Nikita Fouganthine

Kokemusta on

Itseään täynnä oleva epärehellinen pikkunulikka, pettää vaimojansa ja tyttöystäviään. Elämänlangat jokseenkin hukassa kun luulee että elämä on peli ja ihmiset häntä varten luotuja pelinappuloita..

32

3655

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naurava Cresent

      Siinähän tuli jo kaikki sanottua. Uusi aloitus.. ;) Ai niin. Maiilman epäonnisin fillari voro taitaa kuitenkin olla siirtynyt poikaystävien pettämisiin.. hah haa..

    • huhhuijaa

      Nimenomaan!!! vasikka mikä vasikka, ei kandee luottaa!!!!! Minäkin tunnen kyseisen henkilön

    • 222

      mitä hienoa naiset ja miehet näkee tässä puolikaljussa isomahaisessa psykoottisessa, narsistisessa pienessä vanhassa miehessä???

    • kauko777

      pikkunilkki se on, luulee olevansa kova, naistenhakkaajakin

    • niiii1

      joo, tosi kovis tappaa lapsen ja naisen :D

    • 9999

      tätä tyyppiä yhtään tuntien, en luottais!!! vasikka ja omaa leikkiänsä leikkivä psykopaatti

      • Nikita Fouganthine

        Vai niin. Vai sellaista mieltä ovat pelokkaat puskapojat. Haavan lehtien vapina näkyy tänne saakka.
        Ehdottaisin teille kahveja. Missä treffattaisiin?


      • Bootsit nro: 46
        Nikita Fouganthine kirjoitti:

        Vai niin. Vai sellaista mieltä ovat pelokkaat puskapojat. Haavan lehtien vapina näkyy tänne saakka.
        Ehdottaisin teille kahveja. Missä treffattaisiin?

        Kerro paikka? Tulen heti!


      • Isokenkäinen.
        Bootsit nro: 46 kirjoitti:

        Kerro paikka? Tulen heti!

        Pienet on bootsisi. Älä kompastu jalkoihisi.


      • Heguli Hermanninen
        Bootsit nro: 46 kirjoitti:

        Kerro paikka? Tulen heti!

        Kyllä tälläkin bootsi 46 kirjoitukset on kovia ,,olisi kiva nähdä mihin tämäkin mies/neiti oikeasti pystyy,varmasti tulee skeidat tosipaikan tullen,...Tämä on ihan älytöntä kirjoitella jostain pahasta nuoruuden sekoilusta nehän on lusittu,ajat sitten.. Tämä ei ole Valjakkalan kirjoitus,vaan minun , On se vain niin helppo nimettönä kirjoitella/uhoilla Laita Nikitalle mesta missä haluut treffata,joku muu kuin ympyrätalon kulmassa,,,vaikka stokkan kellon alla ,sinne mäkin haluaisin nähdä ,minkälainen mikki hiiri sieltä ilmestyy...


      • Kakka Bootsi 46
        Heguli Hermanninen kirjoitti:

        Kyllä tälläkin bootsi 46 kirjoitukset on kovia ,,olisi kiva nähdä mihin tämäkin mies/neiti oikeasti pystyy,varmasti tulee skeidat tosipaikan tullen,...Tämä on ihan älytöntä kirjoitella jostain pahasta nuoruuden sekoilusta nehän on lusittu,ajat sitten.. Tämä ei ole Valjakkalan kirjoitus,vaan minun , On se vain niin helppo nimettönä kirjoitella/uhoilla Laita Nikitalle mesta missä haluut treffata,joku muu kuin ympyrätalon kulmassa,,,vaikka stokkan kellon alla ,sinne mäkin haluaisin nähdä ,minkälainen mikki hiiri sieltä ilmestyy...

        Moi Hepuli Hermanni. No joo sovitaan sitten, et mä lopetan tän maailman vaarallisimman fillari varkaan parjaamisen. Kun säkin sitä noin nätisti pyydät.

        Mut satun oikeasti tuntemaan tän taikinapallon.. On lusittu samoissa taloissa.

        Ja silloin kun taikinapallo opetti nuorille pojille sellissään "huilun ja haitarin soittoa", mä revin salilla rautaa..

