä haukkamasanoja ja sieltä sä otat senn joka ei edes ole haukkumasana. Hitto. Kyl huomaa et oot vanpyyri, eihän vanpyyriltä voi odottaa mitään muuta kun tota. Kyl me sudet ollaan kohteliaanpia verenhimosia saalistajia kun sä

        Oletko jatsonut vähän youtube videoita liikaa? Hirveetä kopioimista... "suomenkieli täynnä haukkumasanoja ja sieltä sä otat sen joka ei edes ole haukkumasana"? Voi että noita sun sanalaukaisuja "vanpyyri" .. HAH HAH! Kyllä huomaa että ruuduntakana on kirjoittelemassa selvästikin jälkeenjäänyt 10 vuotias, joka kuvittelee olevansa ihmissusi ja matkii servauksia mitä on kuullut muiden sanovan..:) Voi voi, käy sääliksi tuollaiset..


      • Anonyymi
        Wolf Girl! kirjoitti:

        Suomenkieli täynnä haukkamasanoja ja sieltä sä otat senn joka ei edes ole haukkumasana. Hitto. Kyl huomaa et oot vanpyyri, eihän vanpyyriltä voi odottaa mitään muuta kun tota. Kyl me sudet ollaan kohteliaanpia verenhimosia saalistajia kun sä

        Öö miten pystyt kirjottaa tassuillas jos sanoit olevasi pelkkä susi, et ees sanonu ihmissusi. Ja mikä on vanpyyri, käytkö koulussa ees kun aakkoset on sekasin sul...


    • faaill

      "Haluamme vain elää omissa oloissamme, omissa tutuissa, jokseenkin pienissä maailmoissa."

      "Olen kyllästynyt teihin saastaisiin ihmisiin jotka potkitte meitä sanomalla ettei meitä ole."

      jos haluat elää omissa oloissasi eikö paras suoja olisi että olemassa oloasi ei tiedetä

      • G.B

        Vampyyreiden suuri toive on elää sopusoinnussa ihmisen kanssa. Tällä hetkellä (uskokaa tai älkää) se ei ole mahdollista. Tällä hetkellä haluamme olla rauhassa. Toki myös haluamme edistää eloamme kanssanne, kuten juuri nyt yritän tehdä.
        Näemmä se ei ole mahdollista, kiitos sinunlaistesi ihmisten.


      • G.B kirjoitti:

        Vampyyreiden suuri toive on elää sopusoinnussa ihmisen kanssa. Tällä hetkellä (uskokaa tai älkää) se ei ole mahdollista. Tällä hetkellä haluamme olla rauhassa. Toki myös haluamme edistää eloamme kanssanne, kuten juuri nyt yritän tehdä.
        Näemmä se ei ole mahdollista, kiitos sinunlaistesi ihmisten.

        "Toki myös haluamme edistää eloamme kanssanne, kuten juuri nyt yritän tehdä.
        Näemmä se ei ole mahdollista, kiitos sinunlaistesi ihmisten."

        Wot? Kerropa G.B, tuollainen yli sadan elinvuoden kokemuksen omaava otus kun olet, miten seuraavanlainen keskustelun avaus edistää yhteiseloa vampyyrien ja ihmisten kesken:

        "Olen kyllästynyt teihin saastaisiin ihmisiin jotka potkitte meitä sanomalla ettei meitä ole."

        Logic? Ei homma voi edes vampyyrien keskuudessa toimia siten, että sanotaan toiselle "V*tun urpo!" ja kun toinen puolustautuu todetaan "Mä haluun olla vaan sun kaveri, mutta sä oot niin urpo ettei se selkeesti onnistu". Ja jos toimii, niin ette te todellakaan mikään ylhäisempi "laji" ole.

        Sadan vuoden kokemuksen myötä luulisi tulevan tietynlainen viisaus ja syvempi ymmärrys maailmasta, mutta sinussa se näyttää vain kasvattaneen naiivia ajattelua.


    • Ernu lapsi

      On meitä kyllä iso osa maailmassa jotka ovat raottaneet tätä "elämän verhoa" niin sanottuun "yliluonnolliseen". Itse kyllä jopa uskon, että vampyyreita on olemassa. Uskon myös moniin muihin olentoihin/asioihin... Minäkin olen sen kannalla, että ihmiset ja vampyyrit (ynnä muut olennot) eläisivät sulassa sovussa. Mutta välillä tosiaan tuntuu, ettei tästä yhteiskunnasta ole sitten niin millään siihen :/
      Mua G.B kiinnostais jutella sulle yksityisesti? Onko sulla mitään kikkii tai sähköpostii?
      Mun kik on kiktaruuu
      Ja sähköposti on [email protected]

      • G.B

        No eihän siinä mitään menetä.
        Tietysti riippuu siitä miksi haluat minun ottavan sinuun yhteyttä.


    • kloreeni

      Onkohan tää liian henkilökohtasta?
      Minkä ikäinen olet?
      Olisi kiintoisaa tietää.

      • G.B

        Olen iältäni 152-vuotias.


      • Unska
        G.B kirjoitti:

        Olen iältäni 152-vuotias.

        Hei G.B Olet kyllä kiinnosta va ja tälleen mut oletko koskaan tavannut sinua vahvempaa vampyyriä. Itse olen vampyyri iältäni olen noin 1999 vuotias ja kaikilla meidän kaltasilla on tarkoitus vaikka ihmiset eiväöt huomsi sitä ja minun paras ystäväni on 2000 vuotta vanha vampyyri jos arvostat itseasi niin liity meihin niin saat sitä arvostusta meiltä ja saat ystäviä meistä ikuisesti.


    • Elizabeth2000

      Jos me ei olla kuolemattomia niin mitä me ollaan sitten

      • G.B

        Anteeksi nyt vain, mutta olet valepukki :) sitä ei oikeastaan voi nätimmin sanoa.

        Ensinnäkin vanhimmat meistä ovat noin 1000-vuotiaita, eivät 2000. Lisäksikin, emme elä ikuisesti.

        Olkaa mitä mieltä tahdotte, mutta tätä totuutta ette voi kieltää.


      • Heanbeg
        G.B kirjoitti:

        Anteeksi nyt vain, mutta olet valepukki :) sitä ei oikeastaan voi nätimmin sanoa.

        Ensinnäkin vanhimmat meistä ovat noin 1000-vuotiaita, eivät 2000. Lisäksikin, emme elä ikuisesti.

        Olkaa mitä mieltä tahdotte, mutta tätä totuutta ette voi kieltää.

        G.B, uskon yliluonnolisiin olentoihin, ja haluaisin saada sinulta tietoa niistä. Joten ota yhteyttä vaan jos kiinostaa.


    • 18 vuotias tyttö

      Olisiko mahdollista että sinä pystyisit muuttamaan minut vampyyriksi kun en jaksa kuunnella noita ihmisiä kun ne aina väittää että teitä ole olemassa

      • G.B

        Ei ole mahdollista, anteeksi. Ensinnäkin olen liian nuori ja toiseksi tarvitsisin johdon luvan.


    • Katherine<3Salvatore

      Kuullostaako Mystic Falls tutulta? Entä vuosi 1864? Jos tiedät mistä on kyse, niin jatka lukemista. =) Olen itse suuri Vampire Diaries sarjan fani ja pidän todella paljon muistakin vampyyri jutuista.
      Olen saanut todella oudon idean, mutta minusta se on aika hyvä. Tiedän, että tämä on hieman lapsellista, mutta oma elämäni on tylsää ja sen takia on mukavaa suunnitella jotain joka poikkeaa omasta elämästäni. =) Ajattelin perustaa ns. vampyyri porukan. Ajattelin eniten Vampire Diaries hahmoja, jotka olivat 1864-luvulla ja sitä aikaisemmin. Hahmot olisivat samat, mutta asumme (tietenkin) tässä ajassa ja tässä maassa. Hahmot saavat olla myös itse keksimiä ja myös muiden vampyyri sarjojen hahmot käyvät. Jos haluat ehdottomasti mukaan jonkin hahmon, joka on 1864 luvun jälkeen muutettu, niin voit kertoa siitä minulle ja perustella myös miksi haluat juuri hänet mukaan. Mukaan saa pyrkiä minkä ikäiset tahansa, mutta olisi parasta että olisit yli 12 vuotias.
      Itse olen 17 vuotias, mutta huhtikuussa täytän 18. =) Olen ystävällinen, rauhallinen ja huumorintajuinen. Pidän myös jonkin verran kieroista hahmoista, jonka takia Katherine on suosikkini Vampire Diaries sarjassa. Muita suosikkejani ovat Lexi, Anna, Emily, Salvatoren veljekset, Jenna, Caroline, Rebekah ja elijah. Itse asun Helsingissä, mutta sillä ei ole väliä missä asut. Saat olla mistä sain Suomea tahansa, mutta haluaisin että Salvatoren veljekset asuisivat lähellä toisiaan, koska heidän ei tarvitse olla oikeasti veljeksiä. Olisi todella hyvä, jos Salvatoren veljekset asuisivat lähellä pääkaupunkiseutua. Mukaan haluaisin myös Emilyn, noidan ja Katherinen palvelijattaren, koska itse olisin Katherine.
      Jos kiinnostaa niin, kerro siitä minulle. =)

      • I.R.J

        1. Anteeksi että viestini tulee näin myöhään näistä keskusteluista, muta olen tosissani....

        Meitä vamppyyreja on olemassa se on vain karu totuus olen 138 vuotias vamppyyri ja ihan sama mitä kaikkea minusta puhutaan mutta me olemme täyttä totta! Kaikki mitä G.B puhuu on totta. Emme voi vain paljastaa henkilöllisyyttämme ihmisille. Jos joku tulee minua syyttämään valheesta niin tulkoon. Kaikilla on oma uskonsa ja oma mielipiteensä.

        Puppua on kuitenkin se että muka olemme kylmiä ja kimallamme auringossa. Ihmiset keksivät tarinoita pelotellakseen ihmisiä. Ja olen aivan varma että joku tulee aukoopäätä mulle ja sanoo että valehtelen. Mutta mua ei kiinnosta. Niinku sanoin oma usko oma mielipide. No adios!;-)


      • neitidracula

        Oho! Jos olet 17 vuotias, mua alkaa huolestuttaa! Okei, eli tässä esimerkillinen vertaus "haluan olla zombie koska lempisarjani on the walking dead" ...<- sitä paitsi walking dead on huono.. mutta siis perustelut on samat. Olet 18 ja haluat leikkiä vampyyria, en väitä etteikö vampyyreja ole olemassa, sillä itse olen syntynyt sellaiseksi.. mutta hetkinen sä haluat leikkiä sellaista. Eikös sun pitäisi olla koulunpenkeillä opiskelemassa .. Mutta sama vanha loru, joo en halunnut loukata sinua mutta ihmetyttää vain, että ette arvosta meitä oikeasti kuin vain joillain dracula ohjelmilla, muuten tekin varmaan vihaisitte meitä. Noh, onhan sekin parempi että teilightit on luotu teitäkin varten sillä muuten te ette leikkisi meitä ja uskoisi meihin. Älä ymmärrä väärin, mutta älä ano huomiotamme joillain elokuvasarjoilla :/ Tuli vähän kyllä kettuuntunut olo ..


      • neitidracula

        ..ainiin ja ettei kukaan ymmärtänyt väärin, niin olen ylpeä että olen vampyyri! G.B :kin on mutta minä ymmärrän häntä, hän haluaa vain hyväksyntä" teiltä ihmisiltä ..Mutta vaikka me sitä hyväksyntää ei saataisi, niin joka päivä uskokaa pois!, olemme ylpeitä siitä, että olemme vampyyreja!


      • neitidracula
        neitidracula kirjoitti:

        Oho! Jos olet 17 vuotias, mua alkaa huolestuttaa! Okei, eli tässä esimerkillinen vertaus "haluan olla zombie koska lempisarjani on the walking dead" ...<- sitä paitsi walking dead on huono.. mutta siis perustelut on samat. Olet 18 ja haluat leikkiä vampyyria, en väitä etteikö vampyyreja ole olemassa, sillä itse olen syntynyt sellaiseksi.. mutta hetkinen sä haluat leikkiä sellaista. Eikös sun pitäisi olla koulunpenkeillä opiskelemassa .. Mutta sama vanha loru, joo en halunnut loukata sinua mutta ihmetyttää vain, että ette arvosta meitä oikeasti kuin vain joillain dracula ohjelmilla, muuten tekin varmaan vihaisitte meitä. Noh, onhan sekin parempi että teilightit on luotu teitäkin varten sillä muuten te ette leikkisi meitä ja uskoisi meihin. Älä ymmärrä väärin, mutta älä ano huomiotamme joillain elokuvasarjoilla :/ Tuli vähän kyllä kettuuntunut olo ..

        Ainiin, ja unohdin lisätä että olen ylpeä että olen vampyyri! Jokainen meistä on omalla tavallaan, mutta minusta vain tuntuu pahalta, kun esitätte "ymmärtävänne" meitävain joillain elokuvien peruusteella ..


    • Shiney

      G.B oletkos siis oikea vampyyri? No kerroppas miten vampyyriksi tullaan?

      • Cont&Lead

        Kaikki kuunelkaa. Olen itse etsinyt johtolankoja n. 23 vuotta. Johtolankani todistaa vampyyrien olemassa olon. On myös muitakin yliluonnollisia olentoja kuten luonnonpalvelijat (noidat/velhot), ihmissudet, jne.


      • Kashudea
        Cont&Lead kirjoitti:

        Kaikki kuunelkaa. Olen itse etsinyt johtolankoja n. 23 vuotta. Johtolankani todistaa vampyyrien olemassa olon. On myös muitakin yliluonnollisia olentoja kuten luonnonpalvelijat (noidat/velhot), ihmissudet, jne.

        G.B, älä viitsi. Jos olisit vampyyri, et todellakaan kertoisi sitä meille.


    • Niin hauskaa lueskella, miten joku yrittää todistella olevansa vampyyri _Suomi24-sivustolla_. Ikuisuus on toki pitkä aika vietettäväksi vertaimevänä pimeyden olentona, mutta en arvannut että sitä viettäessä aika voi käydä noin tylsäksi.

      Hyvän argumentoinnin lähtökohta: väitteen tekijä on velvollinen todistamaan väite. Jos siis tämän ketjun aloittaja G.B. väität olevasi vampyyri on sinun velvollisuutesi todistaa väitteesi todeksi, eikä vaatia muita todistamaan, ettei vampyyrejä ole olemassa. Jos haluat, voin henkilökohtaisesti tulla yleisesti hyväksytyin tieteellisin menetelmin tarkistamaan tuon erityisen hyvän yönäkösi tai tavanomaista nopeamman juoksusi.

      • G.B

        Wou! Siis ihan oikeasti, rauha vain. En minä ole sinulle mitää pahaa tehnyt, enhän?
        "Velvollinen todistamaan". Jaahas. Niin huvittavaa, kerrassaan ratkiriemukasta. Miksi edelleenkään haluaisin tuollaisen kusipään edes näkevän minua sadan metrin päästä? Herra/rouva on niin hyvä ja todistaa itse (olet velvollinen, koska niin "aiheellisesti" argumentoit) ettei ole kusipää. Ja tiedätkö minne voit tunkea tieteelliset tutkimustapasi?

        Minä en todista mitään, en koe sen olevan tarpeen. Ihminen uskoo jos tahtoo. (Tai sitten ei ja kirjoittaa tänne tuollaisen lapsellisen tekstin.)

        Olkoon tässä meille kaikille jotakin opittavaa.


      • G.B
        G.B kirjoitti:

        Wou! Siis ihan oikeasti, rauha vain. En minä ole sinulle mitää pahaa tehnyt, enhän?
        "Velvollinen todistamaan". Jaahas. Niin huvittavaa, kerrassaan ratkiriemukasta. Miksi edelleenkään haluaisin tuollaisen kusipään edes näkevän minua sadan metrin päästä? Herra/rouva on niin hyvä ja todistaa itse (olet velvollinen, koska niin "aiheellisesti" argumentoit) ettei ole kusipää. Ja tiedätkö minne voit tunkea tieteelliset tutkimustapasi?

