Kävin ensimmäisen kerran asioimassa Joutsan Osuuspankissa.Vastaanotto oli jäätävä.Virkailija ei tunnistanut meikäläistä,koska olen tänne juuri muuttanut.En ehtinyt kuin asiani kertoa,niin tuli kysymys:"oletko edes Joutsalainen?".Kerroin olevani,kun virkailija jatkoi:"onko sulla edes tiliä osuuspankissa?". Huh huh! Että sellainen tervetulon toivotus!
Osuuspankki
16
857
Vastaukset
- Hirveenkauheeta
Eikös tuollaiset asiat ole jossainvaiheessa selvityksen arvoiset , vai oletko niiiin isokenkäinen että virkailian olisi heti pitänyt valahtaa alamaisen rooliin kyllä rouva kyllä herra . Tuollaistako odottaa asiakas ?
- Väli-Ikola
Pitää olla jousalainen ja äänestää keskustaa, jotta palvelua saa.
- EiHätiäMitiä
Kestää jonkin aikaa ennenkuin sopeutuu Outsalaiseksi. Otan osaa.
- siikkulainen
Sellaista se on ...liityt ensin kepulaisiin ja alat esiintyä kuin Euroopan omistaja ja kuset muualta tulleiden varpaille --niin jopa olet joutsalainen ---kadun sitä päivää,kun tänne hölmölään muutin ...
- Jousa on jousa
Taidat olla kuitenkin viihtynyt, kun et ole osannut pois lähteä vai mikä sinua pakolla Joutsassa pitää... kysyn vaan?
- Minä vaan
Jousa on jousa kirjoitti:
Taidat olla kuitenkin viihtynyt, kun et ole osannut pois lähteä vai mikä sinua pakolla Joutsassa pitää... kysyn vaan?
Hyviä kommentteja-osa ja totta.Toki nämä puolue jutut sun muut tajuan ja tiedän,mitä on asua muukalaisena pienellä paikkakunnalla.Tie on vienyt ympäri Suomea ja myös ulkomaille.Hyvä asiakaspalvelu ei ole kiinni tiedosta tai tuntemisesta tai puolue väristä.Jos on,ei se ole todellista. Ystävällisintä kohtelua ulkopuolisena "muukalaisena" olen kohdannut elämäni varrella niiltä ihmisiltä,jotka eivät ole muiden silmissä yhtään mitään,esim.omasta maastaan sotaa paenneilta. Ei minun tarvitse olla mitään saadakseni normaalia hyvää palvelua.Olisin varmasti ollut Osuuspankille hyvä asiakas-siis oikeasti.
- Perinjuurin
Jokainen pikkukylä tarvitsee asukkaita etenkin palveluita käyttäviä ja niitä todella tarvitsevia . Tällä kylällä ei olisi esim: tuontason ruokapuoteja jos kesäasukkaat eivät tankkaisi täällä elintarvikkeitaan , kuulee kyllä että täältä ostettuna he joutuvat maksamaan reilusti kalliimman taksan . Tuollaiset seikat olisi viisaan kauppiaan syytä huomioida eikä " ryövätä " asiakasta tyystin . He voivat tuoda osan tarvikkeistaan tullessaan . Aloituksen tekiälle toivon pitkämielisyyttä ehkäpä kaikki ei ole mallikasta mutta elihän lapamatokin " toivossa ",
- Äveriäs
Kun on paljon rahhoa tilillä, niin muuttuu tuntemattomankin palvelu kohteliaammaksi.
- K1234
Vaihda toiseen pankkiin !
- roskaPostiiii
Onnittelen hitaasta sytytyksestä . Neljävuottasitten tehty aloitus ja ny loihet lausuman . Harkittu teko .
- KOPkop
Norski pankki on hyvä ,sinne ei köyhät kanna hiekkaa ,kun käyttävät "nettiä " asioidessaan ,ei mene hiekkaa kengissä ,eikä tarvitse rasvata saranoita. Vaihda norskiin ,se onkin sijoittajien pankki .
- Joutsalainen
Olen entinen Osuuspankin asiakas. Vaihdoin pankkia,kun en ollut tyytyväinen kyseiseen pankkiin . En ole katunut asiaa. Vielä on mahdollisuus vaihtaa pankkia ,jos ei ole tyytyväinen pankin toimintaan. Säästöpankki ja S-Pankki, kumpikin hyviä vaihtoehtoja. Suosittelen.Tili löytyy kummastakin ja palvelu erinomaista molemmissa.
- KOPkop
Maku asia NORDEA tai Säästöpankki ,mutta nordeasta parhaat sijoitus vinkit .
- Vaalroossi
Kumpi tili tuli täyteen, kun tarvi toinenkin tili avata?
- KOPkop
Vaalroossi kirjoitti:
Kumpi tili tuli täyteen, kun tarvi toinenkin tili avata?
Tietääkseni NORDEASSA osataan laittaa niin paljon 000 perään ettei tarvitse pitää kahta tiliä Eri asia jos on ,omia ja pankin rahoja ,eivät mene sekaisin ,
- Joutsalainen
2 eri tiliä . Toinen itselle ja toinen alaikäiselle lapselle. Jos asia niin paljon jotain kiinnostaa. Oma valintani ja olen siihen tyytyväinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113445MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681868Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801178Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768