        Ja kun mulle tulee paskahätä niin mä istun pytylle..

        Mun on turha lähteä stadiin stockan kellon alle paleleen. Katsos kun me molemmat tiedetään jo valmiiksi, ettei sinne ole taikinapallo edes tulossa. Saisin seisoa siellä tuomiopäivään ja mulla on muutakin tekemistä.

        Mut, jos sun mieli hieman paranee niin kyllä muo alko jo hitusen jännittään..;)


      • VeinivaiSoini
        Nikita Fouganthine kirjoitti:

        Vai niin. Vai sellaista mieltä ovat pelokkaat puskapojat. Haavan lehtien vapina näkyy tänne saakka.
        Ehdottaisin teille kahveja. Missä treffattaisiin?

        Ensi kerran katsoin tätä viestiketjua. Ehdottelit missä treffattas ja juotas kahvit. Erinomainen idea. Me juodaan kahvit kun kiireiltä ennätän. Tarjoan kahvit mutta pullan tai munkin saat valita itse. Otatko tarjouksen vastaan?


      • Kylmässäkyydissä

        Minäkin voin tulla kahvittelemaa. Voin tarjota jälkkärit heti kahvittelun jälkeen.


    • kaikkisieltä

      Ja tämäkin oli sitten Ulvilasta, vai?

      • Nikita Fouganthine

        Olen syytön. Missä on Ulvila?


      • sielläseon
        Nikita Fouganthine kirjoitti:

        Olen syytön. Missä on Ulvila?

        Ulvila on helvetissä.


    • Chrisse Huraa!

      Kuka tällainen Fugantine on? Sen sijaan Christer Pettersson, siinäpä se vasta oli asia äijä!

    • penaali poskinen

      Fouganthine styylaa anaali koskisen kaa.

    • tsbg

      Impotenssi se on

    • tuubat pöksys

      Käykääs vilaseen uutta Alibia R,llä siel on oikei värikuvat, millanen spurgu teidän idolinne Valjakkala nykyään on..

      Kuset ja bassot housuissa makaa kadulla ja pari kyttää yrittää herätellä tota pälvikaljuu fillari teaffii.. =)

      • möhömahakalju

        Maku asioista ei voi kiistellä, paneehan ne jokku elukoitakin.. ;G Tarttee se ex ek. vanki syötävää, toivottavasti sulla on pakastin kondiksessa? Noilla mielin kun vapautuu, tietää jo heti lähtöön missä viettää taas seuraavat parikymmentä tulevaa vuottaan..

        Tosin mun veikkaukseni on, että tämä nim. "Lucrezia Butt" on tän puliukko foukamagisterin, krapulainen peilikuva joka tuli sivulle mahtaileen butin hahmossa. Joku äiti kompleksi iskeny putkassa? ööö röyh..


      • nupis
        möhömahakalju kirjoitti:

        Maku asioista ei voi kiistellä, paneehan ne jokku elukoitakin.. ;G Tarttee se ex ek. vanki syötävää, toivottavasti sulla on pakastin kondiksessa? Noilla mielin kun vapautuu, tietää jo heti lähtöön missä viettää taas seuraavat parikymmentä tulevaa vuottaan..

        Tosin mun veikkaukseni on, että tämä nim. "Lucrezia Butt" on tän puliukko foukamagisterin, krapulainen peilikuva joka tuli sivulle mahtaileen butin hahmossa. Joku äiti kompleksi iskeny putkassa? ööö röyh..

        Hanoi on kova jätkä.


      • Makkonen10
        möhömahakalju kirjoitti:

        Maku asioista ei voi kiistellä, paneehan ne jokku elukoitakin.. ;G Tarttee se ex ek. vanki syötävää, toivottavasti sulla on pakastin kondiksessa? Noilla mielin kun vapautuu, tietää jo heti lähtöön missä viettää taas seuraavat parikymmentä tulevaa vuottaan..

        Tosin mun veikkaukseni on, että tämä nim. "Lucrezia Butt" on tän puliukko foukamagisterin, krapulainen peilikuva joka tuli sivulle mahtaileen butin hahmossa. Joku äiti kompleksi iskeny putkassa? ööö röyh..

