Paljon pelaava mies ja vähän pelaava nainen, toimiiko?

xboxtyttönen

Jos tämä nuorimies on viettänyt koko elämänsä pelaten erilaisia pelejä ja töiden jälkeen hän viettää aikansa pelaten, viikonloput kuluu pelaten.. Minä taas pelaan välillä, tykkään pelata hänen kanssaan samoja pelejä onlinessa, meillä on todella lämpimät välit ja molemmat ovat ihastuneet. Voisiko siis toimia?

Hän on sanonut että voisi olla pelaamattakin, jos olisi muuta tekemistä. Mutta pelaa, koska ei keksi muutakaan. Hän silti on sanonut että pelaaminen on hänelle intohimo. Joten olenko tyhmä jos kuvittelen, että yhteiselämämme olisi sellaista että välillä pelailemme yhdessä, käymme ulkona, vietämme leffailtaa ja kaikki olisi ihanaa? Vai olisiko se niin että alku olisi hetken tuollaista, mutta sitten mies jatkaisi joka päiväistä pelailemistaan ja koko elämä olisi hänelle taas vain pelien pelaamista?

Hänellä on ystäviä, mutta hän ei vietä heidän kanssaan aikaa juurikaan. Jos hän viettää, he pelaavat yhdessä samalla kun ottavat kuppia tai sitten pelailevat onlinessa yhdessä. Mekin olemme tavanneet onlinen kautta joskus kauan sitten ja olimme ensin pitkään vain kavereita, mutta sitten pikku hiljaa vaan aloimme lähentymään ja lähentymään ja molemmat ovat myöntäneet ihastumisensa.

Nyt vain mietityttää että olenko tyhmä jos hyppään täydellä intohimolla ja ihastumisella hänen kanssaan suhteeseen, kuvitellen että MINÄ olen hänelle tärkeintä ja pelaaminen voi jäädä PALJON vähemmälle, koska minä olen hänen kanssaan? Voiko koko ikänsä (10vuotta) pelanneen miehen saada innostumaan niin paljon parisuhteesta ja muusta puuhasta, että pelaaminen ei olisi ongelmana?

Tykkäisin toki pelailla hänen kanssaan yhdessä myös jos seurustelisimme, mutta en joka päivä 6h putkeen. :o Joten?

4

206

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei pelaaja

En tiedä onko kysymys provo ? Mut älä haaskaa aikaasi tuollaiseen kaveriin. Olet tyhmä jos rupeat suhteeseen hänen kanssaan. Homma ei muutu miksikään muuta kuin mahd. tilapäisesti.

• joku gamer

päätöshän on sinun mutta kannattas yrittää jos olet niin ihastunut häneen:)

• valotpäälle

voi luoja älä nyt tänne tule 12 vuotialta pikkupojilta kyselemään...valoja päälle

• sarana55

15v sitten vaihdoin kapakat ja baarit kaikki muut ryyppäämiset konsolipelaamiseen. Vaimo ja kaikki ystävät ovat valintaani tyytyväisiä. Ei pelaaminen rakkautta vähennä ja kummallekin jää aikaa myôs itselleen : D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      42
      2762
    2. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      344
      2512
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      35
      2174
    4. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      47
      1986
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      25
      1703
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1609
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      44
      1480
    8. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1429
    9. En ymmärrä käytöstäsi

Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek
      Ikävä
      139
      1395
    10. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      36
      1186
    Aihe