Onnitteluni! Hyvä ura ja saavutukset naisena kuin mies. Oli ESS:ssa 21.02.2014 merkkipäiväjuttu. Muuten hyvä ja kattava, mutta yksi asia kainalojutussa häiritsi: henkilötiedoissa oli merkintä perhesuhteista suunnilleen näin; naimissa, kaksi tytärtä ja koira. Voiko koira olla perheenjäsen? Ei miestä mainittu, mutta koira! Onko kömmähdys jutun kirjoittajan vai kohteen?
Kunnanjohtaja Päivi 50v
6
197
Vastaukset
- apuraha-joutilas
ei ole kömmähdys vaan älyvapaitten viherhyysärien aikaansaamaa bropagandaa paskanjauhantaa, joku vitn rakki on perhettä voi per... ...kusiluikku se on se piskin rääpäle.
ihmiset ei enää erota ihmistä elukasta, no empä ihmette. brobaganda on tehnyt tehtävänsä.
hei mulla on vessassa mato lattillla se on kai mun peerheenjäsen ja kärpäne näkyy olevan mutta delannu tulla ikkunan välissä, RIP fly nyyyyh. - Insider1
On muuten harvinaisen näkymätön ja aikaansaamaton ihminen kunnanjohtajana. Tiedän, mistä puhun.
- Buro Cellarius
Onneksi hän ei ole kaaosta aikaansaava niin kuin Tarmo Pipatti. Hän täyttää hyvin kunnallisen vakauden ja aikaansaamattomuuden kriteerit.
- Hau-hau
Jospa Hollolan kunnanjohtajalla ei ole enää miestä, mutta on sentään koira. Kissaa varmaankaan ei ole..., kun ei mainittu.
- Kunta Kinte
Hollolan kaltainen Lahden ja Helsingin kaupunginosa ei kaipaa tosimiestä kunnajohtajaksi. Naisjohtajuuden vuoksi sekoiltiin teknisen toimenkin johtajuus kaksi virkaa Fransin jälkeen.
- Lesbofeministi
Ennemmin koira tai kissa perheenjäsenenä kuin mies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa833014Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3052657Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1891486Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621182Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2391078Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281001- 70948
- 117940
- 76920
- 72904