        Minä en todista mitään, en koe sen olevan tarpeen. Ihminen uskoo jos tahtoo. (Tai sitten ei ja kirjoittaa tänne tuollaisen lapsellisen tekstin.)

        Olkoon tässä meille kaikille jotakin opittavaa.

        Lisäksi...

        Yhtäkkiä palstalla on lyhyen ajan sisällä epäillyttävän monta haukkujaa. Yksi ja sama henkilö? Säälittävää.


      • G.B kirjoitti:

        Wou! Siis ihan oikeasti, rauha vain. En minä ole sinulle mitää pahaa tehnyt, enhän?
        "Velvollinen todistamaan". Jaahas. Niin huvittavaa, kerrassaan ratkiriemukasta. Miksi edelleenkään haluaisin tuollaisen kusipään edes näkevän minua sadan metrin päästä? Herra/rouva on niin hyvä ja todistaa itse (olet velvollinen, koska niin "aiheellisesti" argumentoit) ettei ole kusipää. Ja tiedätkö minne voit tunkea tieteelliset tutkimustapasi?

        Minä en todista mitään, en koe sen olevan tarpeen. Ihminen uskoo jos tahtoo. (Tai sitten ei ja kirjoittaa tänne tuollaisen lapsellisen tekstin.)

        Olkoon tässä meille kaikille jotakin opittavaa.

        "En minä ole sinulle mitää pahaa tehnyt, enhän?"

        Aiemmin tässä ketjussa olet loukannut koko ihmisyyttä ja koska katson itseni ihmiseksi katson sinun myös loukanneen minua.

        Johtuen sivuston sensuurista en tiedä, mitä kirosanaperäistä sanaa käytit viestissäsi, mutta argumentoin mieluusti tarkemmin, jos mielestäsi tein jonkin väitteen, jolle en antanut riittäviä perusteita (en kylläkään itse löydä sellaisia äkkiä omaa viestiä vilkaisemalla)

        "Minä en todista mitään, en koe sen olevan tarpeen. Ihminen uskoo jos tahtoo. (Tai sitten ei ja kirjoittaa tänne tuollaisen lapsellisen tekstin.)"

        No minkä ihmeen takia sitten tulit tänne avautumaan ja "korjaamaan" ihmisten uskomuksia vampyyreistä?

        Väitteesi ovat yhtä absurdeja kuin jos itse huutelisin täällä suomi24-sivuilla olevani ihmissusi samalla haukkuen jokaisen joka kyseenalaistaa väitteeni. Kuka vain voi internetissä sanoa olevansa mitä vain haluaa - anonymiteetti auttaa asiassa aika paljon. Mutta ilman sen kummempia todisteita sinä olet vain nobody, joka keksi huomiohuorata täällä kertomalla hassun hauskoja vampyyritarinoita itsestäsi.

        "Ihminen uskoo jos tahtoo" - eli sinua ei pitäisi häiritä se, että väitän puheitasi valheiksi ja sinua itseäsi vain huomiota kaipaavaksi _ihmiseksi_ :)


      • G.B kirjoitti:

        Lisäksi...

        Yhtäkkiä palstalla on lyhyen ajan sisällä epäillyttävän monta haukkujaa. Yksi ja sama henkilö? Säälittävää.

        Älä huoli - tämä nick on rekisteröity ja ainoa jolta itse kommentoin. Minun ei ole tarpeen verhoitua sen kummemmin anonymiteetin taakse toisin kuin sinun näkymä tarvitsee


      • G.B
        gwaeron kirjoitti:

        "En minä ole sinulle mitää pahaa tehnyt, enhän?"

        Aiemmin tässä ketjussa olet loukannut koko ihmisyyttä ja koska katson itseni ihmiseksi katson sinun myös loukanneen minua.

        Johtuen sivuston sensuurista en tiedä, mitä kirosanaperäistä sanaa käytit viestissäsi, mutta argumentoin mieluusti tarkemmin, jos mielestäsi tein jonkin väitteen, jolle en antanut riittäviä perusteita (en kylläkään itse löydä sellaisia äkkiä omaa viestiä vilkaisemalla)

        "Minä en todista mitään, en koe sen olevan tarpeen. Ihminen uskoo jos tahtoo. (Tai sitten ei ja kirjoittaa tänne tuollaisen lapsellisen tekstin.)"

        No minkä ihmeen takia sitten tulit tänne avautumaan ja "korjaamaan" ihmisten uskomuksia vampyyreistä?

        Väitteesi ovat yhtä absurdeja kuin jos itse huutelisin täällä suomi24-sivuilla olevani ihmissusi samalla haukkuen jokaisen joka kyseenalaistaa väitteeni. Kuka vain voi internetissä sanoa olevansa mitä vain haluaa - anonymiteetti auttaa asiassa aika paljon. Mutta ilman sen kummempia todisteita sinä olet vain nobody, joka keksi huomiohuorata täällä kertomalla hassun hauskoja vampyyritarinoita itsestäsi.

        "Ihminen uskoo jos tahtoo" - eli sinua ei pitäisi häiritä se, että väitän puheitasi valheiksi ja sinua itseäsi vain huomiota kaipaavaksi _ihmiseksi_ :)

        Anteeksi, anteeksi, anteeksi, anteeksi.

        Vaikka olen tällainen kuin olen, minua ihan oikeasti sattuu. Kun minuun sattuu, reagoin haukkumalla, olemalla ilkeä ym... Se on ikään kuin suojamuuri.

        Jos joku edes yrittäisi ymmärtää?


      • G.B
        G.B kirjoitti:

        Anteeksi, anteeksi, anteeksi, anteeksi.

        Vaikka olen tällainen kuin olen, minua ihan oikeasti sattuu. Kun minuun sattuu, reagoin haukkumalla, olemalla ilkeä ym... Se on ikään kuin suojamuuri.

        Jos joku edes yrittäisi ymmärtää?

        Niin, niin, uskot mihin tahdot. Ei se minua tässä hierrä.

        Miksi sinua muuten sitten ahdistaa että olen vampyyri?


      • G.B kirjoitti:

        Niin, niin, uskot mihin tahdot. Ei se minua tässä hierrä.

        Miksi sinua muuten sitten ahdistaa että olen vampyyri?

        "Jos joku edes yrittäisi ymmärtää? "

        Jos ymmärrystä haet, niin eksyit aivan väärään paikkaan. Suomi24 on (suomalaisen) internetin tunnetuimpia paskamyllyjä ja trollien pesäpaikkoja, joten täältä on ainakin aivan turha etsiä muuta kuin vääntöä ja paskamyrskyjä.

        "Miksi sinua muuten sitten ahdistaa että olen vampyyri?"

        Minua "ahdistaa" (en itse käyttäisi kylläkään ks. sanaa omasta reaktiostani) se, että tulet tänne huutelemaan olevasi vampyyri ja "korjaamaan" ihmisten käsityksiä vampyyreistä - ja jos joku väittää toista tai epäilee vampyyriyttäsi tai ylipäänsä vampyyrien olemassaoloa haukut heidät pystyyn.

        Sen lisäksi en usko vampyyreihin. Olen skeptikko, mutta hyvin avomielinen ja en ripustaudu omiin uskomuksiini vaan olen valmis tulemaan todistetuksi vääräksi. Sen sijaan vastaan kävelee tuon tuosta kaltaisiasi huutelijoita, jotka vannovat yliluonnollisten olioiden yms. nimeen, mutta kun heiltä pyytää todisteita vastaukset ovat joko luokkaa "Minä en todista mitään, en koe sen olevan tarpeen. Ihminen uskoo jos tahtoo. " tai perinteisiä uskovien keskuudesta kumpuavia kehäpäätelmiä.

        Jokainen perusteeton huutelija ansaitsee tulla kyseenalaistetuksi ja liityin itsekin nyt tuohon kyseenalaistajien kuoroon. Internetistä löytyy paljon huutelijoita: haluatko olla yksi niistä vai yritätkö edes vakuuttaa muita väitteidesi oikeellisuudesta?


      • G.B
        gwaeron kirjoitti:

        "Jos joku edes yrittäisi ymmärtää? "

        Jos ymmärrystä haet, niin eksyit aivan väärään paikkaan. Suomi24 on (suomalaisen) internetin tunnetuimpia paskamyllyjä ja trollien pesäpaikkoja, joten täältä on ainakin aivan turha etsiä muuta kuin vääntöä ja paskamyrskyjä.

        "Miksi sinua muuten sitten ahdistaa että olen vampyyri?"

        Minua "ahdistaa" (en itse käyttäisi kylläkään ks. sanaa omasta reaktiostani) se, että tulet tänne huutelemaan olevasi vampyyri ja "korjaamaan" ihmisten käsityksiä vampyyreistä - ja jos joku väittää toista tai epäilee vampyyriyttäsi tai ylipäänsä vampyyrien olemassaoloa haukut heidät pystyyn.

        Sen lisäksi en usko vampyyreihin. Olen skeptikko, mutta hyvin avomielinen ja en ripustaudu omiin uskomuksiini vaan olen valmis tulemaan todistetuksi vääräksi. Sen sijaan vastaan kävelee tuon tuosta kaltaisiasi huutelijoita, jotka vannovat yliluonnollisten olioiden yms. nimeen, mutta kun heiltä pyytää todisteita vastaukset ovat joko luokkaa "Minä en todista mitään, en koe sen olevan tarpeen. Ihminen uskoo jos tahtoo. " tai perinteisiä uskovien keskuudesta kumpuavia kehäpäätelmiä.

        Jokainen perusteeton huutelija ansaitsee tulla kyseenalaistetuksi ja liityin itsekin nyt tuohon kyseenalaistajien kuoroon. Internetistä löytyy paljon huutelijoita: haluatko olla yksi niistä vai yritätkö edes vakuuttaa muita väitteidesi oikeellisuudesta?

        Tämä palsta olikin tarkoitettu niille jotka uskovat.

        Jos sanot, että täältä on turha hakea ymmärrystä ja että paskamyrskyjä vain tulee... ...niin miksi ihmeessä sinä tulet yhden sellaisen tänne heittämään? Se taitaa kertoa aika paljon sinusta ihmisenä.

        Mitä haukkumiseen tulee, mielestäni selitin sen täysin selkeästi, ehkä ei vain mene jakeluun.

        Tässä palstassa on niin paljon ikäviä asioita, mutta myös paljon hyvää. Sain täältä esimerkiksi yhden, ja toivottavasti pitkäaikaisen, ystävän! Onneksi kukaan" sinunkalataisesi ei voi tuhota sitä :)

        Nyt pyydän sinua kysymään itseltäsi, mutta PYYDÄN, kun vastaat niihin, älä etsi kysymyksistäni virheitä, joihin voisit tarttua ja viisastella lisää.

        -Sanot, että olen haukkunut ihmisiä pystyyn, myönnän asian. Miksi sinulla on oikeus tuottaa minulle surua tai mielipahaa?
        -Jos et edes usko, miksi olet täällä? Äläkä selitä, että "huutelija jollainen olet on valheellinen ja sinun täytyy todistaa, sassiin sittenkin".
        -Miksi et edes yritä löytää tämän palstan hyviä asioita? Äläkä sano, ettei niitä ole, tiedän varsin hyvin että on.

        KIITOS.


      • G.B kirjoitti:

        Tämä palsta olikin tarkoitettu niille jotka uskovat.

        Jos sanot, että täältä on turha hakea ymmärrystä ja että paskamyrskyjä vain tulee... ...niin miksi ihmeessä sinä tulet yhden sellaisen tänne heittämään? Se taitaa kertoa aika paljon sinusta ihmisenä.

        Mitä haukkumiseen tulee, mielestäni selitin sen täysin selkeästi, ehkä ei vain mene jakeluun.

        Tässä palstassa on niin paljon ikäviä asioita, mutta myös paljon hyvää. Sain täältä esimerkiksi yhden, ja toivottavasti pitkäaikaisen, ystävän! Onneksi kukaan" sinunkalataisesi ei voi tuhota sitä :)

        Nyt pyydän sinua kysymään itseltäsi, mutta PYYDÄN, kun vastaat niihin, älä etsi kysymyksistäni virheitä, joihin voisit tarttua ja viisastella lisää.

        -Sanot, että olen haukkunut ihmisiä pystyyn, myönnän asian. Miksi sinulla on oikeus tuottaa minulle surua tai mielipahaa?
        -Jos et edes usko, miksi olet täällä? Äläkä selitä, että "huutelija jollainen olet on valheellinen ja sinun täytyy todistaa, sassiin sittenkin".
        -Miksi et edes yritä löytää tämän palstan hyviä asioita? Äläkä sano, ettei niitä ole, tiedän varsin hyvin että on.

        KIITOS.

        Ja koska aiempi viestini oli täynnä tupoja yritän uudelleen:

        "Tämä palsta olikin tarkoitettu niille jotka uskovat."

        Näinkö on? Käsittääkseni palstan kuvauksessa kylläkin lukee "Keskustele taikauskosta" ei "Vain vampyyreihin ja muuhun hömppään uskoville". Missä meidän ei-uskovien osallistuminen keskusteluun kielletään?

        "Jos sanot, että täältä on turha hakea ymmärrystä ja että paskamyrskyjä vain tulee... ...niin miksi ihmeessä sinä tulet yhden sellaisen tänne heittämään? Se taitaa kertoa aika paljon sinusta ihmisenä."

        Kuten jo aiemmin sanoin, en usko vampyyreihin. Ja kuten myös mainitsin ansaitsee jokainen perusteeton huutelija tulla kyseenalaistetuksi. Motiivini ovat varsin selkeästi listattu tuossa aiemmassa viestissä: suosittelen lukaisemaan sen uudelleen jos jäi vielä epäselväksi.

        Ja kyllä, se kertoo minusta paljon ihmisenä. Olen helposti väittelyyn lähtevä ja hyvin skeptinen ihminen, joka ei siedä tälläistä huomiohuorausta ja p*rseilyä vaan tulee pienimmästäkin sytykkeestä saarnaamaan siitä miten typerältä oikein kuulostat.

        " -Sanot, että olen haukkunut ihmisiä pystyyn, myönnän asian. Miksi sinulla on oikeus tuottaa minulle surua tai mielipahaa?"

        Jos se, että minä kyseenalaistan vampyyrien olemassaolon ja tuomitsen jyrkästi tapasi haukkua muita ihmisiä jotenkin tuottaa sinulle surua ja mielipahaa, niin vika lienee sinussa itsessäsi. Luulisi, että yli 100 vuotias vampyyri olisi kehittänyt itselleen riittävän vahvan itsetunnon, ettei tälläisen "vaivaisen ihmisen" ulina hetkauttaisi häntä.

        "Mitä haukkumiseen tulee, mielestäni selitin sen täysin selkeästi, ehkä ei vain mene jakeluun."

        Siteeraan suoraan sinua itseäsi: "Vaikka olen tällainen kuin olen, minua ihan oikeasti sattuu. Kun minuun sattuu, reagoin haukkumalla, olemalla ilkeä ym... Se on ikään kuin suojamuuri."

        Ei tuo ole mikään selitys. Ollaksesi 152 vuotias vampyyri olet äärimmäisen naiivi jos kuvittelet, että tuo tekisi tavastasi "haukkua" muita jotenkin hyväksyttävää. Sinun olisi hyvä ottaa oppia "meistä ihmisistä" ja kasvaa henkisesti. Jos olet muka "ylempää rotua" sinun pitäisi olla kaiken tälläisen yläpuolella. Nopea diagnoosini: et ole.

