http://yle.fi/uutiset/ampui_hirven_pihalleen_-_perui_valituksensa_tuomiosta/7099167
Mites sitten kun hirvi tulee auton eteen maantiellä,2 kuolee ja muutama loukkaantuu,osa pysyvästi loppuelämäkseen.Kuka silloin ottaa vastuun?
Valtio? Hirvi vai hirven omaiset?,,ei,,SINÄ !
Uskomatonta Suomessa,metsästysrikos.
3
260
Vastaukset
- 4352423
Eli yritätkö sanoa, että autoilijan pitäisi saada ampua hirvi ennen kuin se on hänen autonsa edessä? Vaikka kasikympin vauhdissa?
Vai pitäisikö kaikki hirvet ampua koko Suomesta?
Vai mikä tässä oli se pointti? - jotainrajaa
Se että Valtion pitää ottaa riittävä vastuu eläimistään.
-Hirvi tulee auton eteen ja pari kuolee,syynä liian tiheä hirvikanta alueella.
-Ammut hirven tai vaikka minkä villieläimen itse puollustuksesi ja saat tuomion.- 4352423
"-Hirvi tulee auton eteen ja pari kuolee,syynä liian tiheä hirvikanta alueella."
Ei, vaan syynä on kohtalo ja huono tuuri, ja se, että ihmisten pitää nykyään liikkua kovempaa kuin minkä seurauksena eteen tulevia tilanteita ihmisen fysiikka ei ole sopeutunut kestämään.
Ihan turha siitä on jotain "valtiota" syyttää. Hirvet olivat täällä ennen ihmistä, eikä ihmisellä ole mitään oikeutta ampua hirviä olemattomiin sen takia, että pitää päästä liikkumaan moottorin turvin moninkertaisella nopeudella siihen verrattuna mitä ihminen luonnostaan pystyy. Jos maantiellä ajaa sellaisella nopeudella, että hirvikolari on kohtalokas, niin se on oma, tietoinen riski. Ihan yhtälailla siltä hirveltä lähtee siinä tilanteessa henki.
"-Ammut hirven tai vaikka minkä villieläimen itse puollustuksesi ja saat tuomion. "
Kerrotko vielä milloin viimeksi hirvi on tappanut ihmisen? Erityisesti mikäli ihminen on ollut talossaan sisällä? Ihanko tosissasi perustelet pihaasi tulleen hirven ampumista itsepuolustuksella?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495587Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042046Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1181639
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191603Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188988