Kokin työ on älyttömän raskasta.. Pitkiä raskaita päiviä. Yleensä ollaan vielä vkl kiinni.. Oon tehny kokin töitä kohta neljä vuotta ja nyt jo tuntuu ettei voimat riitä enään.. Enkä keksi edes uutta mielekästä ammattia itselleni..
Raskasta
melkein burn out
1
208
Vastaukset
- Toinen burn out
Olen samaa mieltä. Raskasta työtä ja surkea palkka. Olen tehnyt töitä vähän yli vuoden ja nyt jo riittää. Itselläni onneksi on päivätyötä ma-pe, mutta iltaisin töiden jälkeen ei jaksa yhtään mitään. Muutenkaan tämä ei ole mikään unelma-alani. Tietäisin montakin työtä, joita rakastaisin tehdä, mutta pitäisi vain uskaltaa lähteä koulun penkille. Minulla on tällä hetkellä työsopimus maaliskuun loppuun. Tekisi mieli lopettaa siihen. Mutta koska halutessani saan jatkaa, niin tavallaan olisi helpompi lopettaa sitten kun on uusi työ tai koulupaikka tiedossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h362699- 1282373
- 1582084
- 391995
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201738- 401329
- 511047
- 861005
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24972- 114924