paska veli.

pikkutyttö

Jos alotan uuden harrastuksen, tämä veli sanotaan nyt vaikka Jarmo, alkaa heti haukkumaan ja sanomaan et must ei oo mihinkään.
Lyö koko ajan ja en ikinä saa mistään kannustusta :(
Käskee mun tehä itsemurhan ja sanoo että olen vahinkolapsi.
Itken tän asian takia, ja mun oikeest tekee mieli tehä itsari ku se sanoo et musta ei oo mihinkään :'(
Olen siis 12vuotias tyttö ja veljeni on 15.
Lisäksi hän haukkuu minua läskiksi ja minulla on sen takia anorexia ollut.
Painan 43kg ja olen 160cm pitkä, olenko muka läski?
Lisäksi koko ajan hän sanoo että kun olemme kahdestaan, hän tappaa minut :(
Ja hän koko ajan suhii puukolla mua päin ja sanoo että pian pian mä kuolen :(
Mua oikeest pelottaa asua kotona ja sen takia olen yleensä kavereillani yötä ja muutenkin olen siellä iltaan asti.
Olen äidille sanonut tästä mutta veljeni alkaa töniä ja lyödä äitiäni jos hän puolustaa minua :(
Isämme on kuollut, joka varmaan veljeeni vaikutti noin pahasti...
Äiti ei enää uskallla tehdä mtn, ja hän rakastaa veljeäni yhä eikä siksi halua että hänet viedään pois :/
Pliis kertokaa mitä teen! :(
Ps. Sori kirjotusvirheet, kirjotan kännykällä.

3

294

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koetakestää

      Suosittelen soittamaan mannerheiminlaatensuojelu liitoon, kertomaan koulusi kuraattorille tai pyytämään äitisi soittaa apua! :D jaksamisia! :)

    • 1+5

      Soita vaikka poliisille, seki jo auttaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1847
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1543
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1233
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1166
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1141
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1139
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe