Sinkku mies ja vauvakuume!

Onko muita miehiä joilla sama ongelma sinkku ja vauvakuume?Ikää on kertynyt 28 vuotta mut elämästä puuttuu vielä se nainen jonka kans jakaa loppuelämä.

18

420

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olet looseri!

      Kuka suakaan jaksaa lopun elämänsä? Jos jaksais, et olisi sinkku enää tuossa iässä. Et kyllä isäkään.

      • oh boy

        Hei. Oliko tämä taas sitä totuutta jota mainostat puhuvasi?

        Etkö osaa sanoa mitään järkevää kenellekkään. Jos akkasi on eri mieltä haukutko häntäkin noin?

        Ps.. Onko tämäkin kirjoittaja lesta. Meinaan kun sulla on se pakkomielle.


    • varo kiusan henkeä

      viesker1985 terve! taas tuo sama kirjoittaja kiusaa sinuakin täällä. ei se jätä ketään rauhaan.

      • Where's the love?

        Tottahan tuo puhuu. Menee jannu asioiden edelle nääs, kun perheenperustamiseen reikää etsii.


    • meneeohi

      Vauvakuume menee ohi. Itellä siinä kahdenkympin jälkeen, mutta silloin ei ollut puolisoa. Myöhemmin vaimo alkoholisti. En halunnut ottaa riskiä, vain omien tarpeiden takia. Lapsen elämä pitää aina laittaa etusijalle.

      • sinkun ongelma

        Mun vauvakuume ei ole mennyt ohi, vaikka se on jatkunut jo pitkään. Ongelma on vaan, että en löydä yhtään kunnollista vauvaa haluavaa naista. Tästä joku voisi ajatella, että minussa itsessäni olisi jotakin enemmän vikaa. Mutta ei ulkonäössäni, terveydessäni, koulutuksessani, ammatissani tai mielestäni muutenkaan elämässäni niin mitään erityistä vikaa ole. Ajattelen itse, että olen etsinyt äitiehdokasta vain vääristä paikoista. Huonoon suhteeseen en halua vauvaa tehdä. Naisella pitää asiat olla päällisin puolin kunnossa ennen lapsen saamista, ei voi olla esim mielenterveysongelmia tai päihderiippuvuutta. Minulle ei naisen ikä merkitse paljoakaan. Hyvä äiti voi olla vasta vähän yli 18-vuotias tai sitten jo 40-vuotias. Kovin merkityksellisenä en pidä edes minkä tyyppiseen perheeseen lapsi syntyy. Lapsi voi saada hyvän kodin sinkkuäidillä, yh-äidillä tai parisuhteessa. Voisin hyvin haluta isäksi mihin tahansa noista perhemuodoista, jos sopiva ehdokas löytyisi. Minulle tärkeintä on itse äidiehdokas ja hänen rakkautensa sekä kykynsä huolehtia tulevasta lapsesta. En tiedä miksi sinkkumiehen on niin vaikeaa löytää vauvakuumeinen nainen. Ehkä ole kertonut joillekin tapaamilleni naisille asian liian suoraan että haluaisin saada lapsen jo pian. On siis aloittajan kanssa saman ongelma, sinkku ja vauvakuume. Sopivalle äitiehdokkaalle voisin ehdottaa seksisuhteen aloittamista ilman ehkäisyä, lapsen tekoa tai seurustelun aloittamista, jokainen näistä vaihtoehdoista voisi periaatteessa sopia sopivan naisen osuttua kohdalle. Mutta kun sellaista ei ole löytynyt, eikä täältäkään varmaan löydy. Täytyy yrittää sitten muuta kautta ratkaista tämä sinkun ongelma...


      • 12/32

        "Myöhemmin vaimo alkoholisti. En halunnut ottaa riskiä, vain omien tarpeiden takia. Lapsen elämä pitää aina laittaa etusijalle."

        - Arvostan tuota viimeistä lausetta! Kiva kun viisaita ja omaa persettään pidemmälle ajattelevia ihmisiä on tälläkin palstalla. Pidä tuo! Rispekt!


    • Looser

      Ei vauvakuume mene ohitse. Kohta 50v. ja edelleen päällä. Jos on rahaa ja "pärstää" (Jani Toivola) eikä ole tarkka (vailla omaatuntoa) minkälaisen lumpun kanssa hommaa lapsen, niin varmaan hoituu.
      Kiusaajille ja narsuille: Menkää jonnekin muualle pätemään ylemmyyttänne.

