sovittelua ei saa

vaikka on iso rikos

Jyväskylän sovittelutoimisto kieltäytyy tehtävistään , Suomen ja Puolan asianajajat kieltäytyvät antamasta asiakirjoja ja hukkaavat todisteita, ei voida tutkia sanoo European Court of Human Rights 55935 / 13. Ellei tähän saada sovittelua ja oikeutta, pyydän apua al qaida europalta ja uusnatseilta.

Olin opiskellut Helsingin Taideteollisen korkeakoulun sekä sosiaalipsykologiaa yliopistossa , olin art directorina mainostoimistossa jota Nokia ja ENSTO käyttivät 80 luvulla nopean kasvunsa aikaan. Sitten Ensto halusi säästää kuluja ja palkata minut suoraan Porvooseen , luvaten eläkeikään ulottuvan työsuhteen ja johtajatason palkan jos tulisin. Saatuaan tarvittavat laitteet ja tietotaidon seuraavan viiden vuoden aikana, he halusivat panna minut jo 33 vuotiaana eläkkeelle, käyttäen rumia temppuja. Kelaan kirjoitettiin että minä olen parantumattomalla tavalla skitsofreeni, mutta mitään hoitoa ei edes yrittty tarjota koska diagnoosin kirjoittanut ruotsinkielinen lääkäri itse sanoi ettei se ole totta, eikä minun itseni pitäisi siihen uskoa vaan ottaa vapauteni, muhkea eläke ja häipyä Porvoosta mahdollisimman kauas.

Koska maineeni oli turmeltu , oli hankalaa löytää naisseuraa ja vastasin lehti-ilmoitukseen jossa puolalaiset naiset etsivät aviokumppaneita. Uuteen talooni tuli 26 vuotias arkkitehti Lodzista, kertoi miten vanhempiaan olivat saksan natsit kiduttaneet julmasti ja hakkasivat sitten vanhinta tytärtään täysin voimin nyrkillä päähän lähes joka päivä 0-16 vuoden iässä. Myöhemmin hän halusi abortoida esikoisemme , sanoen että ellei hän saa psykoterapiaa ja tekee lapsen, elämästämme tulisi helvetti . Ilmeni että aivoissa oleva mantelituma oli särjetty ja miten tälläinen henkilö on täysin voimaton sellaisten henkilöiden määräilyn edessä, joilla on psykopaatin luonteenpiirteet , kuten hänen kivikovalla äidillään , Keuruun ekonaisilla ja useimmilla Suomen sosiaaliviranomaisilla . Mutta vaikka hän oli vaimoni ja Suomen kansalainen KELA kieltäytyi antamasta psykoterapiaa, hän ajautui useiden helsinkiläisten new age puoskareitten revittäväksi.

Vuonna 1998 myytiin Suomesta kaikki omaisuuteni 870 000 euroa josta siirrosta on Keuruun poliisilla lakitoimistossa tehty velkakirja jonka panttina oli iso saksalainen maatila lounais Puolan sudeettivuoristossa. Kun rahani oli saatu, vaimoni äiti pakotti hänet kidnappaamaan 4 vuotias poikamme takaisin Suomeen, Haagin kidnappaussopimuksen kiertämiseksi ja yksinhuoltajastatuksen saamiseksi piti valehdella että minä olen vaarallisella tavalla mielisairas lapsentappaja . Puolassa minua pidettiin rikosoikeudessa 3,5 vuotta ja nämä väitteet tutkittiin perusteellisesti Klodzkon oikeuspsykiatrisessa komiteassa. Todettiin 6 sivuisessa raportissa ettei tämä mies eläessään ole ollut minkään sortin hullu, ei mitään agressioita , ainoastaan suomalaisen sinisilmäinen miehen hyväuskoinen naivius .

Enstossa tehty rikos paljastui mutta Suomen poliisi kieltäytyy tekemästä rikostutkintaa syystä että apulaisvaltakunnansyyttäjä Jorma Kalske oli ottanut pois kaikki poliisi syyttäjä ja konsulaattipalvelut, todistaja komisario Sami Kalliomaa pasilassa . Kun yritin tulla Suomeen kidnapattua lastani nähdäkseni , kaksi kertaa Suomen poliisi pidätti minut vaarallisesta hulluudesta ja tappoaikeista epäiltynä, virallinen syy oli puolalaisen naisen kunnian loukkaaminen. Voiko sellaista loukata jota ei ole olemassakaan , ihmeteltiin sitten Jämsän putkassa pääsiäisenä 2010, todistaja [email protected]

Mutta yhä vieläkin kolme asianajajaliiton jäsentä ja käräjätuomari Jyväskylässä estävät lapseni tapaamisen sanoen olevansa varmoja mielisairauden olemassaolosta , 3 psykiatria Helsingissä raportoi että olen ihan terve ja Keuruun kirkkoherra sanoi olevansa ajattelutavaltaan ihan samanlainen kuin minä. Olen kiertänyt maailmaa raskaalla bmw r 800 matkaendurolla vammauttamatta ketään eikä tuo mitenkään ole mahdollista miehelle joka EDES AJOITTAIN tippuisi realiteettien tajun ulkopuolelle, sanoi saksalainen psykiatri Lörrachissa 2011 tarina kokonaan www.unianova.eu/mikko.keisala.htm

2

184

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • road69

      kysyn julkisesti ihmisten neovoja mita pitaisi tehda kun potilasturvakeskus ja ne kaikki ovat olemassa vain itseaan varten

      lakimiehet ottavat rahaa
      mutteivat tee mitaan

      • on sairas isanmaamme

        on vahan muutakin selviteltavaa

        Komisario Birger Spets Rovaniemeltä on kertonut Agadirissa useiden todistajien kuullen miten 45 siellä veropakolaisina eläkkeellä olevaa poliisia ovat saaneet selville miten Suomen konsulaatti [email protected] on maksanut useita satoja miljoonia euroja pimeää rahaa marokon hallinnolle jotta ne muuttaisivat sellaista lakia, jonka mukaan julkisen sektorin eläkkeensaajat poliisit professorit upseerit bussikuskit saisivat saman verovapauden kuin Espanjassa on yksityisen sektorin eläkkeensaajilla. Valtio on kuin se Huittisten hullu joka söi enemmän kuin tienasi . Se tarvitsee rahaa puolimiljoonaisen, tarpeettoman hallintonomenklatuuran ylläpitoon islannin ilmatilan valvontaan, Somalian rikkaimman juppiväestönosan täyshoitoon, Kreikan konkurssiin jne

        Suomen valtio on syyllistynyt vakavaan rikokseen, ottanut eräältä väestönosalta pois saavutettuja etuja laittomia keinoja käyttäen ja kun siitä puhutaan , LASTA rangaistaan , konsulaatti alkaa uhkailla sanoi komisario Spets ja häipyi Marokosta. Minulta poistettiin konsulaatti poliisi ja syyttäjäpalvelut kokonaan, todistaja Saksan Loerrachin poliisi ja sosiaalitoimi elokuu 2011


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18459
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3145
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1860
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      272
      1416
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      83
      1091
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe