haluisin vinkkejä turusta tai lähiympäristöstä hyvästä eläilääkäristä...
rotikkani vihaa lääkäreitä ja ko.toimenpide on aina jouduttu tekemään nukutuksessa,plus että ei vaan oo natsannut oikeanlaista lääkäriä kohdalle..:(
ja nyt pitäisi mennä tutkituttamaan koira,kun sen henki on alkanut vähän haisemaan...eli vinkkejä vastaanotetaan...
rottweilerille HYVÄ eläinlääkäri
3
154
Vastaukset 3
- Johtajuus ?
Näytätkö itse rohkaisevaa esimerkkiä koirallesi ? Taitaa olla niin, että ITSE pelkäät viedä koiraasi ELL. Mieti hei vähä. Oletkos koirasi pomo ? Kyllä koira tulee sinne, minne haluan, ja käyttäytyy asianmukaisesti, kun niin määrään. Joten ?
- ouza
pyysin vinkkejä eläilääkäreistä,enkä sellaista avautumista,johon en viitsi edes kommentoida...
- uskomatonta lukeakki
ouza kirjoitti:
pyysin vinkkejä eläilääkäreistä,enkä sellaista avautumista,johon en viitsi edes kommentoida...
Voihan sieltä sitten tulla joku kylätohtori, joka napauttaa rotikkaasi vasaralla päähä että saa rauhalliseksi tai haulikolla saman tien. Kyllä se on omistajan mukkaan mitä koirat käyttäytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1202502Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401732Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha6781137- 1081032
- 71982
- 98946
- 48895
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk86809- 94776
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik33756