LUTIKAT OULUN CUMULUS HOTELLISSA

konkkeli

Olin 22.2-23.2 Oulun Cumulus hotellissa. Yhden yön jälkeen sain tarpeekseni, kehoni oli täynnä lutikan (Lude) puremia ja sen seurauksena kotona oli kiva pyykinpesu kaaos. ps puremat kutittaa enemmän kuin itikankin puremat.

5

926

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ruvella

Oltiin samassa hotellissa viikkoa aikaisemmin, joukkueellinen jäkisjunnuja, ja sama juttu: aamulla ihmeteltiin oikein porukalla, miksi koko jengi oli kuin rokon runtelema. Asia selvisi, kun tutkittiin patjat ja seinän vieret. Lutikoita vilisti niin, että oksetti. Pankaa hyvät ihmiset boikottiin tuo Cumulus Oulu! Luteet eivät ihan Raid-myrkyllä häviä, tarvitaan tuhdimmat myrkyt ja koko hotellin kaluston vaihto. Ihmettelen ettei ole asiasta isompaa haloota vielä noussut. Syytä olis.

• hyihyi

Toivottavasti teit asiasta kirjallisen reklamaation muuallekin kuin hotellin respaan. Toimenpiteisiin pitää ryhtyä heti tai kohta noita otiksia on jokaisen yöpyneen kotona. Luteilla on vielä niin pitkä hengissä pysymisen aika, että ihan yhdellä pesulla eivät välttämättä munat ja saivareet häviä.

• No hyi

Eiks niille voi tehdä jotain.. :(
      Oishan siellä Oulussakin jotain torjujii..
      Pikaiseen kun katseli löyty ainakin
      www.tuholaistorjuja.com ja varmaan on muitakin

• Reissuroope62

Hahaa! Eipä ole Oulun kumpparissa lutikoita näkynyt. Itse yövyn säännöllisesti, eikä elukan elukkaa ikinä missään. Ihmisethän kantaa näitä ötökkätuliaisia ulkomailta matkalaukuissaan ja sitä myöten vaatteissaan kun ei osata käsitellä omia matkatavaroita oikein.

• Humpuukkiaaa

Kilpailijan antimainos on tämä. Jos tuolla olisi lutikoita niin asiakas olisi tehnyt kirjallisen reklamaation ja pyytänyt saada siihen vastauksen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      66
      5605
    2. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      94
      2951
    3. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      274
      2611
    4. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2449
    5. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      23
      2219
    6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      261
      1754
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      58
      1349
    8. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      13
      1233
    9. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      88
      1165
    10. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      90