ja hauskoja aloituksiakin.
Mitä tapahtui?
Joskus täällä oli juttua joka päivä
5
114
Vastaukset
- itsekin kaipaava
Pari sekopäätä ajoi systemaattisella vainokirjoituksilla pois ne pari aitoa suurperheäitiä, jotka niitä hyviä aloituksia teki.
Ja koska kukaan ei moderoi niin ... näin kävi. - Omrin
Se oli se yksi mielisairas stalkkeri joka seurasi satu50:tä (9 lapsen äitiä ja 9 lapsen mummia) palstalta toiselle.Se ei vaan kestänyt, että sadulla olisi mennyt hyvin.
- ihmesakkia
Eikös se äitix9 ollut joku trolli, joka esitti Satua ja tunnusti ihan stalkkaavansa. Ilmoitti jonkun väärän henkilöllisyydenkin, joku HUS:n neurologi ja kanoja kasvatti pihallaan, seurasi Satua teattereihin ym.?
- ewäö
Seonnut ukkeli kirjoitteli omia pakkomielteitään liikaa.
- Lehden lukija
Suurperheelliset kirjoittelevat nykyään biovanhemmat -osastolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282547- 1142126
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?981825- 1221819
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91557Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161401157Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901085Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891041Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu211022Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35987