        Oikeassa oot ei Lucrezian kirjoittama viesti.


    • Luuserit

      Silloin kun tämä mätisäkki Valjakkala oli Mikkelissä nuorena pyörimässä yhden tyypin kanssa niin laitettiin niille paskat housuun. Tää Valjakkala oli niin Hanoita siihen aikaan. Kummatkin paskahousut katsoivat järkevämmäksi lähteä Mikkelistä, ihan oman turvallisuutensa vuoksi. Kait Valjakkala muistaa niittivyönsä jonka kanssa heilui? Se on ollut nyt noin 30 vuotta yhden huoneen seinällä odottamassa omistajaansa. Tule hakemaan omasi, niin saat ihan kaiken muunkin niittivyön lisäksi mitä tänne sulta jäi.

    • etelä-savo

      Onko hakenut niittivyönsä. Eiks tää Valjakkala pyörinyt Mikkelissä joskus nuorena erään Birge nimisen naisen kanssa.

    • oikeamies78

      "mitä hienoa naiset ja miehet näkee tässä puolikaljussa isomahaisessa psykoottisessa, narsistisessa pienessä vanhassa miehessä???"


      olipa jännä kommentti?
      mitäs ne sinussa sitten näkee joka olet laiha ja kusipäinen kynäniska?
      pitäisikö kaikkien miesten laihduttaa sinun näköiseksi ja leikkiä neitiä?
      eiköhän ne oikeat äijät varmaan monikin ole lihaviakin ja varmasti
      miehekkäämpää ollakin roteva ja tukeva kuin tuollainen alle 100kg neuvolassa
      punnittava poju vai mitä?

      ja hiuksetkin pitäisi olla? eli sellainen pikku pellavapää poju kuten sinä?
      aika monet naistenmiehet ovat täysin kaljuja. tiesitkö?

      jätkä puhuu kuin akat.

    • oikeamies78

      "narsistisessa pienessä vanhassa miehessä???"


      eihän se vanha ole.
      sinä taidat sensijan olla 20v äidin pikku nulikka jolle normaalit aikuiset
      ihmiset ovat vanhuksia vai mitä?

      haukut varmaan muitakin "puolikaljuja, lihavia, vanhoja" jne.?

    • oikeamies78

      "Ja silloin kun taikinapallo opetti nuorille pojille sellissään "huilun ja haitarin soittoa", mä revin salilla rautaa.."

      revit salilla rautaa ja jäit pieneksi?
      vai miksi kutsut valjakkala "taikinapalloksi"?
      oletko sille kateellinen kun painat itse vähemmän vaikka kuinka
      revit rautaa? oletko homokin kun ei ruoka maita vaan pitää
      kiristellä ja näytellä tiukkaa peppua?

      • Gjöran

        Höpö höpö, senkin höpönassu ;)


    • roborobocock

      Yhtä hyvä kysymys kuin miksi Breivik saa satoja rakkaus/kosintakirjeitä.....

      Varmaan monesta syystä, usein kuitenkin isättömät/pahoinpidellyt/hyväksikäytetyt tytät hakevat turvaa "vielä pahemmasta" ja he sitten ovatkin alibin ja is sivuilla "nainen teipattiin patteriin ja leikattiin pää irti".

      Perusnaisten hakkaajille riittää aina myös uutta maalia, ei auta mikään neuvo/ohje/käsky.....maailmassa on vain naisia, jotka tarvitsevat saada lättyyn säännöllisesti. Ja ei, he eivät tykkää siitä ja valittavat kovaan ääneen ja kaikille. Mutta kenen luokse sen jälkeen kipitetään?

    • Haistila

      Valjakkala on asunut Ulvilassa. Äitinsä pelottelija.

    • Anonyymi

      Mennyt sisäelimet sohjoksi. Asuu kohta tuonelassa. Ei auta enää raittius.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1907
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      9
      1539
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1499
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1477
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      150
      1415
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1350
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1307
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      648
      1239
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      16
      1147
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1108
    Aihe