Asuimme väliaikaisesti 6 kk. ja odotimme uuden kotimme valmistumista.
Päätimme hoitaa kaikki muuttoon liittyvät asiat ajoissa ja maksaakkin ne pois.
Tilasimme 2 kk. aikaisemmin Saunalahdelta 10g internetliittymän. Toimituspäiväksi sovittiin kuun viimmeinen päivä. Muutimme 1. päivä ja internet ei toiminut. Soitin ja kerroin jolloin Saunalahdelta sanotttiin, että
tilattu on ajoissa, mutta aukeaa vasta 6. kuluvaa kuuta. Perustelu oli ettei voi mitään.
Olimme viikon ilman esim. nettipankkia.
Ostimme huonekalut Finlandia kalustemaiilmasta neljäkuukautta aikaisemmin ennen muuttoa.
Huonekalut tulivat, mutta nojatuoleista uupuu jalat vieläkin 3,5 viikkoa muutosta. Vieraat seisoivat tupareissa. Olen soittanut useasti huonekaluliikkeeseen, mutta ei jalkoja löydy?
Tilasimme uuden TV:n Gigantista seinälle kiinnitettynä. Tv ja teline tuotiin itse kotiin.
Asentaja tuli ja totesi etei suostu tuolla Gigantin myymällä telineellä kiinnittämään seinälle
putoaa kuulemma. Palautin telineen ja asentaja lupasi hommata uuden ja kiinnittä sillä TV:N paikalleen. Meni viikko ei kuulunut mitään ja Olympialaiset menossa. Soitin ja oli unohtanut meidät.
Sovin Gigantin kanssa ja sain rahat takaisin telineestä. Ostin uudn samanlaisen ja toinen hemmo kävi kiiinnittämässä ja tossa se seinällä pysyy.
Tälläsita Suomen palvelukulttuuri yrityksissä.
muutto
Muuttohaukka
0
73
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2181481- 961296
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan41138Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle171126Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9948Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86920Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66885- 32860
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest38806Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii54805