        "-Jos et edes usko, miksi olet täällä? Äläkä selitä, että "huutelija jollainen olet on valheellinen ja sinun täytyy todistaa, sassiin sittenkin". "

        Taisin senkin jo aiemmin selostaa. Olen skeptikko, mutta hyvin avoin ja valmis tulemaan todistetuksi vääräksi. Paranormaalit ilmiöt kiinnostavat minua ja seuraan näitä palstoja uteliaisuuttani. Syyt, joiden takia vastasin tähän ketjuusi löytyvät jo aiemmin tästä ja muista viestistäni, joten en jaksa niitä toistella.

        " -Miksi et edes yritä löytää tämän palstan hyviä asioita? Äläkä sano, ettei niitä ole, tiedän varsin hyvin että on."

        Palstalla itsessään on ihan hyviä puolia: mutta se on vain palsta, jonka taso riippuu keskustelijoista. Ja valitettavasti anonymiteetin ansiosta meistä ihmisistä (joita niin kovin alennat) tulee perseilijöitä ja trolleja eikä asiallisen keskustelun aikaan saaminen täällä ole kovin todennäköistä.

        Lisäksi täällä juoksentelee kaltaisiasi huutelijoita, jotka väittävät olevansa vampyyrejä. Tavallisesti en kiinnostu teistä, mutta tämä ketju oli muista poikkeava röyhkeytensä takia (sekä kaikkien noiden väitteidesi, että muita haukkuvan asenteesi takia) ja katsoin aiheelliseksi siksi puuttua hommaan.

        Suomesta valitettavasti löytyy oikeasti niitä nuoria teini-ikäisiä, jotka aidosti uskovat vampyyreihin ja haluavat tulla moisiksi tai uskovat olevansa sellaisia. Viiltely, oman veren tms. juominen ja muu yöjuoksentelu tämän uskomuksen ympäriltä ei tee nuoren psyykkeelle hyvää ja olen valitettavasti joutunut kerran kasvotusten tapaan tälläisen tapauksen, vaikka he hyvin pieni väestö Suomessa ovatkin. Sinun kaltaisesi täällä hörhöilijät pahimmillaan vain vahvistavat tuollaisten helposti tälläiselle altistuvien ja näitä palstoja selaavien uskomuksia. Tiedä vaikka itse olisit samanlainen omissa uskomuksissasi elävä teini, jolloin minulta ei löydy muuta kuin sääliä sinua kohtaan.

        Lisäksi haukut täällä toisia. Joten ei: en löydä mitään hyvää tästä ketjusta. Siteeraan jälleen sinua itseäsi, tosin varmasti hiukan eri tarkoitukseen viitaten: "Olkoon tässä meille kaikille jotakin opittavaa. "

        Minä vastasin systemaattisesti kaikkiin esittämiisi kohtiin. Missä vaiheessa palaat alkuperäiseen keskustelun aiheeseen eli todisteisiin omasta vampyyriydestäsi ja lopetat keskustelun ajamisen pois raiteiltaan hyökkäämällä minua vastaan?


      • G.B
        gwaeron kirjoitti:

        Ja koska aiempi viestini oli täynnä tupoja yritän uudelleen:

        "Tämä palsta olikin tarkoitettu niille jotka uskovat."

        Näinkö on? Käsittääkseni palstan kuvauksessa kylläkin lukee "Keskustele taikauskosta" ei "Vain vampyyreihin ja muuhun hömppään uskoville". Missä meidän ei-uskovien osallistuminen keskusteluun kielletään?

        "Jos sanot, että täältä on turha hakea ymmärrystä ja että paskamyrskyjä vain tulee... ...niin miksi ihmeessä sinä tulet yhden sellaisen tänne heittämään? Se taitaa kertoa aika paljon sinusta ihmisenä."

        Kuten jo aiemmin sanoin, en usko vampyyreihin. Ja kuten myös mainitsin ansaitsee jokainen perusteeton huutelija tulla kyseenalaistetuksi. Motiivini ovat varsin selkeästi listattu tuossa aiemmassa viestissä: suosittelen lukaisemaan sen uudelleen jos jäi vielä epäselväksi.

        Ja kyllä, se kertoo minusta paljon ihmisenä. Olen helposti väittelyyn lähtevä ja hyvin skeptinen ihminen, joka ei siedä tälläistä huomiohuorausta ja p*rseilyä vaan tulee pienimmästäkin sytykkeestä saarnaamaan siitä miten typerältä oikein kuulostat.

        " -Sanot, että olen haukkunut ihmisiä pystyyn, myönnän asian. Miksi sinulla on oikeus tuottaa minulle surua tai mielipahaa?"

        Jos se, että minä kyseenalaistan vampyyrien olemassaolon ja tuomitsen jyrkästi tapasi haukkua muita ihmisiä jotenkin tuottaa sinulle surua ja mielipahaa, niin vika lienee sinussa itsessäsi. Luulisi, että yli 100 vuotias vampyyri olisi kehittänyt itselleen riittävän vahvan itsetunnon, ettei tälläisen "vaivaisen ihmisen" ulina hetkauttaisi häntä.

        "Mitä haukkumiseen tulee, mielestäni selitin sen täysin selkeästi, ehkä ei vain mene jakeluun."

        Siteeraan suoraan sinua itseäsi: "Vaikka olen tällainen kuin olen, minua ihan oikeasti sattuu. Kun minuun sattuu, reagoin haukkumalla, olemalla ilkeä ym... Se on ikään kuin suojamuuri."

        Ei tuo ole mikään selitys. Ollaksesi 152 vuotias vampyyri olet äärimmäisen naiivi jos kuvittelet, että tuo tekisi tavastasi "haukkua" muita jotenkin hyväksyttävää. Sinun olisi hyvä ottaa oppia "meistä ihmisistä" ja kasvaa henkisesti. Jos olet muka "ylempää rotua" sinun pitäisi olla kaiken tälläisen yläpuolella. Nopea diagnoosini: et ole.

        "-Jos et edes usko, miksi olet täällä? Äläkä selitä, että "huutelija jollainen olet on valheellinen ja sinun täytyy todistaa, sassiin sittenkin". "

        Taisin senkin jo aiemmin selostaa. Olen skeptikko, mutta hyvin avoin ja valmis tulemaan todistetuksi vääräksi. Paranormaalit ilmiöt kiinnostavat minua ja seuraan näitä palstoja uteliaisuuttani. Syyt, joiden takia vastasin tähän ketjuusi löytyvät jo aiemmin tästä ja muista viestistäni, joten en jaksa niitä toistella.

        " -Miksi et edes yritä löytää tämän palstan hyviä asioita? Äläkä sano, ettei niitä ole, tiedän varsin hyvin että on."

        Palstalla itsessään on ihan hyviä puolia: mutta se on vain palsta, jonka taso riippuu keskustelijoista. Ja valitettavasti anonymiteetin ansiosta meistä ihmisistä (joita niin kovin alennat) tulee perseilijöitä ja trolleja eikä asiallisen keskustelun aikaan saaminen täällä ole kovin todennäköistä.

        Lisäksi täällä juoksentelee kaltaisiasi huutelijoita, jotka väittävät olevansa vampyyrejä. Tavallisesti en kiinnostu teistä, mutta tämä ketju oli muista poikkeava röyhkeytensä takia (sekä kaikkien noiden väitteidesi, että muita haukkuvan asenteesi takia) ja katsoin aiheelliseksi siksi puuttua hommaan.

        Suomesta valitettavasti löytyy oikeasti niitä nuoria teini-ikäisiä, jotka aidosti uskovat vampyyreihin ja haluavat tulla moisiksi tai uskovat olevansa sellaisia. Viiltely, oman veren tms. juominen ja muu yöjuoksentelu tämän uskomuksen ympäriltä ei tee nuoren psyykkeelle hyvää ja olen valitettavasti joutunut kerran kasvotusten tapaan tälläisen tapauksen, vaikka he hyvin pieni väestö Suomessa ovatkin. Sinun kaltaisesi täällä hörhöilijät pahimmillaan vain vahvistavat tuollaisten helposti tälläiselle altistuvien ja näitä palstoja selaavien uskomuksia. Tiedä vaikka itse olisit samanlainen omissa uskomuksissasi elävä teini, jolloin minulta ei löydy muuta kuin sääliä sinua kohtaan.

        Lisäksi haukut täällä toisia. Joten ei: en löydä mitään hyvää tästä ketjusta. Siteeraan jälleen sinua itseäsi, tosin varmasti hiukan eri tarkoitukseen viitaten: "Olkoon tässä meille kaikille jotakin opittavaa. "

        Minä vastasin systemaattisesti kaikkiin esittämiisi kohtiin. Missä vaiheessa palaat alkuperäiseen keskustelun aiheeseen eli todisteisiin omasta vampyyriydestäsi ja lopetat keskustelun ajamisen pois raiteiltaan hyökkäämällä minua vastaan?

        Milloin itse lopetat minua vastaan hyökkäilyn sanoilla nobody, huomiohuora, valehtelija, huutelija, p*rseilijä, naiivi, hörhöilijä ym. tälläisillä?

        Mitä todisteisiin tulee, täällä palstalla se on aika vaikeaa -anteeksi vain.

        Mutta jos asiasi oli tässä, ymmärrät varmasti fiksuna ihmisenä lähteä.

        Ajoissa lähde,
        älä takaisin tule
        jos usko sä et


      • G.B kirjoitti:

        Milloin itse lopetat minua vastaan hyökkäilyn sanoilla nobody, huomiohuora, valehtelija, huutelija, p*rseilijä, naiivi, hörhöilijä ym. tälläisillä?

        Mitä todisteisiin tulee, täällä palstalla se on aika vaikeaa -anteeksi vain.

        Mutta jos asiasi oli tässä, ymmärrät varmasti fiksuna ihmisenä lähteä.

        Ajoissa lähde,
        älä takaisin tule
        jos usko sä et

        Edelleen, rakas G.B, se olit sinä, joka ensin kävi allekirjoittanutta vastaan hyökkäämällä koko ihmisyyttä vastaan.

        Pointtini on, että missä vaiheessa otamme taas puheeksi sen, ovatko vampyyrit totta vai eivät ja oletko itse sellainen vai et. Minun puolestani saat haukkua minua vaikka miksi, mutta toivoisin sinun siinä ohessa myös pyrkivän todistamaan väitteidesi oikeellisuuden.

        Mutta jälleen kerran johdatat keskustelua pois raiteiltaan ja kehoitat minua lopettamaan tähän: eittämättä on tosin sinun etujesi mukaista, että lopettaisin tässä vaiheessa kun sinulta itseltäsi näyttävät loppuvan argumentit vampyyriytesi puolesta.

        "Mitä todisteisiin tulee, täällä palstalla se on aika vaikeaa -anteeksi vain."

        Mikään ei ole vaikeaa, jos vain keksii sopivat keinot. Ja 152 vuotiaalla luulisi olevan sen verran kokemusta ja viisautta, että keksii jonkin keinon. Vampyyrien ollessa myös ylempää lajia teidän tulisi olla meitä kurjia ihmisiä älykkäämpiä: etköhän sinä jotain keksi.


      • G.B
        gwaeron kirjoitti:

        Edelleen, rakas G.B, se olit sinä, joka ensin kävi allekirjoittanutta vastaan hyökkäämällä koko ihmisyyttä vastaan.

        Pointtini on, että missä vaiheessa otamme taas puheeksi sen, ovatko vampyyrit totta vai eivät ja oletko itse sellainen vai et. Minun puolestani saat haukkua minua vaikka miksi, mutta toivoisin sinun siinä ohessa myös pyrkivän todistamaan väitteidesi oikeellisuuden.

        Mutta jälleen kerran johdatat keskustelua pois raiteiltaan ja kehoitat minua lopettamaan tähän: eittämättä on tosin sinun etujesi mukaista, että lopettaisin tässä vaiheessa kun sinulta itseltäsi näyttävät loppuvan argumentit vampyyriytesi puolesta.

        "Mitä todisteisiin tulee, täällä palstalla se on aika vaikeaa -anteeksi vain."

        Mikään ei ole vaikeaa, jos vain keksii sopivat keinot. Ja 152 vuotiaalla luulisi olevan sen verran kokemusta ja viisautta, että keksii jonkin keinon. Vampyyrien ollessa myös ylempää lajia teidän tulisi olla meitä kurjia ihmisiä älykkäämpiä: etköhän sinä jotain keksi.

        Hellurei ja hellät tunteet...

        Mikä saa sinut olettamaan että olen viistas? Eikö metsässä asuminen ja elo olekin tietotekniikan kannalta kehittävää?

        Hmm... Voisimmepa tavata niin voisin näyttää väitteeni todeksi.


      • G.B
        G.B kirjoitti:

        Hellurei ja hellät tunteet...

        Mikä saa sinut olettamaan että olen viistas? Eikö metsässä asuminen ja elo olekin tietotekniikan kannalta kehittävää?

        Hmm... Voisimmepa tavata niin voisin näyttää väitteeni todeksi.

        PS. Aika heikot perusteet sinulla haukkua muita...


      • G.B kirjoitti:

        PS. Aika heikot perusteet sinulla haukkua muita...

        "Mikä saa sinut olettamaan että olen viistas? Eikö metsässä asuminen ja elo olekin tietotekniikan kannalta kehittävää?"

        Ihminen viisastuu kokemuksien ja elämän myötä. Viisaus on kykyä katsella maailmaa itsensä ulkopuolelta ja omata tietoa sekä oppineisuutta. Vampyyrit siis eivät voi viisastua mitä vanhemmiksi käyvät vaan käyttäytyvät edelleen kuin 15 kesäiset teinit - huolimatta siitä miten vanhoiksi käyvät?

        "PS. Aika heikot perusteet sinulla haukkua muita... "

        Ovatko sinun perusteesi yhtään sen paremmat?

        Niin missä todisteesi vampyyrien olemassaolosta? Alatko kenties huomaamaan, miten vaikeaa moista on todistaa? Jos näin on, niin teenkin seuraavanlaisen väiteen:

        Olen jeti! Todista minun valehtelevan ja olevan väärässä.


      • G.B
        gwaeron kirjoitti:

        "Mikä saa sinut olettamaan että olen viistas? Eikö metsässä asuminen ja elo olekin tietotekniikan kannalta kehittävää?"

        Ihminen viisastuu kokemuksien ja elämän myötä. Viisaus on kykyä katsella maailmaa itsensä ulkopuolelta ja omata tietoa sekä oppineisuutta. Vampyyrit siis eivät voi viisastua mitä vanhemmiksi käyvät vaan käyttäytyvät edelleen kuin 15 kesäiset teinit - huolimatta siitä miten vanhoiksi käyvät?

        "PS. Aika heikot perusteet sinulla haukkua muita... "

        Ovatko sinun perusteesi yhtään sen paremmat?

        Niin missä todisteesi vampyyrien olemassaolosta? Alatko kenties huomaamaan, miten vaikeaa moista on todistaa? Jos näin on, niin teenkin seuraavanlaisen väiteen:

        Olen jeti! Todista minun valehtelevan ja olevan väärässä.

        No, vastataan nyt sitten vaikka oletkin huvittava. Oletan, että tarkoittanet lumimiestä.

        -Sanot itseäsi ihmiseksi; lumimies on tuntematonta lajia, ehkä jotain gorillaa muistuttavaa.
        -Elät Himalajan vuoristossa ja olet Suomi24:ssä. Kiintoisaa.
        -Missäs arvoisa hirviö on oppinut sivistyssanoja, lukemaan ja kirjoittamaan?

        No, siinä joitakin. Eiköhän siinä ole todeisteita ihan riittävästi.


      • G.B kirjoitti:

        No, vastataan nyt sitten vaikka oletkin huvittava. Oletan, että tarkoittanet lumimiestä.

        -Sanot itseäsi ihmiseksi; lumimies on tuntematonta lajia, ehkä jotain gorillaa muistuttavaa.
        -Elät Himalajan vuoristossa ja olet Suomi24:ssä. Kiintoisaa.
        -Missäs arvoisa hirviö on oppinut sivistyssanoja, lukemaan ja kirjoittamaan?

