Asuimme väliaikaisesti 6 kk. ja odotimme uuden kotimme valmistumista.
Päätimme hoitaa kaikki muuttoon liittyvät asiat ajoissa ja maksaakkin ne pois.
Tilasimme 2 kk. aikaisemmin Saunalahdelta 10g internetliittymän. Toimituspäiväksi sovittiin kuun viimmeinen päivä. Muutimme 1. päivä ja internet ei toiminut. Soitin ja kerroin jolloin Saunalahdelta sanotttiin, että
tilattu on ajoissa, mutta aukeaa vasta 6. kuluvaa kuuta. Perustelu oli ettei voi mitään.
Olimme viikon ilman esim. nettipankkia.
Ostimme huonekalut Finlandia kalustemaiilmasta neljäkuukautta aikaisemmin ennen muuttoa.
Huonekalut tulivat, mutta nojatuoleista uupuu jalat vieläkin 3,5 viikkoa muutosta. Vieraat seisoivat tupareissa. Olen soittanut useasti huonekaluliikkeeseen, mutta ei jalkoja löydy?
Tilasimme uuden TV:n Gigantista seinälle kiinnitettynä. Tv ja teline tuotiin itse kotiin.
Asentaja tuli ja totesi etei suostu tuolla Gigantin myymällä telineellä kiinnittämään seinälle
putoaa kuulemma. Palautin telineen ja asentaja lupasi hommata uuden ja kiinnittä sillä TV:N paikalleen. Meni viikko ei kuulunut mitään ja Olympialaiset menossa. Soitin ja oli unohtanut meidät.
Sovin Gigantin kanssa ja sain rahat takaisin telineestä. Ostin uudn samanlaisen ja toinen hemmo kävi kiiinnittämässä ja tossa se seinällä pysyy.
Tälläsita Suomen palvelukulttuuri yrityksissä.
muutto
Muuttohaukka
0
57
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52892Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623