Tää on sitä oikeata urheilua ja siinä on jus tota röyhkeyttäkin mukana. Vietissä pitääkin hiitää röykeesti mikäli mikäli haluaa todella kivotella siitä kultariipuksesta.
Jauhojärven Sami teki mitä halusi. Meni Sothsiin ja hiihti kilpaa Iivo Niskasen kanssa parisprintissä. Kun Sami Vleksanin Ja Sharke tulivat viimeisen mutakan jälkeen urille.
Sami valitsi keskimmäisen niistä ja päättii että nyt tai ei koskaan. Hanat kaakkoon ja pelit auki. Ei auta Maammelaulukaan. Sami iski ja Vleksaaninkin oli mennä Sharken kanssa samaan halpaan mutta psyi kuin pysyikin pystyssä. Sami hiihtää vielä Falunissa ja sitten sen talven jälkeen saavau muut Suomen mieshiihtäjät mennä ladulla sen minkä nivusiltaa irti saavat.
Vaikka kipeetä tekee ei se mitään
Paanalla Kiitäjä
0
68
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805639
- 1273923
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj453790- 663464
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262878Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72419- 272184
- 2042081
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?321793Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4291739