        No, siinä joitakin. Eiköhän siinä ole todeisteita ihan riittävästi.

        "-Sanot itseäsi ihmiseksi; lumimies on tuntematonta lajia, ehkä jotain gorillaa muistuttavaa."

        Wrong! Me jetit olemme ihmislaji, muttemme kuitenkaan ole osa homo sapiensia. Muistutamme gorillaa yhtä paljon kuin muutkin ihmiset sillä poikkeuksella, että fyysisesti olemme homo sapiensia hiukan karvaisempia (elinolosuhteet vaikuttavat karvan kasvuumme ja kylmissä oloissa asustavat toverimme omaavat pidemmän karvoituksen kuin me homo sapiensien keskuuteen soluttautuneet) ja huomattavasti kookkaampia.

        " -Elät Himalajan vuoristossa ja olet Suomi24:ssä. Kiintoisaa."

        Myyttiä. Ihmisillä on väärää tietoa siitä millaisia me jetit oikeasti olemme. Osa lajitovereistamme kyllä viihtyy edelleen vuoristoissa ja maapallon kylmemmillä alueilla, muttemme suinkaan ole sivistymättömiä ja barbaarisia gorillan kaltaisia otuksia kuten on annettu ymmärtää. Itseasiassa olemme melko tehokkaasti soluttautuneet osaksi nykyihmisten keskuuteen - samankaltaisuutemme homo sapiensin kanssa on tehnyt sen varsin helpoksi.

        "-Missäs arvoisa hirviö on oppinut sivistyssanoja, lukemaan ja kirjoittamaan?"

        Ihan samoissa paikoissa kuin kuka tahansa tavallinen homo sapiensin edustaja Suomessa: koulussa. Huolimatta fyysisesti kookkaammasta ruumiistamme ovat meidänkin lapsemme pieniä ja menevät kyllä homo sapiensista. Keskivartalon karvoituksen saa vaatteilla hyvin piiloon ja naamakarvoitus alkaa vasta teini-iässä "kukkia" runsaampana.

        Prove me wrong!

        Ja koska selkeästikään et huomannut aiemman viestini tärkeimpiä kysymyksiä toistan ne tässä:

        "Niin missä todisteesi vampyyrien olemassaolosta? Alatko kenties huomaamaan, miten vaikeaa moista on todistaa?"


      • G.B
        gwaeron kirjoitti:

        "-Sanot itseäsi ihmiseksi; lumimies on tuntematonta lajia, ehkä jotain gorillaa muistuttavaa."

        Wrong! Me jetit olemme ihmislaji, muttemme kuitenkaan ole osa homo sapiensia. Muistutamme gorillaa yhtä paljon kuin muutkin ihmiset sillä poikkeuksella, että fyysisesti olemme homo sapiensia hiukan karvaisempia (elinolosuhteet vaikuttavat karvan kasvuumme ja kylmissä oloissa asustavat toverimme omaavat pidemmän karvoituksen kuin me homo sapiensien keskuuteen soluttautuneet) ja huomattavasti kookkaampia.

        " -Elät Himalajan vuoristossa ja olet Suomi24:ssä. Kiintoisaa."

        Myyttiä. Ihmisillä on väärää tietoa siitä millaisia me jetit oikeasti olemme. Osa lajitovereistamme kyllä viihtyy edelleen vuoristoissa ja maapallon kylmemmillä alueilla, muttemme suinkaan ole sivistymättömiä ja barbaarisia gorillan kaltaisia otuksia kuten on annettu ymmärtää. Itseasiassa olemme melko tehokkaasti soluttautuneet osaksi nykyihmisten keskuuteen - samankaltaisuutemme homo sapiensin kanssa on tehnyt sen varsin helpoksi.

        "-Missäs arvoisa hirviö on oppinut sivistyssanoja, lukemaan ja kirjoittamaan?"

        Ihan samoissa paikoissa kuin kuka tahansa tavallinen homo sapiensin edustaja Suomessa: koulussa. Huolimatta fyysisesti kookkaammasta ruumiistamme ovat meidänkin lapsemme pieniä ja menevät kyllä homo sapiensista. Keskivartalon karvoituksen saa vaatteilla hyvin piiloon ja naamakarvoitus alkaa vasta teini-iässä "kukkia" runsaampana.

        Prove me wrong!

        Ja koska selkeästikään et huomannut aiemman viestini tärkeimpiä kysymyksiä toistan ne tässä:

        "Niin missä todisteesi vampyyrien olemassaolosta? Alatko kenties huomaamaan, miten vaikeaa moista on todistaa?"

        *Huoh* Joilllekkin ei sitten niin millään mene aivoihin asti.

        "Niin missä ovat todisteesi vampyyrien olenassaolosta?"
        Tämä palsta on yksi sellainen.

        "Alatko kenties huomaamaan miten vaikeaa se on?"
        Ei, en ala.

        No niin, vastasin nyt kysymyksiisi. Tyytyväinen? Arvatenkaan et... Olen pahoillani, vika on silloin sinussa itsessäsi.


      • G.B kirjoitti:

        *Huoh* Joilllekkin ei sitten niin millään mene aivoihin asti.

        "Niin missä ovat todisteesi vampyyrien olenassaolosta?"
        Tämä palsta on yksi sellainen.

        "Alatko kenties huomaamaan miten vaikeaa se on?"
        Ei, en ala.

        No niin, vastasin nyt kysymyksiisi. Tyytyväinen? Arvatenkaan et... Olen pahoillani, vika on silloin sinussa itsessäsi.

        "Tämä palsta on yksi sellainen. "

        Eli jos avaan oman viestiketjun, jossa kerron olevani jeti ja korjaan ihmisten käsityksiä jeti-myyteistä niin se on riittävä todiste jetien olemassaolosta?

        Pointtihan on juurikin tässä: se, että tekee Taikausko -palstalle Suomi24-sivuilla jutun, jossa kertoilee tarinoita ei toimi minkäänlaisena todisteena mihinkään suuntaan. Ei minkäänlaisena. Kuka vain voi väittää täällä mitä tahansa, mutta se ei tee väitteistä vielä tosia. Se ei tunnu sinulle menevän aivoihin asti. Minun väitteeni jetien olemassaolosta ovat aivan yhtä valideja kuin sinun väitteesi vampyyrien. Yhtä tyhjän kanssa molemmat.

        Edelleen: jos väität olevasi vampyyri on sinun tehtävä todistaa se. Jos et kykene siihen on sinun ihan turha ulista ja valittaa kun ihmiset eivät usko sinua.

        Tapauksesi on oiva esimerkki siitä miten puhe jää puheeksi.


    • Hehhehheee..

      Naurettavaa luulla olevansa vampyyri. Kuolen täällä nauruun. Voihan sitä aina leikkiä olevansa vaikka Teräsmies vaikka oikeasti olisi naapurin Pena.

      • G.B

        Sinä olet oiva esimerkki siitä, miten joku ei vain osaa lopettaa ajoissa. Sen ymmärtäen päätän olla kiinnittämättä sinuun minkäänlaista huomiota, jotta katoaisit tältä palstalta ja tekisit tilaa niille muille ihmisille jotka välttämättä haluavat kinata samasta asiasta kanssani.


      • G.B kirjoitti:

        Sinä olet oiva esimerkki siitä, miten joku ei vain osaa lopettaa ajoissa. Sen ymmärtäen päätän olla kiinnittämättä sinuun minkäänlaista huomiota, jotta katoaisit tältä palstalta ja tekisit tilaa niille muille ihmisille jotka välttämättä haluavat kinata samasta asiasta kanssani.

        Uskon, että vastasit väärään viestiin. Mikäli et, toivon että huomioit toki ylempänä olevan viestini.

        Miksi lopettaa jos on voitolla? Olen melko esimerkillisesti osoittanut tuon tuosta väitteesi turhaksi ja arvottomaksi huuteluksi ja sinut valehtelijaksi. Aivan kuin siinä ei olisi tarpeeksi tarjoilet itse entistä enemmän tilaisuuksia osoittaa miten hataralla pohjalla tarinasi oikein on.

        Sorrut myös tuon tuosta oppikirjamaisiin argumentointivirheisiin, johdattelet keskustelua pois raiteiltaan ja asiaan pureutumisen sijaan yrität jatkuvasti kääntää keskustelun henkilökohtaisuuksiin. Ottaisit mallia allekirjoittaneesta: aiheesta voi keskustella samaan aikaan kuin louskuttaa leukojaan vastapuolelle!

        Ja ihan vain koska pystyn tulen todennäköisesti kiusaamaan sinua jatkossakin tässä ketjussa. Suorastaan nautin siitä, miten et pysty puolustamaan alkuperäisiä väitteitäsi ja miten kiemurtelet ja yrität kääntää oman osaamattomuutesi minun heikkoudekseni.


      • G.B
        gwaeron kirjoitti:

        Uskon, että vastasit väärään viestiin. Mikäli et, toivon että huomioit toki ylempänä olevan viestini.

        Miksi lopettaa jos on voitolla? Olen melko esimerkillisesti osoittanut tuon tuosta väitteesi turhaksi ja arvottomaksi huuteluksi ja sinut valehtelijaksi. Aivan kuin siinä ei olisi tarpeeksi tarjoilet itse entistä enemmän tilaisuuksia osoittaa miten hataralla pohjalla tarinasi oikein on.

        Sorrut myös tuon tuosta oppikirjamaisiin argumentointivirheisiin, johdattelet keskustelua pois raiteiltaan ja asiaan pureutumisen sijaan yrität jatkuvasti kääntää keskustelun henkilökohtaisuuksiin. Ottaisit mallia allekirjoittaneesta: aiheesta voi keskustella samaan aikaan kuin louskuttaa leukojaan vastapuolelle!

        Ja ihan vain koska pystyn tulen todennäköisesti kiusaamaan sinua jatkossakin tässä ketjussa. Suorastaan nautin siitä, miten et pysty puolustamaan alkuperäisiä väitteitäsi ja miten kiemurtelet ja yrität kääntää oman osaamattomuutesi minun heikkoudekseni.

        Hyvä on.


    • obama24pieni

      gb vitun trolli ei vampyyrit muuttais säälittävää keittiöväkee:DD

      • G.B

        Jaahas, ja sinäkö sen tiedät?


      • obama24pieni
        G.B kirjoitti:

        Jaahas, ja sinäkö sen tiedät?

        nii


      • Villekuula
        G.B kirjoitti:

        Jaahas, ja sinäkö sen tiedät?

        Toi äskeinen viesti oli G.B:lle.


    • Villekuula
      • G.B

        Ensin kerrot mihin tarvitset apuani, sitten keskustellaan.


      • Villekuula
        G.B kirjoitti:

        Ensin kerrot mihin tarvitset apuani, sitten keskustellaan.

        Kuinka muutuit vampyriksi.
        Tiedätkö ketään kellä olisi lycantropia.
        Millä lailla tarvitsen apuasi.
        Haluan itsekin vampyyriksi tai ihmissudeksi.
        Sairastelen usein ja minulla on astma.
        Olen ollut 4 suurehkossa leikkauksessa, viides tuloillaan.
        En jaksa enään sairastella ja olla leikeltävänä.
        Jos vain voit jotenkin auttaa, muuta minut.
        Tai kerro jos tunnet jonkun joka voi auttaa tässä asiassa.
        Haluan olla kuolematon.
        Tunnetko yhtään ihmissutta.
        Jos vampyrejä on niin niitäkin.
        Minä uskon sinua näistä vampyyreista.
        Olen pitään etsinyt oikeaa vampyria.
        Tutkinut ja etsinyt juttua niistä ja tutkiskellut juttuja lycantropiasta.
        Ylipäänsä kaikesta yliluonnollisesta.
        Jos maailma olisi täysin normaali se olisi todella epäuskottavaa.
        Yliluonnollisia juttuja on pakko olla maailmalla.
        Minä ainakin uskon niin.
        Miettii sitäkin kun tossa tutkiskelin juttuja taruolennoista, mikä oli hauska juttu että kääpiöt luokiteltiin niihin.
        Nehän ovat ihan normaaleja kun kaikki muutkin ihmiset.
        Meinaan tällä sitä jos ne olisivat taruolentoja, niin silloinhan olisi muitakin taruolentoja.
        Vastaa kysymykseeni sähköposti osoitteeseeni.
        Tuo minkä aijemmin laitoin tähän keskustelu ketjuun.


      • G.B
        Villekuula kirjoitti:

        Kuinka muutuit vampyriksi.
        Tiedätkö ketään kellä olisi lycantropia.
        Millä lailla tarvitsen apuasi.
        Haluan itsekin vampyyriksi tai ihmissudeksi.
        Sairastelen usein ja minulla on astma.
        Olen ollut 4 suurehkossa leikkauksessa, viides tuloillaan.
        En jaksa enään sairastella ja olla leikeltävänä.
        Jos vain voit jotenkin auttaa, muuta minut.
        Tai kerro jos tunnet jonkun joka voi auttaa tässä asiassa.
        Haluan olla kuolematon.
        Tunnetko yhtään ihmissutta.
        Jos vampyrejä on niin niitäkin.
        Minä uskon sinua näistä vampyyreista.
        Olen pitään etsinyt oikeaa vampyria.
        Tutkinut ja etsinyt juttua niistä ja tutkiskellut juttuja lycantropiasta.
        Ylipäänsä kaikesta yliluonnollisesta.
        Jos maailma olisi täysin normaali se olisi todella epäuskottavaa.
        Yliluonnollisia juttuja on pakko olla maailmalla.
        Minä ainakin uskon niin.
        Miettii sitäkin kun tossa tutkiskelin juttuja taruolennoista, mikä oli hauska juttu että kääpiöt luokiteltiin niihin.
        Nehän ovat ihan normaaleja kun kaikki muutkin ihmiset.
        Meinaan tällä sitä jos ne olisivat taruolentoja, niin silloinhan olisi muitakin taruolentoja.
        Vastaa kysymykseeni sähköposti osoitteeseeni.
        Tuo minkä aijemmin laitoin tähän keskustelu ketjuun.

        En näe syytä ottaa sinuun yhteyttä sähköpostitse joten vastaan tässä ja nyt.

        Olen selittänyt sen toisella saman nimisellä palstalla.
        Ei, en tunne.
        En voi muuttaa sinua vampyyriksi, koska olen vielä alle 200-vuotias. Eikä voi kukaan muukaan, koska vampyyreja tehdään vain jonkin meistä kuollessa.
        Ei, en tunne ihmissusia. Huomautathan toki jos minulta jäi jokin kysymys huomioimatta.


      • Mangnus Frost
        G.B kirjoitti:

        En näe syytä ottaa sinuun yhteyttä sähköpostitse joten vastaan tässä ja nyt.

        Olen selittänyt sen toisella saman nimisellä palstalla.
        Ei, en tunne.
        En voi muuttaa sinua vampyyriksi, koska olen vielä alle 200-vuotias. Eikä voi kukaan muukaan, koska vampyyreja tehdään vain jonkin meistä kuollessa.
        Ei, en tunne ihmissusia. Huomautathan toki jos minulta jäi jokin kysymys huomioimatta.

        Jos sät olet joku oikea vampyyri niin miks sä sitä tällä keskustelupalstalla mainostat.
        Täytyy olla aika yksinainen ja pipipää kaveri. Ku luulee itsestään tuollaisia.
        Mitä itse olen perehtynyt varmpyyreihin ja jos niitä on olemassa. Niin ei todellakaan vaadi sitä että täytyy olla 200 vuotias jotta voi muuttaa jonkun vampyriksi.
        Ootko tosissas vampyyreita tehdään kun jokin kuolee heistä.
        Ei tämäkään mene ihan niin.
        En tiedä mitä vampyyri kirjoja oot lukenu ja leffoja kattonu.
        Niitten jälkeen oot päättänyt että olet vampyyri.
        Jos sä oot oikea vampyyri niin tee itestäs live video youtubee niin nähdään oletko oikea vampyyri.
        Enemmänkin mä veikkaan et sinä joka väität olevas joku vampyyri oot 15 vuotias teini joka luulee itsestään vähän liikoja.


