Poikani on tehnyt minut naurunalaiseksi

Niin_nol

Niin surulliselta kuin se kuulostaakin, jokaisen vanhemman pahin painajainen: pojasta tuleekin homo kaikista odotuksista huolimatta. Mitä olen tehnyt väärin äitinä ja elämän opastajana? Olen antanut rakastavan uskonnollisen kasvatuksen ja vienyt kirkkoihin, sekä rukouspiireihin, mutta hän kostaa kaiken tuon minulle tekemällä syntiä paholaisen nimeen.

Onko mitään mahdollista keinoa opastaa poikaa pois vääriltä raiteilta, hän on vasta 15-vuotias. Olen niin voimaton. Eräällä uskonsisarellani on kaunis uskollinen tytär, joka pitää pojastani, mutta hän ei anna mitään huomiota tytölle. Mitä voin enää tehdä? Ehkä heitän pojan kadulle, kotonani ei sairaita pervoja asu.

niin, no kertokaa!

3

164

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä tuomitse

Älä tuomitse ettei ettei sinua tuomittaisi!

Hyvin olet Raamattusi lukenut, muista ihminen että se joka on synnitön heittäköön ensimmäisen kiven.

Poika on sinun lihaasi ja vertasi, älä ajattele niin paljon itseäsi ja mitä muut sanovat. Ajattele ennen lastasi ja kuinka paljon hän kärsii siitä että oma äiti hänet hylkää ja tuomitsee.

• kotkotkoot

siinä sen näkee mitä uskonto tuottaa... jopa oma lapsi hylätään. eikö sitä sanota että rakasta lähimmäistäsi? on vaikea ymmärtää homoja mutta en voi tuomita kerta en ymmärrä. ymmärrän vain sen että kukaan ei voi tunteilleen mitään. anna pojallesi tukea eläkä hylkää, hän on nuori ja etsii identtiteettiään ja on varmasti hyvin onneton ja hämillään tunteistaan.

• Otan osaa

Nyt ymmärrän sekoiluasi paremmin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      544
      6786
    2. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      320
      2530
    3. Pikkunaiselle terkkuja

Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi
      Ikävä
      387
      1994
    4. Kuinka paljon on

Merkitystä seksillä kun valitset kumppania?
      Ikävä
      127
      1206
    5. Kauniit naiset

Ketkä ne on suomussalamen kauniimpie naisie?
      Suomussalmi
      30
      1138
    6. Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."

Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl
      Tv-sarjat
      4
      1118
    7. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      83
      956
    8. Kuka on mystinen heppamies?

Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      929
    9. Olet vieläkin täällä

Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h
      Ikävä
      60
      915
    10. Kuinka hyvin tunnet kaivattusi?

kuinka hyvin tunnet kaivattusi?
      Ikävä
      41
      802
    Aihe