Jos tämä nuorimies on viettänyt koko elämänsä pelaten erilaisia pelejä ja töiden jälkeen hän viettää aikansa pelaten, viikonloput kuluu pelaten.. Minä taas pelaan välillä, tykkään pelata hänen kanssaan samoja pelejä onlinessa, meillä on todella lämpimät välit ja molemmat ovat ihastuneet. Voisiko siis toimia?
Hän on sanonut että voisi olla pelaamattakin, jos olisi muuta tekemistä. Mutta pelaa, koska ei keksi muutakaan. Hän silti on sanonut että pelaaminen on hänelle intohimo. Joten olenko tyhmä jos kuvittelen, että yhteiselämämme olisi sellaista että välillä pelailemme yhdessä, käymme ulkona, vietämme leffailtaa ja kaikki olisi ihanaa? Vai olisiko se niin että alku olisi hetken tuollaista, mutta sitten mies jatkaisi joka päiväistä pelailemistaan ja koko elämä olisi hänelle taas vain pelien pelaamista?
Hänellä on ystäviä, mutta hän ei vietä heidän kanssaan aikaa juurikaan. Jos hän viettää, he pelaavat yhdessä samalla kun ottavat kuppia tai sitten pelailevat onlinessa yhdessä. Mekin olemme tavanneet onlinen kautta joskus kauan sitten ja olimme ensin pitkään vain kavereita, mutta sitten pikku hiljaa vaan aloimme lähentymään ja lähentymään ja molemmat ovat myöntäneet ihastumisensa.
Nyt vain mietityttää että olenko tyhmä jos hyppään täydellä intohimolla ja ihastumisella hänen kanssaan suhteeseen, kuvitellen että MINÄ olen hänelle tärkeintä ja pelaaminen voi jäädä PALJON vähemmälle, koska minä olen hänen kanssaan? Voiko koko ikänsä (10vuotta) pelanneen miehen saada innostumaan niin paljon parisuhteesta ja muusta puuhasta, että pelaaminen ei olisi ongelmana?
Tykkäisin toki pelailla hänen kanssaan yhdessä myös jos seurustelisimme, mutta en joka päivä 6h putkeen. :o Joten?
Paljon pelaava mies ja vähän pelaava nainen, toimiiko?
xboxtyttönen
4
159
Vastaukset
- Ei pelaaja
En tiedä onko kysymys provo ? Mut älä haaskaa aikaasi tuollaiseen kaveriin. Olet tyhmä jos rupeat suhteeseen hänen kanssaan. Homma ei muutu miksikään muuta kuin mahd. tilapäisesti.
- joku gamer
päätöshän on sinun mutta kannattas yrittää jos olet niin ihastunut häneen:)
- valotpäälle
voi luoja älä nyt tänne tule 12 vuotialta pikkupojilta kyselemään...valoja päälle
- sarana55
15v sitten vaihdoin kapakat ja baarit kaikki muut ryyppäämiset konsolipelaamiseen. Vaimo ja kaikki ystävät ovat valintaani tyytyväisiä. Ei pelaaminen rakkautta vähennä ja kummallekin jää aikaa myôs itselleen : D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1597077Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334203Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1152261- 641991
- 841485
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2031472Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731101Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214996- 48989
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225957