      • G.B
        Mangnus Frost kirjoitti:

        Jos sät olet joku oikea vampyyri niin miks sä sitä tällä keskustelupalstalla mainostat.
        Täytyy olla aika yksinainen ja pipipää kaveri. Ku luulee itsestään tuollaisia.
        Mitä itse olen perehtynyt varmpyyreihin ja jos niitä on olemassa. Niin ei todellakaan vaadi sitä että täytyy olla 200 vuotias jotta voi muuttaa jonkun vampyriksi.
        Ootko tosissas vampyyreita tehdään kun jokin kuolee heistä.
        Ei tämäkään mene ihan niin.
        En tiedä mitä vampyyri kirjoja oot lukenu ja leffoja kattonu.
        Niitten jälkeen oot päättänyt että olet vampyyri.
        Jos sä oot oikea vampyyri niin tee itestäs live video youtubee niin nähdään oletko oikea vampyyri.
        Enemmänkin mä veikkaan et sinä joka väität olevas joku vampyyri oot 15 vuotias teini joka luulee itsestään vähän liikoja.

        Jaahas, vai että SINÄ tässä tiedät millaisia vampyyrit ovat... Anteeksi vain mutta miten voit todistaa että lähteet joihin olet perehtynyt ovat totta? Jos sinä tiedät minkälainen MINÄ olen niin johan meni yli ymmärryksen.

        Minä en tee minkäänlaista videota youtubeen, koska
        -ensinnäkään en halua
        -minulla ei ole kameraa
        -minulla ei ole aikaa
        -en osaa ladata videoa youtubeen, koska eipä ole tässä tullut tarvetta opetella
        -sinunlaisesi ihminen ei sanele mitä minä teen.

        Yksinäinen pipipää? En usko, älä siis sekoita minua itseesi.

        Mikä on oikein?
        Suuret luulot tiedoistaan,
        uskoo kirjoja.


      • wolfman1
        Villekuula kirjoitti:

        Kuinka muutuit vampyriksi.
        Tiedätkö ketään kellä olisi lycantropia.
        Millä lailla tarvitsen apuasi.
        Haluan itsekin vampyyriksi tai ihmissudeksi.
        Sairastelen usein ja minulla on astma.
        Olen ollut 4 suurehkossa leikkauksessa, viides tuloillaan.
        En jaksa enään sairastella ja olla leikeltävänä.
        Jos vain voit jotenkin auttaa, muuta minut.
        Tai kerro jos tunnet jonkun joka voi auttaa tässä asiassa.
        Haluan olla kuolematon.
        Tunnetko yhtään ihmissutta.
        Jos vampyrejä on niin niitäkin.
        Minä uskon sinua näistä vampyyreista.
        Olen pitään etsinyt oikeaa vampyria.
        Tutkinut ja etsinyt juttua niistä ja tutkiskellut juttuja lycantropiasta.
        Ylipäänsä kaikesta yliluonnollisesta.
        Jos maailma olisi täysin normaali se olisi todella epäuskottavaa.
        Yliluonnollisia juttuja on pakko olla maailmalla.
        Minä ainakin uskon niin.
        Miettii sitäkin kun tossa tutkiskelin juttuja taruolennoista, mikä oli hauska juttu että kääpiöt luokiteltiin niihin.
        Nehän ovat ihan normaaleja kun kaikki muutkin ihmiset.
        Meinaan tällä sitä jos ne olisivat taruolentoja, niin silloinhan olisi muitakin taruolentoja.
        Vastaa kysymykseeni sähköposti osoitteeseeni.
        Tuo minkä aijemmin laitoin tähän keskustelu ketjuun.

        Tääl ois kans yks ihmissusi vastaamaan kysymyksiin?


    • lycanthrope

      Ootko koskaan tavannut ihmissutta??

      • G.B

        Ei, en ole.


    • Bad wolf

      No jos haluatte tavata ihmissuden tulkaa luokseni mutta en voi kertoa missä asun hopeluotien ja metsästäjien takia

    • Alfa

      Olen samaa mieltä kanssasi ihmiset eivät ymmärrä meistä mitään. Ette voi edes yrittää uskoa sitä että tässä maailmassa on asioita joita ette voi järjellä selittää. Vampyyrit voi selittää koska ne ovat aitoja. Muistatteko kun lapsena pelkäsitte että sänkynne alla on hirviöitä. Kerron teille hassun jutun. Ne hirviöt on todellisia!! Yhtä todellisia kuin se että sinä elät ja hengität. Jos ette usko olette ensinnäkin tyhmiä ja toiseksi mitä teette tällä palstalla. En sanonut että ette saisi olla täällä, mutta se, että haukutte meitä hulluiksi! En siedä sitä. En itse usko Jumalaan mutta en kutsu uskovaisia hulluiksi joten toivoisin että te ette kutsuisi meitä.

    • verikoira1

      G.B Vaikutat viisaalta, mutta nämä aivottomat saastaiset siat eivät usko meidän olemassaoloomme. Vaikka kuinka yritämme eivät he siihen usko. Ihmismieli on niin rajattu, että siihen ei sijoitu käsitystä "yliluonnollisesta". Ihmiset ovat saaneet meistä käsityksen jossa olemme tappajia, kyllä himoiten verta mutta en tapa ihmisiä. Twilight ja vampyyripäiväkirjat ovat vain tunnetuimmat esimerkit siitä, että meistä ei tiedetä mitään. Ihmiset eivät kestä ajatusta siitä, että he eivät johda "ravintoketjua" vaan me. He eivät kestä ajatusta siitä, että maailmassa on vahvempia olentoja kun he. Eivätkä he kestä ajatusta siitä, että tässä maailmassa on asioita jota ei voida selittää. Minä ja G.B yritämme puhdistaa pilatun maineemme, mutta selvästi olette niin tyhmiä, että Se ei mahdu teidän ajatusmaailmaanne. Me olemme todellisia jos ette sitä usko avatkaa silmänne. Kävelemme edessänne, mutta ette näe meitä. Puhumme teille, mutta ette kuule meitä. Kerromme totuuden, mutta ette usko ja Se on todiste siitä kuinka tyhmä ihmismieli lopulta on.

      • G.B

        Totta.

        Mutta olemassa on myös pieni vähemmistö niitä jotka ottavat tiedon vastaan, kuulevat ja näkevät. Se on todellista viisautta.

        Mutta kuinka ollakkaan enemmistö on niitä sokeita ja kuuroja jotka eivät hyväksy uutta. Koko maailma on niin suuri, ettei ainoa älykäs olento voi olla ihminen. Se on vain totuus.

        On mukava saada näin vaihteeksi tukea, ei haukkuja. Suuri kiitos siitä!


      • neitidracula

        Niimpä! G.B ja verikoira1 puhuu asiaa!Ihmiset ovat saanet väärän käsityksen meistä upeista kuolemattomista kaiken maailman kauhuelokuvilla..se on sääli se..En vain käsitä mikä siinä on niin vaikea ymmärtää että me vampyyrit niin ja tietenkin myös ihmissudet olemme "mahtavempia" vain joissain asioissa..


    • Jonsku.H

      Hei G.B!
      Luin koko tämä jutun, ja sen perusteella mitä sinä olet puhunut et vaikuttaisi vampyyrilta nimittäin, olet kyllä sopivan töykeä niikuin vampyyreistä sanotaan mutta käytöksesi ei muuten oikein sovi siihen.
      Tiedän sen nimittäin itse. Voit varmaan arvatakkin mitä sanon seuraavaksi.
      Kyllä, sanon itseäni vampyyriksi. Enkä sano niin että valehtelisin tai haluaisin ''trollata'' vaan minä olen. Ja voin kertoa että kyllä minä olen tarhaikäisenäkin juonut kaverini haavasta verta ja siitä tulikin puhuttelua.
      Ymmärrän kyllä jos olet oikesti vampyyri ja sinua ahdistaa kun ihmiset väittelevät ettei vampyyreita ole. Minua on monesti haukuttu ''vitun vampyyri!'' mutta en jaksa piitata siitä sillä he ovat olleet vain kurjia, raukkamaisia ja uskottomia olentoja.
      Se on kyllä totta, ettei meillä ole mitään ihme voimia, nopeita me kyllä olemme ja sen olen huomannut itsekkin. Koulussa aina arvostellaan sitä kuinka nopea olen ja että olen epänormaali mutten voi sille mitään kun olen tällainen.
      Toivon että ihmiset joskus tajuaisivat keiden kanssa elää.

      • G.B

        Jokaisen vampyyrin käytös on kiinni persoonasta, ei siitä mikä tai kuka hän on; ihan sama juttu kuin ihmisilläkin.
        Mikä oikeus sinulla on siis arvostella luonnettani? Enhän minäkään ole sinua millään tavoin loukannut.

        Selittäisitkö tämän, ole niin hyvä.
        Sanoit että tarhassa olet juonut kaveristasi. Mutta me vampyyrit emme vanhene ulkoisesti päivääkään, joten miten se on mahdollista?


      • Villekuula
        G.B kirjoitti:

        Jokaisen vampyyrin käytös on kiinni persoonasta, ei siitä mikä tai kuka hän on; ihan sama juttu kuin ihmisilläkin.
        Mikä oikeus sinulla on siis arvostella luonnettani? Enhän minäkään ole sinua millään tavoin loukannut.

        Selittäisitkö tämän, ole niin hyvä.
        Sanoit että tarhassa olet juonut kaveristasi. Mutta me vampyyrit emme vanhene ulkoisesti päivääkään, joten miten se on mahdollista?

        Bad Wolf, Wolfman 1 ja lycanthrope

        Jos te kaikki olette ihmissusia, niin onko teillä suuria voimia, tervä kuulo ja olette nopeita?

        Jos näin on muuttakaa minut ihmissudeksi.
        Kun ei näistä vampyyreista kukaan mua vampyyriksi muuta.


      • G.B
        Villekuula kirjoitti:

        Bad Wolf, Wolfman 1 ja lycanthrope

        Jos te kaikki olette ihmissusia, niin onko teillä suuria voimia, tervä kuulo ja olette nopeita?

        Jos näin on muuttakaa minut ihmissudeksi.
        Kun ei näistä vampyyreista kukaan mua vampyyriksi muuta.

        En kommentoi sinua vihamielisissä aikeissa; kerron vain omat ajatukseni asioista.

        Sinä haluat olla vampyyri tai ihmissusi niinkin itsekkäistä syistä kuin suuret voimat, terävä kuulo ja nopeus? Aika röyhkeää.

        Joidenkin ihmisten on vain tarkoitus kärsiä. Se tarkoittaa, että kun synnyt uudelleen, se elämä on paljon parempi.
        Eikö leikkauksia tehdäkin juuri siksi että sinä tulisit terveeksi? Ne ihmiset ajattelevat parastasi. Ja astmaan on olemassa lääkkeet?

        Jos et jaksa olla leikeltävänä, mikset kertoisi siitä jollekkin?


      • wolfman1
        Villekuula kirjoitti:

        Bad Wolf, Wolfman 1 ja lycanthrope

        Jos te kaikki olette ihmissusia, niin onko teillä suuria voimia, tervä kuulo ja olette nopeita?

        Jos näin on muuttakaa minut ihmissudeksi.
        Kun ei näistä vampyyreista kukaan mua vampyyriksi muuta.

        Onhan minulla voimaa, nopeutta ja hyvä kuulo, mutta en sinua muuta. Ihmissudeksi tullaan tarkoituksella ei vain siksi että olet kyllästynyt elämääsi.


      • Villekuula
        G.B kirjoitti:

        En kommentoi sinua vihamielisissä aikeissa; kerron vain omat ajatukseni asioista.

        Sinä haluat olla vampyyri tai ihmissusi niinkin itsekkäistä syistä kuin suuret voimat, terävä kuulo ja nopeus? Aika röyhkeää.

        Joidenkin ihmisten on vain tarkoitus kärsiä. Se tarkoittaa, että kun synnyt uudelleen, se elämä on paljon parempi.
        Eikö leikkauksia tehdäkin juuri siksi että sinä tulisit terveeksi? Ne ihmiset ajattelevat parastasi. Ja astmaan on olemassa lääkkeet?

        Jos et jaksa olla leikeltävänä, mikset kertoisi siitä jollekkin?

        G.B ai sä meinaat et ihminen jos pitää leikata jonkun erityisen syyn takia, ni sä meinaat et puhuminen auttaa.
        Siis voi v..tu, ihan oikeesti.
        Suthan on varmaa tosiaan valittu ihan vampyyriksi.
        Mä en oikeesti ymmärrä mikä elämän neuvoja sä oikee luulet olevas.
        Älä sä tuu neuvoo asiasta josta et tiedä yhtään mitään.


      • Villekuula
        wolfman1 kirjoitti:

        Onhan minulla voimaa, nopeutta ja hyvä kuulo, mutta en sinua muuta. Ihmissudeksi tullaan tarkoituksella ei vain siksi että olet kyllästynyt elämääsi.

        Wolfman 1 miten susta tuli ihmissusi?


      • Magnus Frost
        Villekuula kirjoitti:

        Wolfman 1 miten susta tuli ihmissusi?

        gwaeron sä puhut täysin asiaa. Toi GB on täys pelle.
        GB tää on sulle. Mäkin oon metsästäjä, revi tästä huumoria.


      • Wolfman1
        Villekuula kirjoitti:

        Wolfman 1 miten susta tuli ihmissusi?

        Koko perheeni on ihmissusia ja olin tarpeeksi vanha joten isäni puri minua.


      • Who am I kummajainenko
        Magnus Frost kirjoitti:

        gwaeron sä puhut täysin asiaa. Toi GB on täys pelle.
        GB tää on sulle. Mäkin oon metsästäjä, revi tästä huumoria.

        Mikä mua vaivaa kertokaa, jos osatte vastata.
        Olen tässä kohta 2 viikkoa syönyt nälkään veristä ja raakalihaa.
        Mikään muu ei pysy sisällä.
        Nestettä jos joutuu juomaan niin se on tehosekoittimeen heitettyjä raakoja kananmunia ja pieni kimpale raakaalihaa.
        Ne muussaa sopivaksi soossiksi niin kyllä kelpaa nam.
        Tää kuulostaa aika sairaalta, mua pelottaa enkä tiedä mikä mua vaivaa. Lääkäriin en uskalla mennä nehän passittais mut hullujen huoneelle.
        Auttakaa!


      • Hehkuvapalli
        Wolfman1 kirjoitti:

        Koko perheeni on ihmissusia ja olin tarpeeksi vanha joten isäni puri minua.

        Toiko oli se syy muka? Jebou faijas vaa puree sua tost noin vaa. Hei kuule poika olet nyt tarpeeksi vanha. Minä muutan sinut sudeksi, olethan poikani.
        Tyyliin näin, joo joo.


      • Wolfman1
        Hehkuvapalli kirjoitti:

        Toiko oli se syy muka? Jebou faijas vaa puree sua tost noin vaa. Hei kuule poika olet nyt tarpeeksi vanha. Minä muutan sinut sudeksi, olethan poikani.
        Tyyliin näin, joo joo.

        On tavallista että jos joku perheen jäsenistä on susi hän muuttaa muutkin. Joten kyllä. Se on hyvä syy. En aio muuttaa täysin tuntematonta sudeksi vain koska hän haluaa. Isälläni oli syy minulla ei.


      • G.B
        Villekuula kirjoitti:

        G.B ai sä meinaat et ihminen jos pitää leikata jonkun erityisen syyn takia, ni sä meinaat et puhuminen auttaa.
        Siis voi v..tu, ihan oikeesti.
        Suthan on varmaa tosiaan valittu ihan vampyyriksi.
        Mä en oikeesti ymmärrä mikä elämän neuvoja sä oikee luulet olevas.
        Älä sä tuu neuvoo asiasta josta et tiedä yhtään mitään.

