Tuote palautus

BootyLover

Kaarran autolla kodinkoneliikkeen pihaan, juuri toissa päivänä olin käynyt ostamassa samaisesta liikkeestä uuden kahvinkeittimen, joka jo kolmannella käyttökerralla hajosi. Parkkeeraan auton ja otan rikki menneen keittimen syliin ja kävelen kohti liikkeen ovea. Ennen ulko-ovea tarkistan, että kuitti on mukana, sillä olisi noloa mennä vaatimaan korvausta, jos ei olisi edes kuittia ostoksesta. Kuitti löytyy taskusta ja lähden sisälle. Liikkeen automaattiset ovet avautuvat kohteliaasti ja astelenkin reippaasti suoraan kassalle. Kassalla onkin sama myyjä joka myi keittimen minulle. Joudun odottamaan hetken, kunnes edellinen asiakas poistuu, onnellisena uuden mikron omistajana. Siirryn tiskille ja esitän asiani, myyjä suhtautuu asiaani juuri oikealla vakavuudella ja pahoittelee kovasti aiheutunutta vaivaa.
Myyjä pyytää toisen henkilön kassalle, jotta voi selvittää minun asiani. Hän pyytää minut liikkeen toimistoon, jossa voimme täyttää tarvittavat paperit tuote virheestä. Seuraan myyjää liikkeen halki kohti toimistoa. Nyt huomaan, että myyjä onkin aika kuuma pakkaus, hänellä on tiukat vaaleansiniset farkut ja punainen liikkeen paita, joka leikkaus on hyvin linjoja mukaileva. Jalassa hänellä on melko korkea korkoiset saappaat. Korkeat korot antavat liikkeeseen tiettyä ryhtiä, jolloin pohkeet, takareidet ja pakarat esittäytyvät edukseen. Pitkät tummat hiukset on ponihännällä jotka heilahtaa kivasti, aina kun hän katsoo taaksensa, varmistaakseen, että seuraan perässä. Hän avaa minulle toimiston oven ja sulkee se sitten perässään, jotta liikkeen häly ei häiritse asiointia. Myyjä istuutuu suuren pöydän taakse ja minä asiakkaalle tarkoitettuun tuoliin. Kertaamme viat mitä laitteessa ilmeni ja hän kirjasi tiedot koneelle, jotta maahantuoja saa kattavan selvityksen takuuta varten lähettää tehtaalle. Myyjä kyselee, haluanko rahat takaisin vai korvaavan tuotteen ja sovimme, että jos hyllyssä on vastaava tuote niin otan sen mielelläni. Hän ottaa nyt risan keittimen ja kumartuu laskemaan sen lattialle takuu-palautus laitteiden kohtaan, jolloin farkut puristuvat tiukasti hänen muhkeita pakaroita vasten. Näky saa kullini heräämään ja huomaankin heti pienen pullotuksen omissa farkuissani. Myyjä pahoittelee vielä aiheutunutta vaivaa ja minä vähättelen kohteliaasti, vaikka tottakai olen harmissani, kun kaupunkiinkin on matkaa kolmekymmentä kilometriä.
Yhtäkkiä myyjä kysyy voiko hän vielä hyvitellä jotenkin vaivaa. Hämmennyn kysymyksestä, sillä yleensä vaan tarjotaa rahoja takaisin tai vaihto laitetta. Hän huomaa hämmästykseni, siirtyy aivan tulin eteen jolla istun ja alkaa hitaasti napittaa paitaansa auki. Nyt vasta hämmennys valtaakin mieleni, mutta onneksi järjen ääni housuissani saa heti ajatuksesta kiinni. Pian on punainen paita viskattu pöydälle ja edessäni hengityksen tahtiin pomppoilee kaksi suurta D-kupin rintaa, jotka on sullottu mustiin liiveihin. Sen enempää lupaa kysymättä hän polvistuu eteeni, alkaen avata tottuneesti housujani. Nostan itseni hieman tuolilta, jolloin housuni kiskaistaan nilkkoihin. Kullini paisuu paisumistaan, kun kiihkeä myyjä silittelee sitä boxereitteni päältä. Ja pian notkea käsi pujahtaakin boxerien kauluksesta sisään, vetäen juhlavan elimeni vapauteen. Varmoin ottein hän alkaa hiljalleen runkata varttani, saadenkin kullini täyteen mittaansa. Eikä aikaakaan kun tunnen ahnaan suun kullini ympärillä, ensin hän leikkiin herkällä terskalla, alkaen hitaasti upottaa kullia suuhunsa, sentti sentiltä kulli uppoaa ahnaaseen suuhun, kielen kokoajan leikkiessä taidokkaasti varrellani. Kullini valuu sylkeä kun hän viimein vetäytyy ympäriltäni. Hän tarttuu limaiseen varteen, alkaen runkata sitä voimalla ja antaen kielen lipsuttaa herkällä terskalla. yritän olla voihkimatta ääneen, vaikka se onkin miltei mahdotonta. Huone täytyy kiimasta kun kullini uppoaa uudelleen huulten väliin. Varttani pitkin valuu sylkeä, kun kulli uppoaa kerta toisensa jälkeen syvälle nieluun ja pian tunnenkin kurkottelevani kohti huippua, viimeiset vedot ja hän perääntyy, jääden eteeni suu auki odottamaan palkintoa. Hän tarttuu kulliini, alkaen runkata vimmatusti Ja tällä kertaa odottavan aika ei ole pitkä. Alan purkautua kuin tulivuori, ensimmäiset laavat lentää poskille ja rinnoille, mutta pääpurkaus lennättää laavat suoraan ammollaan odottavaan nieluun, purkaus on niin massiivinen että vaaleaa laavaa valuu suupielistä suurten rintojen muodostamaan rotkoon.
Myyjäni nousee ylös, hän siistii kasvojaan talouspaperilla ja kuivaa myös tissivakonsa, sitten hän napitta paitansa, kysyen olenko tyytyväinen saamani korvaukseen. Vastaan myöntävästi ja siirrymme takaisin liikkeen puolelle, etsimme minulle uuden keittimen ja poistun edelleen hieman hämilläni tapahtuneesta, Toivoen kuitenkin että jokin muu ostamani tuote tuosta liikkeestä olisi viallinen.

1

1553

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yritän ääneen

      Myyjä pyytää. Hän pyytää. Nyt huomaan, että myyjä onkin aika punainen, hänellä on tiukat vaaleansiniset takareidet ja pakarat. Pitkät tummat hiukset löytyy taskusta. Myyjä heilahtaa kivasti asiakkaalle tarkoitettuun tuoliin varmistaakseen kullini herkällä terskalla. Nostan itseni omissa farkuissani hänen muhkeita pakaroita vasten. Pian on punainen kullini viallinen tuote. Myyjäni valuu sylkeä rotkoon suu auki suupielistä. Nostan korvaavan tuotteen kerta toisensa jälkeen syvälle nieluun. Pian on kaksi suurta D-kupin rintaa viskattu pöydälle. Kullini pujahtaakin lattialle takuu-palautus laitteiden kohtaan. Ja pian notkea käsi uppoaa ahnaaseen suuhun.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8751
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2623
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2361
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1989
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1736
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1540
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1487
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1219
    Aihe