rahaongelmia

neuvoja...

Minä en tiedä, mitä tehdä, kun en avioeroa haluaisi, rakastanhan miestäni. Mies on työttömyyskorvauksella ja jättää elämisen kulut minun harteilleni. Syyksi sanoo, että hänen lapsuudenperheensä on köyhä, joten ei voi käyttää rahojansa meidän, suomalaisen perheen hyväksi. Mutta eihän se voi niin mennä aina...että minä kustannan elämisen täällä ja hän kustantaa hänen lapsuudenperheensä elannon siellä toisessa maassa...Tämä tuntuu tosi raskaalta. Erityisesti minua ihmetyttää, että hän ei ole osallistunut lainkaan ihan kohta syntyvän vauvansa kuluihin...Nämä raha-asiat rassaavat minua tosi pahasti. Ei sen tähden, että nyt hirveästi haluaisin häneltä rahaa...vaan sen tähden, että se, että hän osallistuisi kykynsä mukaan kuluihin, kertoisi minulle sen, että hän on tosissaan...ja että me todellakin olemme hänen perheensä...

6

478

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,..........

Ethän sinä ja vauva ole hänen perhettä ,olette vain hyväksikäytettyjä hölmöjä ja teidän avulla mies voi elättää oikeaa perhettään kotimaassaan .

• neuvoja...

Minä en oikeasti usko, että hänellä olisi vaimoa/lapsia kotimaassaan. Hänen sukulaisensa oli kysynyt häneltä näistä naisasioista, ja hän oli kieltänyt sellaisen mahdollisuuden, että hänellä olisi nainen omassa maassaan. Ja olisi ihme, jos sellainen olisi salassa niinkin läheiseltä ihmiseltä...

• neuvola...
        neuvoja... kirjoitti:

Minä en oikeasti usko, että hänellä olisi vaimoa/lapsia kotimaassaan. Hänen sukulaisensa oli kysynyt häneltä näistä naisasioista, ja hän oli kieltänyt sellaisen mahdollisuuden, että hänellä olisi nainen omassa maassaan. Ja olisi ihme, jos sellainen olisi salassa niinkin läheiseltä ihmiseltä...

Minä olen käynyt neuvolassa.

• 3+9
        neuvoja... kirjoitti:

No sittenhän kaikki on hyvin. Onnittelut.

• värvirh

Turhaa odottaa yhtään mitään. Ei siltä oo rahaa, aikaa eikä apua tulossa jatkossakaan. Rahaahan ja aikaa kuluu maanmiesten kanssa kahvilassa istuskeluun. Ja uusien naisten katseluun.

• Kampalakki

Voi miten idi ootti olet! Siinähän maksat nyt ja maksat muuten tulevaisuudessakin. Onnea valinnastasi! Onnettomuutesi on ihan omaa syytäsi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      149
      5808
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      34
      4166
    3. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      0
      3520
    4. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      49
      2731
    5. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2520
    6. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      31
      2494
    7. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      32
      2468
    8. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      16
      2338
    9. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      43
      2055
    10. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      26
      2015
    Aihe