    • Minä vain

      Ihanaa kuulla, että miehilläkin on vauvakuume! Itse potenut jo pidempään, mutta eipä se vauvan hankkiminen niin kovin helppoa ole. Minä haluan vauvalle perheen ja vahvat juuret kasvaa, joten ehdontahdoin en yh-äidiksi rupea. Ja ymmärrän kyllä sen, että jos mies seurustelun alkuvaiheessa menee aktiivisesti mainostamaan, että haluaa lapsia, niin naiset juoksevat karkun. Mainostaminen kannattaa tehdä vasta sitten kun on se täysin rakastunut olo :)

      • 12/32

        Lapsia kannattaa alkaa suunnitella 10 vuoden yhdessäolon jälkeen kun näkee olevansa rakastunut eikä kyse ollut mistään alkuhuumasta. Se on aika tympeä huomata rakkauden ja mielenkiinnon kadonneen kun on lapsia tungettu maailmaan muille todisteeksi jostakin "osataan sitä täälläkin". Siinä on sitten vaihtoehdot kituuttaa tai erota. Nykyään valitaan ero, ennen kituutettiin. 10 vuotta yhdessä kertoo jo todellisen suhteen laadun.


      • höjhäjj
        12/32 kirjoitti:

        Lapsia kannattaa alkaa suunnitella 10 vuoden yhdessäolon jälkeen kun näkee olevansa rakastunut eikä kyse ollut mistään alkuhuumasta. Se on aika tympeä huomata rakkauden ja mielenkiinnon kadonneen kun on lapsia tungettu maailmaan muille todisteeksi jostakin "osataan sitä täälläkin". Siinä on sitten vaihtoehdot kituuttaa tai erota. Nykyään valitaan ero, ennen kituutettiin. 10 vuotta yhdessä kertoo jo todellisen suhteen laadun.

        Pitkät piuhat jos vasta 10 vuoden kuluttua huomaat oletko rakastunut vai et.


      • 10v hyvä
        höjhäjj kirjoitti:

        Pitkät piuhat jos vasta 10 vuoden kuluttua huomaat oletko rakastunut vai et.

        Pitkät piuhat kertoo totuuden. Käsitteet alkuhuuma ja rakkaus on syytä erottaa.


      • jhjkå
        10v hyvä kirjoitti:

        Pitkät piuhat kertoo totuuden. Käsitteet alkuhuuma ja rakkaus on syytä erottaa.

        Muilla siihen menee vuosi tai kaksi ja sulla kymmenen. =)


      • 12/32
        jhjkå kirjoitti:

        Muilla siihen menee vuosi tai kaksi ja sulla kymmenen. =)

        Mitä pidemmät piuhat, sen enemmän aikaa prosessoida mitä elämältään oikeasti haluaa ja lopputulos parempi.


    • Oletko sukua

      huippuori Vieskerille (edes koossa) ?

      • John Holmesi

        Vieskeri voin laittaa munan pölkylle ja pistää kirveen viuhumaan, jos maltti on tuota tasoa.


    • Itselläni on sama ongelma. Todella kova vauvakuume ja olen sinkku. Olen miettinyt hedelmöityshoitoja kaksi vuotta - siitä lähtien kun erosin pitkästä suhteesta, jossa mies ei halunnut lasta.

      Haluaisin tietenkin löytää kumppanin, mutta se tuntuu vaan jotenkin hankalalta, kun heti ei voi vetää sitä vauvakorttia esille. Tuntuu, että miehet pelästyvät. Ja toki pitäisi olla rakkautta ja kiintymystä toiseen. No, nyt olen sitten alkanut pohtimaan, josko yrittäisi lasta yksin ja katsoisi mitä elämä tuo parisuhde-elämän saralla. Lasta kun ei voi enää saada joskus kymmenen vuoden päästä, mutta miehen ehkä voi vielä silloin löytää. Puitteet on kunnossa siinä mielessä, että minulla on hyvä työ, oma asunto ja vahva halu huolehtia perheestäni ja lapsestani.

      Jos täällä on miehiä, jotka potevat vauvakuumetta, voin jatkaa keskustelua - laita sähköpostia toive82@suomi24. Miksei voisi vielä katsoa, jos sattuisi matchaamaan :)

    • minävain87

      Yleinen ongelmahan on se ettei ole lasta haluavaa miestä. Näin niinkun naisen näkökulmasta. Ja kyllä ikää on jo melkein kolmekymmentä ja ammottava vauvakuume.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5115
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3217
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1365
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe