Olisiko kenelläkään kokemuksia matkaseuran saannista www.matkaseuraa.fi/ - sivuilta? Kuka sivuja ylläpitää? Miksi sivuilla roikkuu enemmän vanhentuneita ilmoituksia kuin ajankohtaisia? Voiko kuka tahansa vastata ilmoitukseen, vaikka ei ole rekisteröitynyt? Miksi ilmoituksia on niin vähän?
Suomi24- sivuilla on taas ilmoituksia niin paljon, että sieltä on työläs lähteä kaikkia läpikäymään kun ikäkään ei näy otsikosta.
Mistä luotettavaa matkaseuraa?
17
2628
Vastaukset
- Lomalle kans
Minkä ikäinen kysyy ja toivomus reissukaverin ikähaarukasta?
Kumpaa sukupuolta kysyjä on? Nainen, mies mukaan?- Kaveri reissuun
Ikähaarukka = keski-ikäinen. Kysyjä on nainen.
- man54
Kaveri reissuun kirjoitti:
Milloin olet matkalle lähdössä? Keski-ikäinen mies miettinyt äkkilähtöä maaliskuun alkupuolella, lähinnä Kanarialle.
- Lomalle kans
Kaveri reissuun kirjoitti:
Vai on vaikea löytää luotettavaa matkaseuraa. Lisätietoja s.p.osoitteeseen ... ?
- seuraa vailla
Lomalle kans kirjoitti:
Vai on vaikea löytää luotettavaa matkaseuraa. Lisätietoja s.p.osoitteeseen ... ?
Kysyjän pohtimasta palstasta, olen yrittänyt sinne rekisteröityä, en tiedä mitä teen väärin, kun ei kelpaa?? Katsomaan ilmoituksia voi mennä rekisteröitymättä, mutta mitä se nyt sitten auttaa.
- N38
Hain kerran matkaseuraa kyseisellä sivulla, ja yhtään vastausta en saanut. Eli enpä suosittele siellä hakemaan reissukaveria. Suomi24 -sivuilla saa paremmin vastauksia ja luotettavaakin matkaseuraa.
- ansku1
Haen matkaseuraa Madeiralle,joko nais että mies puolista. 6,4-13,4. Olen 60 v. liikunnallinen nainen.Patikoin mielelläni.En ole tiukapipo,mutta en läträä alkon kans.Hyvässä seurassa voi nauttia ja ilakoida.... t.ansku
- matkassa44
Minä, nainen 44 v, olen saanut sitä kautta matkaseuraa. Muistaakseni silloin rekisteröidyin sinne. Mutta ilmoituksia voi katsella ilman rekisteröitymistäkin, voi myös laittaa päivämäärän mistä lähtien hakee niin ei tarvi katsella vanhentuneita ilmoituksia.
Ikävä kyllä, vaivaa on vähän nähtävä...
Sama sivusto näyttää olevan nyt myös facebookissa, sinnehän voit laittaa kysymyksiä ylläpitäjille.
Miksi ilmoituksia on niin vähän? ???? sehän riippuu nyt esim. siitä, laitatko sinä sinne ilmoituksen vai et laita...Ilmeisesti monilla on se matkakaveri ilman etsimistä.
Kuten sanottu, omalla kohdallani se homma toimi ja sain ikäistäni seuraa etelänlomalle. - leppoisaa reissua
Se on kuollut paikka jo.
Täältä olen löytänyt jo monta kertaa matkaseuraa, koskaan ei kuitenkaan sellaista kun toivoisi, saman henkistä, vaan aina on ollut jos jonkinlaisia lääkeriippuvaisia, tapoihin kangistuneita tai muuten vaan omituisia, mutta kyllä sen loma-ajan jaksaa vaikka pörrätä toisella puolella lomakohdetta niin ei tarvitse kun illalla tulla ja sanoa hyvää yötä. Kunnon huumorintaju näyttää puuttuvan kokonaan niin niin monelta, reissuun pitää tosikoiden näköjään päästä.- Tap.kangist.tupakoimaton
Sinulla 'leppoisaa reissua' on ollut huono tuuri, jos jo monta kertaa olet löytänyt täältä matkaseuraa, mutta kertaakaan matkaseurasi ei ole ollut kanssasi samanhenkinen, vaan on ollut tapoihin kangistunut tai muuten omituinen. Mietin tässä, että ehkä se omituinen oletkin sinä itse, ja jos vielä poltat tupakkaa ja juot alkoholia päivittäin lomallasi, niin sitten sinäkin olet pahasti tapoihin kangistunut. Itse en koskaan lähtisi matkalle tupakoitsijan kanssa, tupakointi on tyhmin tapa, mihin ihminen voi kangistua. Muuten ei kyllä vielä kohdalleni ole osunut ihmistä, kenen kanssa en olisi tullut toimeen. Olisi tylsää aina vain viettää aikaa itseni kanssa samanhenkisten kanssa.
Toivottavasti nyt edes joskus löydät matkaseuraksesi mieleisesi ihmisen.
- nainen5
hei .itse olen laittanut ilmoituksen .www.matkaseuraa .f sivulle
Ongelmana on vain se että löytää oikeat ihmiset matkalle.
Päivitän tietojani noin 2kk:n välein
Työssä käyvänä loma ajan kohdat ei aina sovi yhteen muiden kanssa.
Olen tuossa jo 2vuotta yrittänyt koota naisporukkaa ,2-6 hlö
voitaisiin nais energialla lähteä reissuun yhdessä.
Nainen vm 59- Naisporukalla
Olen nainen vm54 ja ystävättäreni kanssa juuri tekemällämme lomareissulla oli puhetta, että olis kiva joskus lähteä isommallakin porukalla reissuun. Tämän vuoden lomat on jo lyöty lukkoon, mutta jatkossa vois olla kiva suunnitella lomaa muidenkin kanssa. Jos kiinnostaa, niin minulle voi kirjoittaa sähköpostia osoitteella [email protected]
- pirjo3
Hei
Olisin kiinnostunut lähtemään matkalle esim. Kanarialle tai Kreikkaan,
tai sitten kylpylään Suomessa tai Lappiin.
Olen 64 v. heteronainen pääkaupunkiseudulta.
Olisi kiva jos ottaisit yhteyttä.
sähköposti: [email protected] - Kummalle?
pirjo3 kirjoitti:
Hei
Olisin kiinnostunut lähtemään matkalle esim. Kanarialle tai Kreikkaan,
tai sitten kylpylään Suomessa tai Lappiin.
Olen 64 v. heteronainen pääkaupunkiseudulta.
Olisi kiva jos ottaisit yhteyttä.
sähköposti: [email protected]Hei, Pirjo
Oletko vastannut nimimerkille "Naisporukalla" vaiko "Kaveri reissuun" ?
- Kaveri reissuun
Olisin lähdössä aikavälillä 23.8. (lähtö aikaisintaan) - 27.9. (paluu viimeistään) viikoksi tai kahdeksi. Tarkoituksena olisi lisätä liikuntaa vaikkapa kohtuullisen mittaisilla patikkareissuilla (talvi mennyt istumatyössä), tutustua kulttuurikohteisiin ja tietenkin pitää hauskaa (mutta ei kaatokännissä) eikä mennä nukkumaan jo klo 9. Ikäluokka 50 .
- Raija mm
Kokeile tuolta matkaseuraa.fiin kautta
- Anonyymi
Matkaseuraa 20.08-04.09? Olen sinkku nainen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1404422Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3502230Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik32114Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481891- 1071820
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4561787Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4831621MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar571479Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4881363Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441338