        Minäpä selitän tarkemmin. Ehdotin sinua puhumaan miltä sinusta tuntuu.

        Ja kyllä, tiedän asiasta aika paljonkin.


      • G.B
        Magnus Frost kirjoitti:

        gwaeron sä puhut täysin asiaa. Toi GB on täys pelle.
        GB tää on sulle. Mäkin oon metsästäjä, revi tästä huumoria.

        En näe typerässä lausahduksessasi mitään hauskaa.

        Ja se "gwaeron" on menneen talven lumia... Ihan vain tiedoksi. Lisäksikin, jos olen mielestäsi pelle, se ei häiritse minua. Minä en välitä kaltaisistasi säälittävistä ihmisistä joilla ei ole mitään muuta tekemistä kuin tulla tänne muita haukkumaan.


      • Bad wolf
        Villekuula kirjoitti:

        Bad Wolf, Wolfman 1 ja lycanthrope

        Jos te kaikki olette ihmissusia, niin onko teillä suuria voimia, tervä kuulo ja olette nopeita?

        Jos näin on muuttakaa minut ihmissudeksi.
        Kun ei näistä vampyyreista kukaan mua vampyyriksi muuta.

        Villekuula, olen kyllä nopea, mutta en niin nopea kuin muut, koska jalkani on pahoin haavoittunut ja tämä yöllinen "retki" metsässä aiheutti lisää harmia jalalleni, kuulo on hyvä kuulen nytkin kuinka lintu lentää ikkunan ohi, mutta haluatko olla eläin aina kun täysikuu on noussut taivaalle ja juosta laumassa tai yksin niin kuin minä koska laumani hylkäsi,tai paikassa josta pystyt pakenemaan vain ihmisenä. Joten mieti, mieti ennen kuin päätät


      • G.B kirjoitti:

        En näe typerässä lausahduksessasi mitään hauskaa.

        Ja se "gwaeron" on menneen talven lumia... Ihan vain tiedoksi. Lisäksikin, jos olen mielestäsi pelle, se ei häiritse minua. Minä en välitä kaltaisistasi säälittävistä ihmisistä joilla ei ole mitään muuta tekemistä kuin tulla tänne muita haukkumaan.

        Hohhoh! En minä menneen talven lumia ole - en vain ole yhtä no life Suomi24 sivuston käyttäjä kuin moni muu ;P

        "Minä en välitä kaltaisistasi säälittävistä ihmisistä joilla ei ole mitään muuta tekemistä kuin tulla tänne muita haukkumaan. "

        G.B sinulla on selkeästi todella lyhyt muisti: luepa nyt uudelleen tuo aloitusviestisi ja pohdi kuka sen toisten haukkumisen oikein on aloittanut :) Tästä väänsimmekin jo tuolla aiemmin, mutta "vampyyriydestäsi" huolimatta olet selkeästi kykenemätön loogiseen ajatteluun ja ottamaan oppia virheistäsi.


      • Villekuula
        Bad wolf kirjoitti:

        Villekuula, olen kyllä nopea, mutta en niin nopea kuin muut, koska jalkani on pahoin haavoittunut ja tämä yöllinen "retki" metsässä aiheutti lisää harmia jalalleni, kuulo on hyvä kuulen nytkin kuinka lintu lentää ikkunan ohi, mutta haluatko olla eläin aina kun täysikuu on noussut taivaalle ja juosta laumassa tai yksin niin kuin minä koska laumani hylkäsi,tai paikassa josta pystyt pakenemaan vain ihmisenä. Joten mieti, mieti ennen kuin päätät

        Bad Wolf, Haluan olla susi tai vampyyri. Haluan ikuisen elämän. Tietenkin jos sellainen on mahdollista.
        Toinen vaihtoehto jos olisi mahdollista niin kuolematon ja normi ihminen.


    • ?????????

      Kun juotte ihmisistä tapatteko heidät?
      Mikä on ikäsi?
      Missä päin suomea asut?

      • G.B

        Minultako kysyt?

        Ei, todella harvoin tapamme ketään.
        Ikäni on 152 vuotta.
        Asun Länsi-Suomessa.


    • ?????????

      Jos purette jostain ihmisestä eikö hän silloin kerro jollekkin että olet vampyyri?

      • G.B

        Ei, koska pyyhimme hänen muistinsa.


    • ?????????

      Miten?

      • G.B

        Sitä en voi kertoa, se on tarkoin varjeltu salaisuus. Vain hyvin harvat ihmiset tietävät miten se tehdään. Olen pahoillani.


    • real la bête

      Oletko G.B kuullut la bête:stä

      • G.B

        Paholaisesta?


      • nyttttttt
        ihan kaikille tiedoksi että la bête on ranskaa ja tarkoittaa Hirviöta
        mutta uskon että sille voi olla muitakin tarkoituksia teidän uskonnossa/Heimojutussa
        :)


    • SE oikea

      Vampyyrien aivot käsittävät nopeampia reaktioaikoja ja viisautta kirjoittaa ilman kirjoitusvirheitä hermosyiden ollessa 20% normaalia ihmistä leveämpiä."Mikä saa sinut olettamaan että olen viistas? Eikö metsässä asuminen ja elo olekin tietotekniikan kannalta kehittävää?" Tuo kirjoitusvirhe sai minut olemaan uskomatta sinun aitouteen..
      Muutoksesta johtuen signaalit silmien ja käsien yhteistoiminnasta pitäisi olla täydellisyyttä hipovaa, eikä kirjoituksessa pitäisi olla yksinkertaisia kirjoitusvirheitä, vaikka tekstistä muuten järkevän oloista olit yrittänyt saadakkin.. Vampyyreille kehittyy muutoksen jälkeen aivoihin myös pidempi ja leveämpi verisuonisto, joka on lähes poikkeuksetta yli 15 kilometriä pitkä. Nämä tukevat korkean prosenttitason muutosta, tästä johtuen aivot eivät ylikuormitu. Myös hermopäätteet ja reflexit paranevat solumuutosten johdosta.
      Vampyyrien elävät jatkuvassa kiputilassa. Tämän aiheuttaa kipuresistoreiden ylikuormitustila. Muutos tuo tähän helpotuksen endorfiinin ylimääräisellä endorfiinin tuotannolla. Keho on hetkellisesti tasapainossa, jos kirkas valo tai aurinko kohtaa vampyyrin, ylikuormitus on hetkellisesti liian korkea ja kipu on valtava. Kerro minulle miksi vampyyrit tarvitsevat verta elääkseen? Todista tällä oikeutesi, tätä et saa selville netistä tai sosiaalista palvelua tarjoavilta medioilta.

      • Villekuula

        SE oikea. Jos sä olet vampyyri, kuka sut loi ja minkä ikäinen olet?


    • elviir4

      Vau!
      Olen aina uskonut, että vampyyreja on ollut ja on vieläkin olemassa. Olen myös aina halunnut tavata vampyyrin edes kerran elämässäni, tai edes netissä. Luen ja katson TV:stä myös vampyyrisarjoja, kuten Darren Shania, Twilightia ja Teinidraculaa, vaikka tiedänkin niiden olevan vain ihmisen keksimiä tarinoita. Olen vain tavallinen ihminen, mutta uskon lähes kaikkeen yliluonnoliseen. Upeaa, että tiedän vampyyrien olevan olemassa. ;) Tiedätkö, asuuko Vantaalla vampyyreja, ja jos asuu, missä kaupungin osassa?

      • elviir4

        Korjaan edellisessä viestissäni tullutta kirjoitusvirhettä: kaupunginosassa.


    • G.B

      moi vampyyri tuli yöllä ja raiskas mut sen nimi oli gabriel bruk ja se oli sillee hahahaa näin me vampyyrit tehdään joka ilta tää on vähän ku iltarukous hahahahaa ja se oli läski ja hais märille bussinpenkeille hyi wittu LoL:D:::D:dp.P:P:)

    • SE oikea

      Itse en ole vielä kehittnyt täysin valmiiksi. Olen uusi ja tästä syystä olen mutaatiovaiheessa, jolloin hermosyyt ovat kehittymässä. Suomalaiset vampyyrit ovat Suomalaisia. Heillä on myös suomenkieliset nimet lukuunottamatta johtajaamme, hänen nimensä on Viviano. Nimi tulee latinasta ja tarkoittaa: "Täynnä elämää" Olemme yleensä tummanruskeahiuksisia, vihreäruskeasilmäisiä ja luonteeltamme rauhallisia. Emme juo alkoholia, emmekä käytä päihteitä. Saamme nautintomme elämästä. Joka kuukausi valitsemme uuden vampyyrin. Yleensä vampyyreillä on elämässään ollut paljon vääryyttä. Oman muutoksen sain itkiessäni kerrostalon rappukäytävässä. En kuullut kenenkään avaavan ovia tai liikkuvan, mutta siinä hän oli. Yksinkertaisesti hän kysyi: "Haluatko jotain parempaa elämältäni?" En vastannut vaan käskin häntä lähtemään. Hän puri minua niskasta. Se sattui ja tuntui hyvälle saman aikaisesti. Seuraavina päivinä aloin kokea muutoksia, näköni parantui, hajuaistini parantui, refleksini parantuivat, aloin pärjäämään sosiaalisissa tilanteissa ja sain chramiutta, joka minulta on aina puuttunut. Oikeastaan tämä on mahtavaa! Yhteiskunta Suomessa on suhteellisen pieni. Yhteiskuntamme käsittää 82 vampyyyriä, joista kuusi ovat naisia. Ikäni on 21 vuotta. Hopeaa me emme kestä, sen takia emme käytä hopeakoruja tai käsittele hopeaa. Saamme siitä ihottumaa, ja alamme voimaan pahoin. Emme kuole hopeamiekoilla, emmekä sydämen lävistyessä.. Tämä on sitä valhetta mitä ihmisille syötetään. Meidät yritetään hävittää, on olemassa liigoja, jotka yrittävät tappaa meidät. Tästä syystä emme pysty kasvamaan suurilukuiseksi. Jokainen vampyyri, joka luo toisen vampyyrin, menettää osan voimistaan.

      • Villekuula

        Se oikea
        Olisiko mulla minkään näköistä mahdollisuutta tulla vampyyriksi.
        Mites aurinko, karvennytekö siitä?


      • Villekuula

        Olisiko mulla minkään näköistä mahdollisuutta tulla vampyyriksi.
        Mites aurinko, karvennytekö siitä?


      • Villekuula

        Se oikea
        Lähetin varmuudeks 2 viestiä.
        Jos toinen ei tullutkaan perille.
        Pystytkö juttelemaan yksityisesti näistä asioista?


      • Villekuula kirjoitti:

        Se oikea
        Lähetin varmuudeks 2 viestiä.
        Jos toinen ei tullutkaan perille.
        Pystytkö juttelemaan yksityisesti näistä asioista?

        Täähän meni ihan putkeen. Aluks päivittynyt toi mun viesti ollenkaan tänne.


    • Bad wolf

      Villekuula sinulla ei aat olla mitn mahdollisuuksia tulla vamppyyriksi

      • Bad wolf

        Anteksi nuo kirjoitusvirheet minulla on tressiä


      • G.B
        Bad wolf kirjoitti:

        Anteksi nuo kirjoitusvirheet minulla on tressiä

        Olen täysin samaa mieltä Bad wolfin kanssa. Villekuula, usko, se ei ole sinun elämäsi tarkoitus.


      • G.B kirjoitti:

        Olen täysin samaa mieltä Bad wolfin kanssa. Villekuula, usko, se ei ole sinun elämäsi tarkoitus.

        G.B & Bad Wolf,
        tekö sen päätätte, ette edes tunne mua.
        Ni äläkää myös tulko mua neuvomaan.


      • G.B
        villekuula kirjoitti:

        G.B & Bad Wolf,
        tekö sen päätätte, ette edes tunne mua.
        Ni äläkää myös tulko mua neuvomaan.

        Itsehän pyysit apua, tiedoksi vaan. Ja lisäksi sekä vampyyrit että ihmissudet ovat kieltäytyneet "auttamasta" sinua, miksi siis turhaan hukkaat aikaasi?


      • G.B kirjoitti:

        Itsehän pyysit apua, tiedoksi vaan. Ja lisäksi sekä vampyyrit että ihmissudet ovat kieltäytyneet "auttamasta" sinua, miksi siis turhaan hukkaat aikaasi?

        G.B Shut the fuck up! Äläkä puutu muiden asioihin. Sun apuas en ole enää pyytänyt. Kun susta ei ole siihen. Taidat oikeesti olla vaan joku tylsistynyt kotirouva, joka ei oo keksinyt parempaa tekemistä kun tulla tänne valehtelemaan muille.
        Muutenkin kuka vampyyri puhuisi näin avonaisesti asioistaan.
        Ehkä varmaan sellanen jolla ei oo mitään muutakaan.
        Tai sitte sellanen joka saa tyydytystä siitä.
        Jos sä olisit vampyyri ni et sä ois noin tyhmä.
        Tai vaikka olisitkin ni sul täytyy olla tosi yksinäistä.
        Toinen vaihtoehto, oot vaan niin epätoivonen ihminen. Eikä sulla tullut muuta mieleen kuin suomi24 keskustelupalsta.
        Tää mesta tuntu susta sopivammalta, verrattuna muihin keskustelupalstoihin.


      • G.B
        villekuula kirjoitti:

        G.B Shut the fuck up! Äläkä puutu muiden asioihin. Sun apuas en ole enää pyytänyt. Kun susta ei ole siihen. Taidat oikeesti olla vaan joku tylsistynyt kotirouva, joka ei oo keksinyt parempaa tekemistä kun tulla tänne valehtelemaan muille.
        Muutenkin kuka vampyyri puhuisi näin avonaisesti asioistaan.
        Ehkä varmaan sellanen jolla ei oo mitään muutakaan.
        Tai sitte sellanen joka saa tyydytystä siitä.
        Jos sä olisit vampyyri ni et sä ois noin tyhmä.
        Tai vaikka olisitkin ni sul täytyy olla tosi yksinäistä.
        Toinen vaihtoehto, oot vaan niin epätoivonen ihminen. Eikä sulla tullut muuta mieleen kuin suomi24 keskustelupalsta.
        Tää mesta tuntu susta sopivammalta, verrattuna muihin keskustelupalstoihin.

        Ahaa. Kuka tuli tänne itkien "Mä en enää jaksa olla leikeltävänä"?

        Tämä on sitä mitä tarkoitin. Kun ihminen on sillä tuulella että "kaikki-mulle-heti-nyt" ja vastaus siihen mitä hän haluaa on ei, aletaan olemaan kuin mikäkin v*ttunaama.

        Otan osaa, koska joudut elämään tuolla asenteella surkean loppuelämäsi.


      • G.B
        G.B kirjoitti:

        Ahaa. Kuka tuli tänne itkien "Mä en enää jaksa olla leikeltävänä"?

        Tämä on sitä mitä tarkoitin. Kun ihminen on sillä tuulella että "kaikki-mulle-heti-nyt" ja vastaus siihen mitä hän haluaa on ei, aletaan olemaan kuin mikäkin v*ttunaama.

        Otan osaa, koska joudut elämään tuolla asenteella surkean loppuelämäsi.

        tässä mä oon niin ihana aina
        tässä mä oon vampyyrina aina

        saatana ville kuula koita tajuta ennenk u saat kuulan kalloos susta ei tuu wampyyrii;D kysy pharrell williamsilt muuttaisko se sut se muutti mut vuonna 1862


      • G.B kirjoitti:

        tässä mä oon niin ihana aina
        tässä mä oon vampyyrina aina

        saatana ville kuula koita tajuta ennenk u saat kuulan kalloos susta ei tuu wampyyrii;D kysy pharrell williamsilt muuttaisko se sut se muutti mut vuonna 1862

        G.B,
        Miks jonkun Pharrell Williamsin pitäis muistaa mut.
        Pikku vampyyria alko vaan vituttamaan, ku ei oikee keksi enää mitää uutta ja juttujen aiheet alkaa loppumaan.
        Ehkä sun kannattais nyt vaikka välillä rauhottua.
        Käyppä vaik kaupasta ostaa popcorneja ja kato Twilight.
        Tai sit toinen vaihtoehto pikkuvampyyri. Voit oppia vaikka jotain uutta.


