häpyhuulet

joku häpy tyyppi

millaiset häpyhuulet teillä on jos on isot niin minkä kokoiset ja minkä väriset ja mitä vaan voi sanoa??ja onko teillä ollu kamelinvarvasta koskaan eli onko huulet näkyny housuista uikkareista alkkareista?
minkä ikäisiä ootte?

11

363

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hävytöntä

Hävytöntä

• poi poi.

Niin on.

• joku häpy tyyppi
        poi poi. kirjoitti:

Niin on.

Ei oo, haluun tietää mimmosia teillä on mulla on tosi isot ja tosi usein kamelinvarvas joka vähän häiritsee uimassakin ja pikkareistakkin joskus pursuu häpyhuulet ulos joka ei oo kivaa

• hävyllinen
        joku häpy tyyppi kirjoitti:

Ei oo, haluun tietää mimmosia teillä on mulla on tosi isot ja tosi usein kamelinvarvas joka vähän häiritsee uimassakin ja pikkareistakkin joskus pursuu häpyhuulet ulos joka ei oo kivaa

Tuo ei ole hävytöntä vaan liika hävyllistä koska häpysi tursuaa ulos.

• joku häpy tyyppi

kertokaa ihan oikeesti että tietäisin että en oo mikään outo ja ällö
      ja antakaa neuvoja noihin asioihin

• ...

Laita kikkis ni voin sanoo onks se nii paha

• joku häpy tyyppi

Ei ole kikkiä sano tässä se

• putapicturesoiarvioida

Ei ole kikkiä sano tässä se

Laita kuva niin arvioin.

• joku häpy tyyppi
        putapicturesoiarvioida kirjoitti:

Laita kuva niin arvioin.

Ei tälle palstalle saa laittaa sellasii kuvii mutta se on aika punertava häpyhuulet roikkuu noin 6senttii alas päin mulla mahtuu vain etusormi pimppiin sitten kun kiihotun ni just kaksi mulla on luomukarvat.

Nii sanokaa että tiiän etten oo ainoo ja ällö kerran uimahallissakin oli vähän pieneksjääneet uikkarit mut meni hyvin päälle ni huomasin kun menin pois altailta suihkuun ni häppärit oli tullu reunoista esille taisi olla koko ajan esillä.

• hyisaatansa

Ei tälle palstalle saa laittaa sellasii kuvii mutta se on aika punertava häpyhuulet roikkuu noin 6senttii alas päin mulla mahtuu vain etusormi pimppiin sitten kun kiihotun ni just kaksi mulla on luomukarvat.

Nii sanokaa että tiiän etten oo ainoo ja ällö kerran uimahallissakin oli vähän pieneksjääneet uikkarit mut meni hyvin päälle ni huomasin kun menin pois altailta suihkuun ni häppärit oli tullu reunoista esille taisi olla koko ajan esillä.

Joo hyi vittu.. Ruokahalu lähti...

• joku häpy tyyppi
        hyisaatansa kirjoitti:

Joo hyi vittu.. Ruokahalu lähti...

Tiiän että se on ruma, mutta mimmosia muilla tytöillä on ja antakaa vinkkejä
        ja minä kostunkin herkästi kerran menin kouluun ilman alkkareita ni mulla oli harmaat housut ne kostu ja kastu pimpin kohdalta ja huulet teki siihen vielä kuvion eli mul oli urheiluhousut enkä halunnut rajoja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860

Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli
      Maailman menoa
      34
      9178
    2. "Mä elän vieläkin"

Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn
      Tampere
      25
      3632
    3. Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman

Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi
      Maailman menoa
      43
      2204
    4. Pate Mustajärvi on kuollut

Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html
      Maailman menoa
      104
      2021
    5. Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan

Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on
      Maailman menoa
      15
      1863
    6. Miten ikinä kelpaisin sulle

Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait
      Ikävä
      12
      1455
    7. Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää

Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.
      Maailman menoa
      24
      1288
    8. Kuinka kauan vielä

jaksetaan vastustaa toisiamme?
      Ikävä
      71
      1177
    9. Esko ja Martina viettävät joulua

Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168