Hei!
Varasin perheellemme (2 aik ja 2 lasta) Splitistä Kroatiasta viime vuoden puolella asunnon/talon ja maksoin varausmaksun. Nyt asuntoa ei saadakaan kun omistaja kuulemma kuollut. Nyt vastaavaa asuntoa tarjotaan meille 4 x hinnalla ja meitä on pyydetty varaamaan firman listalta uusi asunto. Hinnat nousevat koko ajan eikä meillä ole varaa yhtäkkiä maksaa tuollaista uutta korotettua summaa... Hjälp! osaako kukaan kertoa mistä päin Splitiä / Kroatiaa saa edullisen asunnon 4 hengelle heinä-elokuulle 2 viikoksi.?
kroatiaan?
Haavematkailija
1
150
Vastaukset
- airbnbkouvolassa
Moi !
Liity tälle sivustolle ,on toimiva systeemi ja asuntoja ympäri eurooppaa, Splitissä myös paljon valinnanvaraa ja kaikenhintaisia. Itse vuokraan asuntoani Kouvolasta
tätä kautta !
www.airbnb.fi/c/amatilainen
terveisin Ari M
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu162320- 1682249
- 1131818
- 1491789
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4791399- 921215
- 551011
Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa423942- 49921
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä237881