mikä kirja\kirjailija skitsofreenikosta

tietämätön

Luin joskus monta vuotta sitten kirjan josta muistan ainoastaan hämärästi juonen. Siinä kerrottiin kolmesta naisesta ja heidän elämästään ja he liittyivät jotenkin murhaan. Kirjassa oli myös oikeusjuttu ja n. Puolessa välissä paljastui että 3 naista on sama henkilö ja skitsofreeni. Onko kellään hajua mikä kirja on?

3

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lkjvcx

      Mary Higgins Clarkilla ainakin on kirja Kauhu kiertää kaupunkia, olisko se? Sidney Sheldonillakin taitaa olla jokin samantapainen, en muista nimeä. Hyvä kirjastonhoitaja varmasti tietäisi, ainakin sen tyylisiä, mistä voisit sitten mahdollisesti löytää tuon kyseisen kirjan.

      • vnbmj,

        Sidney Sheldon: kerro minulle unesi

        Takakansiteksti:

        "Ashley Patterson, Toni Prescott ja Alette Peters ovat viehättäviä nuoria naisia mutta kaikki niin kovin erilaisia. Hienostunut Ashley on herkkä ja varautunut, urheilullinen Toni itsevarma ja seksikäs, taiteellisesti lahjakas Alette helposti masentuva. Heidän elämänsä ja kiinnostuksensakin poikkeavat täysin toisistaan. Yhdistääkö heitä mikään muu kuin sama työpaikka Cupertinon pikkukaupungissa?

        Se käy pian selville, kun miehet, joita he ovat tapailleet löydetään raa´asti murhattuina ja kastroituina. Epäilykset kohdistuvat Ashleyhin, Toniin ja Aletteen. Heistä yksi joutuu pidätetyksi ja oikeuteen mutta onko hän todellakaan ainoa syyllinen.

        Sidney Sheldonin jännittäväksi oikeussalidraamaksi kehkeytyvä murhamysteeri on myös kiehtova matka ihmismielen pimeimmille alueille."


      • tietämätön
        vnbmj, kirjoitti:

        Sidney Sheldon: kerro minulle unesi

        Takakansiteksti:

        "Ashley Patterson, Toni Prescott ja Alette Peters ovat viehättäviä nuoria naisia mutta kaikki niin kovin erilaisia. Hienostunut Ashley on herkkä ja varautunut, urheilullinen Toni itsevarma ja seksikäs, taiteellisesti lahjakas Alette helposti masentuva. Heidän elämänsä ja kiinnostuksensakin poikkeavat täysin toisistaan. Yhdistääkö heitä mikään muu kuin sama työpaikka Cupertinon pikkukaupungissa?

        Se käy pian selville, kun miehet, joita he ovat tapailleet löydetään raa´asti murhattuina ja kastroituina. Epäilykset kohdistuvat Ashleyhin, Toniin ja Aletteen. Heistä yksi joutuu pidätetyksi ja oikeuteen mutta onko hän todellakaan ainoa syyllinen.

        Sidney Sheldonin jännittäväksi oikeussalidraamaksi kehkeytyvä murhamysteeri on myös kiehtova matka ihmismielen pimeimmille alueille."

        Kiitos, tämä kirja se juuri on :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1276
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1185
    3. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      886
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      51
      842
    5. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      29
      732
    6. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      58
      717
    7. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      157
      714
    8. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      72
      714
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      56
      707
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      655
    Aihe