Onko teillä mitään hiihtoloma suunnitelmia? Hiihtolomahan alkaa pian ja niillä joilla on alkanut niin mitä teitte/teette hiihtolomallanne? Itse en aio mitään erikoista tehä,mutta olisi kiva kuulla mitä muut tekevät.
Hiihtoloma suunnitelmia?
10
182
Vastaukset
Joillain ei oo kouluu ollenkaan ;)
- flytta
Laskettelu
Siivota...
Lähemmä vissii jonneki mökile ja jotain, kelkkailen ja hiihän ja valokuvaan, aika perus. Enemmän mie ootan hiihtoloman jälkeisiä viikkoja ku hiihtolommaa.
Kohta loppuu, mutta en mä mitään erikoista ole tehnyt. Sisko vakoilee ollessani tietokoneella sekä muuta kivaa! D:
- jonnerer
Oon varmaa ipadill ja katon paskoi Utube videoit
- tyttö
yrtän löytää poikkiksen ja meen sit senkaa tekee kaikkee kivaa :) :3 esim:elokuviin tai istuu johonki kallion reunall :)
Jos kiinnostaa 14v-poika niin voidaan tutustua kikis voin antaa kikin jos haluut.. Asun pirkanmaan alueel sit, jos vaik sattusit oleen täält,mäki nimittäin etin tyttist ;)
- jeeii
lähen tiistain laivalle :3
- leville
Mä pidän hiihtolomani vasta huhtikuussa ja sit tietty minne muuallekaan kuin leville! Perfect
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2301743- 1861581
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä451192Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad47893- 14750
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30731Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21730- 36701
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .23682Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46627