Tarttisin apua pirun häädössä

yks nuori mies

Kun jumala ilmoitti minulle että piru pitää minusta tiukasti kiinni.

Ja mä oon yrittänyt sitä häätää sanomalla sille:

Piru minä käsken sinua jeesus kristuksen nimessä häviä,
mutta mitään ei tapahtunut.

Mitäköhän tehdä?

5

188

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pirumerrassa.

Jaa-a vaikea tilanne, voisit hankkia vaikka merran ja yrittää saada pirun mertaan.

• kyllä vapaudut

Jos olet tosissasi, siis et trollaile (niitäkin täällä tapaa). pyydä oikeita uskovaisia rukoilemaan puolestasi. Kyllä demonit Jeesuksen nimen ja veren voimaa pelk''. Sinun tulee antaan elämä ehdoitta Jumalalle. Silloin ei vihollisella ole mitään valtaan hallita sinua.

• 112

Valkotakkiset sedät häätävät sen pois.

• htbnyh

Mitä hemmetin keskiaikaa sinä elät? Eivät pirut ja jumalat enää nykyään ole todellisia.

• rupi

Älä usko kaikkee mitä ilmeisen sairas mielikuvituksesi sinulle syöttää!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      30
      6332
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4764
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      41
      3314
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      62
      3151
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      360
      1770
    6. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      11
      1598
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      72
      1418
    8. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1368
    9. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      241
      1328
    10. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      84
      1244
    Aihe