mitä te kundit ootte mieltä isoluisista naisista? kun mulla on isot luut jopa isommat kuin meidän luokkalaisilla pojilla jotka on ihan kukkakeppejä muhun verrattuna :( ja arvaa ärsyttääkö kun mulle ei mahdu mitkään musta pidemmänkään housut jalkaan koska mun lantio on niin helv*tin levee! ei se mua haittais jos se ois vaan vähän levee ja mun pituset housut mahtus mun päälle (tai hameet jne.) mutta kun ei mahdu...tosi kiva kun pitää todella pitkijä housuja ostaa jotka sitten rapakoissa kulkevat kenkien alla...hävettääkö kundeja seurustella itseään isompiluisten naisten kanssa? kun nykyjään melkein kaikki kundit on semmosia kukkakeppejä (ei millään pahalla) ja ne on niin pieniä tyttöjä vartaloltaan..
Isoluinen nainen
6
1105
Vastaukset
- joo
on sexy
- bööööö
Minuakin vaivaa isoluut. Siis vaikka olisin alipainoinen , näytän läskimakkaralta. Tai siis en näytä läskimakkaralta vaan leveältä. Luiden takia minulla on myös leveä perä, joka muuten ei ole kauhean mukavaa.
- Mie
Niin mulla on myös isot luut, vaikkaki normaalipainonen olen. Ja kun oon nii lyhyt tosta vyötärön kohasta, se korostuu viel enemmä. Vaikka kyllä tän kans elämään oppii.. :) eikä mulle oo tultu ainakaa mitää huomautteleen, eikä ketään oo tuntunu haittaavan.
- Sirpa 15.v
näin luutkin painaa niin paljon...mutta kyllähän näiden kanssa voi elää...inhottaa vaan kun on sitten niin levee perse...ja mulla kun on näin levee vyötärökin ja isot luut niin kyllä siinä pakostakin näyttää jostain kuvakulmasta lihavalta vaikka en olekaan lihava...onkohan mussa muutein kaikki ihan okei kun nää mut kylkiluut ne vähän niikun näkyy silleen vaikka en mä alapainonen ookaan..
- req
Sirpa 15.v kirjoitti:
näin luutkin painaa niin paljon...mutta kyllähän näiden kanssa voi elää...inhottaa vaan kun on sitten niin levee perse...ja mulla kun on näin levee vyötärökin ja isot luut niin kyllä siinä pakostakin näyttää jostain kuvakulmasta lihavalta vaikka en olekaan lihava...onkohan mussa muutein kaikki ihan okei kun nää mut kylkiluut ne vähän niikun näkyy silleen vaikka en mä alapainonen ookaan..
Keskiverto aikuisen ihmisen luut painaa jotain 3,5kg että silleen... Eikä heitot ole suuria.
- et silleen
req kirjoitti:
Keskiverto aikuisen ihmisen luut painaa jotain 3,5kg että silleen... Eikä heitot ole suuria.
"ja kun nämä luut painaa niin paljon" kuule luu painaa paljon enemmän ku lihas, ja sun luut ei vaikuta mitenkään sun isoon perseeseen, josta myös valitit
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2043085Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391590Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 881342
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461304Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481206Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze120992Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793