      • G.B
        villekuula kirjoitti:

        G.B,
        Miks jonkun Pharrell Williamsin pitäis muistaa mut.
        Pikku vampyyria alko vaan vituttamaan, ku ei oikee keksi enää mitää uutta ja juttujen aiheet alkaa loppumaan.
        Ehkä sun kannattais nyt vaikka välillä rauhottua.
        Käyppä vaik kaupasta ostaa popcorneja ja kato Twilight.
        Tai sit toinen vaihtoehto pikkuvampyyri. Voit oppia vaikka jotain uutta.

        Minä en edes kirjoittanut tuota edellistä G.B viestiä... -.-


    • Bad wolf

      Villekuula tunnen hyvinkin sinut, mutta sinä et tunne minua. Olen tarkkaillut sinua päivin ja öin

      • Bad wolf, jos siitä ensinnäkin lähetään et tunnet mut.
        Kerroppa sit mun osoite ja harrastus, vaik näin alkuun?


    • Bad wolf

      Villekuula elän elämää jossa on riski että kuolen jos kerron kaiken, koska perheeni sai muutama päivä sitten tietää tämän ihmissusi asian ja he lukitsivat minut kellariin olisin muuten tälläkin hetkellä katsomassa sinua
      Anteeksi tästä vastauksesta, mutta jouduin kirjoittamaan tämän etten kuolisi. Saatan päästä täältä huomenna pois täältä, kun olen kerännyt voimia. Tai..... pääsin jo. Muista tulen joku päivä katsomaan

      • Bad wolf

        Ja tuo oli vale. Minulla oli vain tysää


      • Bad wolf

        Ja se oli vale oli vain pakko kiusata sinua


    • Tiia Tasa

      tuletteko peiliin jos teitä kutsuu

      • Tiia Tasa

        ööh anteeksi vamppyyrit jos häiritsen mut tota mä oon aina halunnu lentää ja haluisin vampyyriksi voitteko tulla muuttamaan mut ja ootteko kilttejä voisitko vastata kysymykseen GB


      • G.B
        Tiia Tasa kirjoitti:

        ööh anteeksi vamppyyrit jos häiritsen mut tota mä oon aina halunnu lentää ja haluisin vampyyriksi voitteko tulla muuttamaan mut ja ootteko kilttejä voisitko vastata kysymykseen GB

        Peiliin? Tuskin villeimmissä kuvitelmissakaan!


    • Puolivampyyri

      Itse olen puolivampyyri, mikä tarkoittaa sitä, että olen muuten kaltaisesi, mutta 1. En elä ikuisesti 2. Osaan lukea ihmisten ajatuksia 3. En ole ihmistä nopeampi, enkä vahvempi (okei, ehkä hieman nopeampi, mutta en näytä sitä ihmisille) 4. Pystyn elämään ilman verta, mutta tulen heikoksi ja minulla on pakkomielle vereen 5. EN IKIMAAILMASSA HALUA OLLA TÄLLAINEN!!

    • Kyselijä

      Hei! Minulla olisi sinulle pari kysymystä;
      1. Muutetaanko vampyyriksi vain, kun on kuolemaisillaan? Jos kyllä, niin saanenko kysyä, mihin olit kuolemassa (ei ole pakko vastata, jos on liian henkilökohtaista).
      2. Jätättekö uhrinne henkiin? (En lukenut koko ketjua).
      3. Kauanko vampyyrit elävät? (Ei tarvitse olla tarkka luku, vaan jotain sinne päin)
      4. Nimikirjaimesi ovat G ja B. Ovatko ne suomalaisia nimiä? Oletko syntynyt suomessa?
      5. Voivatko vampyyrit saada jälkeläisiä?
      6. Mistä on tullut uskomus, että vampyyrit palavat auringonvalossa?
      7. Hyökkäättekö uhrienne kimppuun ikinä päiväs-aikaan?
      8. Mistä vampyyrien elinvuodet lasketaan? Aletaanko laskemaan siitä, kun muuttui vampyyriksi, vai siitä kun oikeasti syntyi?

      Toivottavasti en vaivannut. Toivottavasti elät pitkän ja hyvän elämän :) Saatan kysellä lisää.

      Neiti G.B:lle

      • voi-elämä

        me olaan kuolematomii!!!!!!! harmi


    • haadeksen tytär

      Ohoh... ensimmäinen viesi johon joku on epäröinyt ja sanonut "ööh anteeksi vampyyrit jos häiritsen" olen etsinyt niitä monta tuntia. Sen tekstin laittoi tiia tasa

    • uskon sinua

      Minä uskon vampyyreihin...olen aina uskonut. Luulen, että yksu niistä jopa seuraa minua. Haluaisin tavata tämän henkilön joka seuraa minua, mutta jos ette voi paljastaa edes yhdelle ihmiselle olemassaoloanne...niin taitaa olla mahdotonta tavata kyseinen vampyyri...oisiko sinulla antaa minulle jotain vinkkejä? Voinko tavoittaa sinut jostain muusta paikasta? Tarvitsen apua...luulen, että tämä vampyyri joka vaanii minua haluaa minulle pahaa...en tosiaan tiedä...enkä halua, että perheeni vahingoittuu vain sen takia, että minua vainotaan :/

    • Käännyttäminen..

      Minulla olisi pari kysymystä, jos tohtisit vastata. Käännytättekö vain silloin jos haluaa kuolla tai on niin sairas, että kuolee varmasti? Käännytättekö huviksenne? Tapatteko ihmisiä paljon, vähän vai pari?

      Elämäni on täyttä valhetta ja helvettiä. Kaikki tuska johtuu teistä! Olette pilanneet elämäni, satuttamalla läheisiäni ja minua! Teidän on vaikea kuvitella, millaisessa tuskassa olen joutunut elämään! Tiedän, että joka helvetin ikinen teistä on ilkeä!

      Kaikki alkoi, kun olin kävelemässä viime syksynä kotiin. Tuli synkkä kohta ja aina olen tapani mukaan juossut kohdan. Se kerta oli erilainen! Jokin nopea (voima) heitti minut selälleni! Kolautin pääni kiveen.

      Seuraavan kerran kun heräsin, olin sairaalassa. Pääni oli saatanan kipeä ja en muistanut mitään siitä illasta! Kaulallani oli kaksi reikää, aivan pientä. Hoitaja epäili, että jokin terävä kaksikärkinen esine olisi lävistänyt kaulaani tulleet tuntuvat jäljet.

      Kotiin päästyäni, aloin tutkia asiaa. Hain tietoa, ja sattumalta löysin tietoa vampyyreistä. Sain tietää, että ne ovat nopeita ja voivat tappaa. Aloin muistella sitä iltaa...kaikki tapahtu ihan liian nopeasti.

      Kun kerroin äidilleni, hän passitti minut psykiatrille. Siellä en halunnu puhua asiasta, vaikka oikeasti olisin halunnut kertoa kaiken. Psykiatri sanoi minulle, että "ei kannata jäädä harhaluulojen vangiksi" tai jotain tuollaista.

      Kun päätin, että en enää aio psykiatrille mennä, niin äiti perui sen. Aloin tutkia taas asiaa kovalla vauhdilla. Luin myös demoneista ja hengistä. Kaverini pyysivät pari kertaa pelaamaan spiritismia ouija-laudalla, mutta en suostunut. En sen kamalan tapahtuman jälkeen.

      Kaverini soitti minulle iltana jona he olivat pelanneet spiritismiä. Kaverini sanoi, että oli kysynyt hengeltä, että kuka minut kaatoi. Kaverini sanoi, että en saisi järkyttyä. Hän sanoi, että "verenimiät palaavat ja tällä kertaa kuun aikaan" olin hämilläni ja lopetin puhelun.

      Aloin miettiä niitä sanoja ja koko ajan mielessäni pyöri vain näin "vampyyrit saapuvat noutamaan täysikuun aikaan" kirjoitin tuhansia muistiinpanoja vampyyreistä ja jutuista jota oli tapahtunut.

      Sitten se tuli ja...onko teillä tunteita? Hän vain tuijotti, mutta ei koskenut. Sanoi, että oli pahoillaan viime kerrasta. Ihmettelin, että en ollut tavannut tätä miestä kyllä ennen. Kasvot olivat hiukan erilaiset...olisin muistanut.

      Siitä päivästä lähtien on ollut sydänkipuja ja päänsärkyä, hampaat ovat alkaneet terävöityä, ei maistu ruoka ja koko ajan haluaisi ulos. Tapahtuuko kehossani muutoksia? Käännyttikö hän minut? Trvitsen vastauksia. Elämäni oli jo muutenkin perseestä! Nyt elämäni on täyttä helvettiä!

      • vampirekiinnostunut

        Vamppyyrisiskokset Kirja :)


    • Merwer

      Hei G.B minä uskon sinua ja voin vaan yrittää ymmärtää miltä sinusta tuntuu, en sano että täysin ymmärtäisin, koska en ole kaltaisesi en voi tietää tai tuntea samaa kun sinä. uskon kuitenkin itse että tässä mailmassa on paljon kummallisia asioita ja ihmeitä. joita kaikki eivät ymmärrä eivätkä halua ymmärtää saatika hyväksyä, koska se pelottaa heitä. Aina on joka paikassa näitä ANNA TODISTE tyyppejä.. kyllä todisteita olisi toisaalta kiva saada (kaikkihan niitä haluavat) mutta eivät ymmärrä että jos toisen olemassaolo riippuu salaisuuden säilyttämisestä, niin todisteita ei voi antaa,muutakun oman sanansa.. jokainen saa itse päättää uskoo vai eikö usko. PS.toivon että vastaat G.B

    • 1918 kohtalo

      Tervehdys teille kaikille spetikoille ja uskoville. Haluaisin jakaa tarinani teille, siitä miten minusta tuli aikoinaan vamppyyri. Kaikki tämä alkoi kun oli vuosi 1917 tammikuu, sinä aamuna heräsimme lapsieni kanssa pommikoneiden pauhuun, haistoin palaneen hajua talossamme otin lapseni mukaan ja juoksimme kadulle, näimme viereisen talon raunioiden olevan tulessa, tuli oli leviämässä myös meidän talomme. Pelkäsimme kuollaksemme minne joutuisimme, ei ollut suojaa tai piilopaikkaa. Ei mitään mitä olisi ottanut mukaan. Joka puolella katua juoksi sotilaita, oli vaikea erottaa ketkä heistä olivat ystäviä ja ketkä vihollisia. Oli siis sota mieheni oli sotimassa valkoisten puolesta punaisia vastaan. Lapseni olivat niin pieniä että toinen heistä ei osannut vielä kävellä, Maria vasta 8kk ikäinen pieni tyttöni ja 3,5 vuotta oleva poikani Tuomas. minne minä voisin heidät viedä turvaan pois sotilaiden luota. kokopäivän me piilottelimme talojen vaurioiden välissä suojaa toivoen, oli hyvin kylmä ja meitä paleli. tuli vihdoin ilta ja pimeni pakkanen senkuin kiristyi..jatkuu

    • 1918 kohtalo

      Jatkoa- Pakkanen kiristyi ja lähdin lapsieni kanssa kävelemään kohti pimeää katua, oli hiljaista ja ketään ei ollut missään. Juoksin läheisen metsän halki(ylesiä teitä ei voinut käyttää vartion takia) toivoen löytäväni apua läheisestä maalaiskylästä. Matka oli raskas ja olin varma että jäädymme hankeen kuoliaiksi. Olin niin väsynyt kun jouduin kantamaan kahta pientä lastani, tiesin että jollen kohta pääsisi perille en enää yksinkertaisesti kestäisi. Minä en ollut syönyt moneen päivään kaikki mitä sattui olemaan annoin lapsilleni, näimme nälkää. Rukoillen jatkoin matkaa eteenpäin paksussa lumihangessa, olin menettänyt ajantajun ja suuntavaiston kokonaan siitä huolimatta jatkoin oli mahdotonta nähdä minne mennä pimeyden takia. Jossain pimeydessä kajahti tykin ääni ja tuli hetkellinen valo, näin edessäpäin vihdoinkin taloja lähdin juoksemaan taloja kohti, päästyäni perille hakkasin kaikkia mahdollisia ovia rukoillen ihmisiä auttaamaan, ottamaan edes lapseni turvaan. siihen aikaan kukaan ei ollut halukas avaamaan oveansa, pulaa kun oli kaikkialla ruuasta ja rahasta. Oli jo lähes aamu ja niin kylmä ei ollut koskaan ennen ollut yritin parhaani mukaan lämmittää lapsiani he olivat huonossa kunnossa ja pelkäsin kovasti etteivät he nää seuraavaa päivää.. Olin nukahtanut hankeen lapset sylissäni (en itse muista tätä) kun heräsin olin jossain talossa, makasin heinäkasan päällä oli lämmintä. Katselin peloissani ympärilleni etsien lapsiani, en nähnyt ketään nousin ylös ja lähdin etsimään saavuin pieneen olohuone keittiö yhdistelmään. Keinutuolissa takan ääressä istui vanhempi nainen lapseni sylissään, en voinut olla helpottuneempi kun nähdä lapseni elossa. Nainen katseli minua ja hymyili tunsin olevani turvassa, nainen kertoi myös oman miehensä ja poikansa olevan taistelussa. pari päivää meni näin turvassa ja lämmössä olemisessa kunnes tuli minun hetkeni. Rouva nimeltä Anja jonka luona olimme pyysi minua menemään navetalle lypsämään lehmät ja hakemaan kanan, lähdin navetalle aamu hämärissä, mikä olisikaan voinut mennä huonosti olimme turvassa syrjäseudulla ei sotilaita eikä pommeja. Kunnes näin Hänet nykyisen herrani ja luojani. Mies istui navetan lattialla kuollut ja verinen lehmänraato vierellään, jähmetyin kauhusta ja en osannut tehdä muuta kun tuijottaa, tuo mieshän on aivan veressä.

    • 1917 kohtalo

      1917 kohtalo jatkuu..Mitä ihmettä tuo mieshän on aivan veressä mietin päässäni, miten hän on tänne päässyt ovihan oli lokossa vain minulla on nyt avain. Mies katseli minua ja tunsi tietävän mitä ajattelin, hän vastasi kyllä ovi oli lukossa minä tuli ikkunasta, kyllä minä tapoin tämän lehmän koska minulla on jano. Minä pelastin sinut ja lapseni toissapäivänä olisitte kuollut ilman minun apuani, sain sen naisen avamaan oven. Olin edelleen peloissani ja ihmettelin mitä tuo mies halusi, kiitin häntä henkemme pelastamisesta, hän ei sanonut mitään katseli vain minua oudosti kolkkoa hymyä hymyillen. Kysyin mieheltä että mitä hän halusi ja oliko hän sotakarkuri kun piilotteli navetassa, mies nauroi ja sanoi halveksuvalla äänellä olevansa paljon enemmän kun tiedän ja että häntä ei toisten typerät sodat kiinnosta. Kuullema ihmiskunta on läpi aikojen sotinut mitä naurettavimmista asioista. suutuin kun ajattelin että mieheni sotiin tällä hetkellä ja hän kehtaa halveksua.. olin lähtemässä pois kun hän sanoi
      anteeksi en tarkoittanut loukata sinua, olen vain nähnyt niin paljon kaikkea..

