Eli siis meidän 1v2kk on nyt alkanut varvistaa taas kävellessä, mutta vain oikealla jalalla välillä näyttää siltä ,että jalka kääntyisi hieman ulospäin. Varvistamista oli 9kk-> siihen asti kun oppi kävelemään ilman tukea, eli vähän vajaa 11kk.. Nyt yhtäkkiä parin päivän sisällä kävely on muuttunut.. Onko täällä ketään kenellä voisi olla kokemusta tällaisesta?
1v2kk varvistaa toisella jalalla
Helppiä
1
1172
Vastaukset
- Lintassa
Vaikeaa sanoa, mutta en ainakaan itse huolestuisi kun lapsi ei ole aina varvistellut.
Ja noin aikaisin lähtenyt liikkumaan niin senkin puolesta kuullostaa ettei suurempaa huolta ole.
Omalla tytöllä on alusta asti kävellessä (oppi 1v4kk) jalat kääntyneet voimakkaasti ulospäin ja olivat "lintassa". Käytiin fyssarilla ja määrättiin tukipohjalliset ja nyt vajaa 2 v jalkojen asento on jo lähes normaali:)
En tiedä miten varvistusta "hoidetaan". Jos jatkuu pitkään niin ehkä teidänkin kannattaisi käydä fyssarilla tsekkaamassa, meille oli ainakin suuri apu!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?581081Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11810Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75775- 53614
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83563Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45512Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40487Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv35486Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43483Sinun kanssasi
Kahvilassa tapaaminen olisi jotakin niin outoa. Se ei olisi vain kavereiden tapaaminen, koska ei olla oltu oikeita kaver36466