Paljon pelaava mies ja vähän pelaava nainen, toimiiko?

xboxtyttönen

Jos tämä nuorimies on viettänyt koko elämänsä pelaten erilaisia pelejä ja töiden jälkeen hän viettää aikansa pelaten, viikonloput kuluu pelaten.. Minä taas pelaan välillä, tykkään pelata hänen kanssaan samoja pelejä onlinessa, meillä on todella lämpimät välit ja molemmat ovat ihastuneet. Voisiko siis toimia?

Hän on sanonut että voisi olla pelaamattakin, jos olisi muuta tekemistä. Mutta pelaa, koska ei keksi muutakaan. Hän silti on sanonut että pelaaminen on hänelle intohimo. Joten olenko tyhmä jos kuvittelen, että yhteiselämämme olisi sellaista että välillä pelailemme yhdessä, käymme ulkona, vietämme leffailtaa ja kaikki olisi ihanaa? Vai olisiko se niin että alku olisi hetken tuollaista, mutta sitten mies jatkaisi joka päiväistä pelailemistaan ja koko elämä olisi hänelle taas vain pelien pelaamista?

Hänellä on ystäviä, mutta hän ei vietä heidän kanssaan aikaa juurikaan. Jos hän viettää, he pelaavat yhdessä samalla kun ottavat kuppia tai sitten pelailevat onlinessa yhdessä. Mekin olemme tavanneet onlinen kautta joskus kauan sitten ja olimme ensin pitkään vain kavereita, mutta sitten pikku hiljaa vaan aloimme lähentymään ja lähentymään ja molemmat ovat myöntäneet ihastumisensa.

Nyt vain mietityttää että olenko tyhmä jos hyppään täydellä intohimolla ja ihastumisella hänen kanssaan suhteeseen, kuvitellen että MINÄ olen hänelle tärkeintä ja pelaaminen voi jäädä PALJON vähemmälle, koska minä olen hänen kanssaan? Voiko koko ikänsä (10vuotta) pelanneen miehen saada innostumaan niin paljon parisuhteesta ja muusta puuhasta, että pelaaminen ei olisi ongelmana?

Tykkäisin toki pelailla hänen kanssaan yhdessä myös jos seurustelisimme, mutta en joka päivä 6h putkeen. :o Joten?

4

129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei pelaaja

      En tiedä onko kysymys provo ? Mut älä haaskaa aikaasi tuollaiseen kaveriin. Olet tyhmä jos rupeat suhteeseen hänen kanssaan. Homma ei muutu miksikään muuta kuin mahd. tilapäisesti.

    • joku gamer

      päätöshän on sinun mutta kannattas yrittää jos olet niin ihastunut häneen:)

    • valotpäälle

      voi luoja älä nyt tänne tule 12 vuotialta pikkupojilta kyselemään...valoja päälle

    • sarana55

      15v sitten vaihdoin kapakat ja baarit kaikki muut ryyppäämiset konsolipelaamiseen. Vaimo ja kaikki ystävät ovat valintaani tyytyväisiä. Ei pelaaminen rakkautta vähennä ja kummallekin jää aikaa myôs itselleen : D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1615
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1290
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1090
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1057
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      936
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      871
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      868
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      820
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      753
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      748
    Aihe