    • 1918 kohtalo

      kohtalo 1917- Mitä sinäkin olet muka nähnyt? sinähän olet vasta nuori vain vähän minua vanhempi, mies nauroi taas ja katsoi minua surullisesti, tiedätkö että parissa sadassa vuodessa kerkeää näkemään paljon asioita. Mitä tuo mieshän hourii?? Ei en minä houri en ole hullu jos niin luulet.. minun nimeni on Wiljami olen vampyyri, olen pahoillani Katariina mutta sinä et selviä ilman minua. Aloin tosissani pelätä tuota miestä, olin lähtemässä juoksemaan kunnes hän ilmestyi kun tyhjästä eteeni. Sinuna en tekisi tuota hän sanoi, hän otti minua käsistä kiinni ja piti paikoillaan itkin ja rukoilin että hän ei satuttaisi minua, hänhän oli jo kerran pelastanut minut. Wiljami hymyili ja sanoi että minä kuolen mutta sen ei tarvitse olla niin. itkin ja huusin että hän päästää minut vapaaksi minulla on kaksi lasta, hän katsoin minua surullisena ja sanoi anna lapsien olla he selviät kyllä mutta sinä olet pahasti sairas. minäkö muka sairas? laihtunut kyllä mutta en kai sentään sairas? olen pahoillani mutta en anna sinun kuolla, sinä tulet olemaan minun. Hän tarttui kaulaani suullaan tunsin kipua, kiljuin ja pyristelin kaikin voimin irti mutta hän ei päästänyt irti. seuraava minkä muistan oli se kun heräsin yöllä mullan ja lumen seasta. Apua mitä tämä on? Wiljami istuin minun edessäni maassa ja katseli minua lähdin juoksemaan niin lujaa kun pystyin, luulin selvinneeni ja olevani ihan kunnossa. Tunsin hirveeää poltetta mahassa aivan kuin se oli ollut tulessa ja kurkkua kuivasi kuin olisin syönyt hiekkaa. itkin pahaa oloa ja pelkäsin Wiljami ilmestyi taas luokseni, miten hän löysi minut taas.? hetken aikaa olin aivan sekasin ja en ymmärtänyt mistään mitään vaikka hän kuinka yritti kertoa mikä olen nyt ja mitä on tapahtunu..Mutta nyt minä tiedän, elän elämääni lähestulkoon onnellisena kera Wiljamin. Ainut mitä kaipaan vieläkin joka ikinen päivä ja niin kauan kun tulen elämään on pienet lapseni. en voi koskaan unohtaa heitä koskaan en ole saanut tietää mitä heille lopulta tapahtui.

    • G.B

      gb arvaa mitä panin sun mutsii sikalas xD SANOIN SUN MUTSII PORSAAKS VITUN HOMO LESBO ÄMMÄ HAISTA VITTU GB XDDDDDDD PANE KOIRAA VITUN HOMO

    • muka vamppyyri

      B.G taidat olla vähän päästäsi vialla? mutta toi kohtalo 1917 joo ihan hyvä perus vamppyyri tarina joo on mielikuvitusta.. susta vois tulla kirjailia :D

    • näin vampyyrin

      Luulen, että näinihan oikean vampyyrin viime viikonloppuna baarissa ollessani. Silmien susimainen pistävyys ja omituinen tuijotus paljastivat, että tuo nuori nainen ei nyt ole ihminen sitten ensinkään. Olemus oli muutenkin jotenkin kylmäävä.

    • Villee Kuulaa is Back! :D

      Siis tää on niin naurettavaa paskaa. Oikeita Vampyyrejä.
      Pah. Mä uskon sit vasta vampyyreihin kun sellanen tulee vastaan. Näissä helvetin keskustelu palstoilla voi jengi keksi mitä haluaa.
      Yli luonnoliseen mä kyllä uskon. Esim. Poltergeist, spiritismi, okkultismi, enteet, demoniset jutut, parnanormaalit jutut,meediot, parantaminen ja manaus.
      Mut ihmissudet ja vampyyrit pah.
      Vampyyrit keksittiin sillon kun Dram Storkerin Dracula kirja julkaistiin.
      Ihmissusi keksittiin kun joku idiootti oli huumepäissään ja luuli itseään sudeksi Lycantrophia. :D Jep jep.
      Tai jotkut mudon muuttajat ja ehkä huumeissa voi luulla näitä kaikkia.
      Kun näistä keräätte mulle oikeet todisteet niin uskon.

      • vamppyyritutkija

        vamppyyrit on itse asiassa ollut jo satoja ja satoja vuosia VÄHINTÄÄN lahkona joka juo verta sekä on syömättä useita päiviä, MUTTA usko että oikeita vamppyyrejäkin on paljon joka maassa mutta piilossa varjojen alla ,
        Kiitos


    • Bad Wolf

      Kuules näin vampyyrin mistä tiedät että näit vampyyrin, sattoihan se ihmissusikin olla, koska vampyyreillä ei ole susimaista pistävyyttä.

    • iltaa gb uskon sinuu koska olen itekki vampyyri.pystyn olee auringon paisteel mut en mielelläni ole koska mua alkaa särkee päätä ja ahdistaa

    • KahterinaVampire

      Onko oikesti teidän ihmisten pakoo kuvittella että vampyyrit on nii kun jostain elokuvien ja sarjan perusteilla I'M VAMPIRE onko siinä jotain ihmelistää ja saastaiset puhelimet on outoja tulkas vaan iskemään sellainen harpunaa mun sydämmen pliis ai niin ette vältämättä tiedä missä asun joo SORI MUTTA MÄ JUON VERTA JOKA IKUINEN PÄIVÄ OLEN SYNTYNYT VUONNA 1680

    • olisi yks kymysys
      muuttuuko ihminen automaattisesti jos vamppyyri puree?

    • ainoooikeevappyyri

      ihmiset vetäytykää koteihinne ja jättäkää meidät oikeet veren syöjät rauhaan

    • BUHAHHAAHHAHA

      Yleensä hatuttaa kun on käynyt tällaisen soopaketjun läpi, nyt ei.

    • Elävälatina

      Näin aluksi haluaisin selväntää muutamaa asiaa; toivon vilpittömästi,että tarinasi ovat tosia, näiden lasten taki, jotka kuuntelevat sinua avoimmin silmin, viattomin. Pelkään kuitenkin, että nämä lapset eivät saa tiedon janoonsa koskaan tyhjentävää todistetta. Olenhan itsekin lapsonen, nyt vain kyynisempi versio. En sanoisi kuuluvani niihin, jotka uskovat mutten niihin jotka eivät uskoisi. En vain kykene tuohon naiviuteen ja avokatseisuuten täysin: olenhan kuitenkin ihminen, joten se kuuluu luultavimmin luontoonikin, suurimmat pahoitteluni siitä-yritän silti kovasti ymmärtää-. Haluaisin esittää teille muutaman kysymyksen neiti/rouva G.B. Tiedän, että vaikuttaa kuin niihin piiloutuisi epäilyksen siemen ,muttei se ole tarkoitukseni suinkaan, pahoitteluni siitäkin jo valmiiksi G.B. Toivon kovasti, että yrittäisitte parhaan kykynne mukaan vastata laatimiini kysymyksiin. Minua on aina kovasti kiehtonut myytit ja taide. Suonettehan anteeksi takkuilevaan tekstini, mutta olen hyvin vilpitön tätä asiaa kohtaan.

      Tässä olisivat kysymykseni:
      Valitaanko yksilöt yhteisöönne viehättävän ulkomuodon tai persoonallisuuden perusteella, kenties? En pyydä perusteluja, tuo seikka minua lähinnä kiinnostaa.
      Painottukoo teidän olemassaolonne Euroopan seudulle?
      Vihaatteko ihmisiä ja jos niin on: miksi? Kysyn tuon silkasta mielenkiinnosta.
      Saako veri teidät tuntemaan janoa,nälkää vai himoa?Onko se sittenkin paremminkin kuin hurmos kauniin taideteoksen tai luonnonkauneuden edessä teidän mielestänne?
      Onko teidän joukossanne väärin toimivia yksilöitä, jotka toimivat murhaajina? En suinkaan osoita teitä sormella G.B, te tuskin olette sellainen-ainakin kovasti toivon niin.
      Ihmiset ovat tottatosiaan hyvin tuomitsevia nykypäivänä, mutta miksi ette luota ihmisyhteisön yksilöihin, jotka kykenisivät teidät hyväksymään? Henkilökohtaisesti minä pystyisin siihen, jos te ette satuttaisi ihmisiä julminmielivalloin. Elämän riisto, kun on väärin joka tilanteessa.

      Onko teidän yhteisössänne hierarkia? Jos on-niin millainen?

      Onko elämä rankkaa, kun aika kuluu, mutta te ette muut? Eikö se vie joltain teistä vampyyreistä järjen- mielenhän täytyy muuttua jatkuvasti maailman muuttuessa ja ottaen huomioon kaikki ne vanhenevat ja kuolevat ihmiset.......
      Rakastatteko taidetta?

      Näin lopuksi toivon teidän lukevan Maria Ricen Veren vangit teoksen--upea, mutta hyvin melankolinen kirja .Sai minut miettimään paljon asioita. Puhetapanne tuo aavistuksen mieleen kirjan henkilön Lestatin---suonet anteeksi, että vertaan teitä fiktiiviseen hahmoon. Muistakaa kuitenkin, että valhe on petos uskovaa ja luottavaa vastaan.Toivon vilpittömästi, että ette leiki tulella ja sytytä toiveita tuleen suotta. Jos todella olette tosissanne ja puhutte totta-otan avosylin teidät vastaan.

      Olen kuitenkin kovin huolissani lapsista täällä palstalla. Pienet lapset uskovat olevansa vampyyrejä ja tekevät itselleen ja muille vahingollisia asioita. Teidän tulisi selittää näille lapsille- jos todella vampyyri olet- millä perusteilla vampyyri on kukakin. Näin vältytään kamaluuksilta. En kiellä vampyyrejen olemassa oloa, mutta en voi kiistää sitä tosia asiaa, ettei todisteita ole juurikaan. Haluan kyllä kovasti uskoa, ettei tuntemamme maailma ole niin yksinkertainen kuin sitä tiede tolkuttaa.

      Odottavin katsein teidän yhteydenottoanne odotellessa
      Terveisin henkilö nimeltä melkein kuin latinaksi 'elävä'.
      Anteeksi tuo romaani pituus.

    • Ihmineen

      Todella ärsyttävää kun kaikkia ihmisiä haukutaan täällä saastoiksi ja muuksi. (Eli jopa minua)

    • Hahhahhaa. Kaikkihan sen tietävät että Remakat Ritarit tuhosivat teidät jo ajat sitten valkosipuliröyhtäisyllä.

    • lmdgnönwEI

      Jos niitä vampyyreitä ois olemassa nii en uskois et ne on heti kirjottelemassa jossai suomi24sen sivuilla.. -.-

    • TyttöJyväskylästä

      Haluaisin olla Vampyyri :)! Vanheneeko vampyyrit?

      • Se_ei_ole_mukavaa

        Olen sellainen enkä todellakaan haluaisi olla. Vampyyrit eivät vanhene.


    • edge55

      Muuta mut vamppyyriks numeroni on 0408209991

    • Dlgj

      Minä uskon että olet vampyyri. Pystyykö vampyyri muuttamaan ihmisen vampyyriks?

    • Anonyymi

      Pahoittelen, että me saastaiset ihmiset ollaan niin tyhmiä. En oikein tiedä nykyään, mihin pitäisi uskoa, mutta...

      Jos ihmiset kokee koko ajan kaikkea yliluonnollista, niin eihän se sit oo yliluonnollista, mutta mikä sitten on yliluonnollista? Onko mikään? Entä jos ihmiset onkin yliluonnollisia, ainakin tyhmyydessä? XD.

      Meille ei oo varmoja todisteita siitä että vampyyreja olis, mutta ei meillä oo todisteita siitäkään että niitä ei olisi. Jos vampyyreja on, niin nehän on ihan yhtä luonnollisia, kuin kissa ja koira, jotka on meille ihmisille ihan yhtä luonnolisia kuin me.

      Itse olen ollut aina kiinnostunut kaikesta paranormaalista ja "yliluonnollisesta" ja ja tutkin aihetta mielelläni. En tiedä onko tää G.B oikee vampyyri, mutta ainahan se on mahdollista.

      Uskon että nykään kyllä hyväksyttäisiin vampyyrit, kun saman sukupuoliset voi mennä naimisiin ja joku robotti sai kansalaisuuden.

      Täs oli vaan mun näkemys asiasta. En haluu loukata ketään vampyyria, joten älkää loukkaantuko, jos sanoin jotain tyhmästi.

      • Anonyymi

        Hyvin kyllä sivuaa aihetta tämä uusi elokuva: Doctor Sleep, jos elää ikuisesti, tai lähes ikuisesti toisten voimilla. Niin no katsokaa elokuva, todella kaunis ja ilkeä hattupää-nainen on tuossa elokuvassa.


    • Anonyymi

      Onko vampyyrilla sielua?

    • Anonyymi

      Sinänsä ymmärrän näitä ihmisiä täällä, jotka tulee haukkuu vampyyreitä, kun yks vampyyri tulee ja mollaa koko ihmislajin maan tasalle.

    • Anonyymi

      Kerron tähän mun kokemuksen ja toivon, että voisitte kertoo voisko se liittyy mitenkään vampyyrehin.
      No...

      Nään joskus silloin tällöin harhoja. Tai harhoiksi minä niitä kutsun. Näin esim. kerran syrjäsilmällä pienen pojan, n. 3-5 vuotian, seisomassa ulkorappusilla ja kun katsoin sitä se vain katosi. Se oli siis kokonaan varjo, mutta sillä oli täysin selvä ihmisen ruumiinrakenne. Niitä on ollut muita saman tapaisia. Aina miespuolisia. Ei koskaan naispuolisia.

      Mutta pelottavin oli ehdottomasti seuraava.

      Heräsin yöllä siihen tunteeseen, että joku tuijottaisi minua. No katselin vähän ympärilleni ja näin mieshahmon. Se oli myös "varjo". Tunsin aika selvästi sen läsnäolon. Menin jonkinlaiseen paniikkiin ja käännyin kyljelleni peiton alle niin nopeasti kuin kykenin. Se ei mennyt pois. En nähnyt sitä, kun en kääntynyt katsomaankaan, mutta tunsin sen läsnäolon yhä. Sain jossain vaiheessa loistavan idean. Aloin rukoilemaan. Hetken päästä se oli mennyt. Sen yön jälkeen tein itselleni paperin, jossa on rukousten alkusanoja ja joidenkin laulujen. Piirsin siihen vielä ristn. Sen jälkeen huoneeseni, tai sen lähelle ei tällaisia ole tullut.

      Tiedän joskus asioita ennalta. Eräänä päivänä koulussa näin kaksi tyttöä keinumassa ja sitten minulle tuli todella vahva tunne, että toinen noista tytöistä tulee tippumaan. Kohta tajusin, että toinen tytöistä oli tippunut.

      Eräs aamu juttelin kaverini kanssa. Minulla oli ihan sellainen olo, että meillä olisi hissasta koe ja arvatkaa mitä historian opettaja teki? Se piti meille pistarit.

      Näitä juttuja on lisääkin.

      Yhteistä tällä kaikella on se, että tämä kaikki alkoi, kun täytin kolmetoista.

    • Anonyymi

      Mä aina ajattelin että tää verijittu liittyy siihen ettei voi olla auringossa ja saada sieltä d-vitamiinia nii pitää juua jotai verta? :)

    • Anonyymi

      aion muuttua vampyyriksi.👌😎😘😍🎆🎇🎉✨🎃🎭🥩💥💓💞💖💘💝💗💕

    • Anonyymi

      Voiko joku muuttaa mut vampyyriksi, en jaksa olla ihminen koska tää on niin tylsää ja haluisin jotain muutosta tähän elämään. Jooh. En vitsaile.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6123
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3886
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      253
      2254
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1880
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1333
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1286
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1020
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      959
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      36
      901
    Aihe