Onko kellään muulla vastaavaa ongelmaa, ettei pääse instagramista kirjautumaan ulos? Hiirellä saa klikattua sitä painiketta, mutta mitään ei vaan tapahdu!
Instagram ja uloskirjaus
9
3996
Vastaukset
- AinaInstaGramissako
Pääsitkö sieltä ulos? Mulla on nyt sama ongelma ja etsin vastausta... Vidu.
- Insta-ongelma
Sama ongelma... Löydän kyllä kohdan uloskirjaus mutta mitään ei tapahdu... Apua kaipaillaan. Rasittaa kun menee googlen kautta niin aina vaan on valmiina auki.
Ainakin kun poistaa selaustiedot niin silloin tuolta kirjautuu ulos.
- Dora-Julia
Minullakin on sama ongelma tietokoneen kanssa.
Kun painan Instagramissa "Kirjaudu ulos" mitään ei tapahdu!
Nyt tietokoneemme on vain minun Ig´sä ja siskoni ei pääse instagramiin! Selainhistorian poisto.
- onkelmaa
mulla sama ongelma... puhelin rikki ja aattelin selata instagramin koneel, mut nyt en sit pääse ulos sielt... :/
- JTB
Ei auttanut välimuistin tyhjennys edes täällä. Mutta sitten yksinkertaisesti kirjoitin osoiteriville https://instagram.com/accounts/logout/ ja se oli siinä.
- Anonyymi
Poistuuko tili jos kirjautuu ulos? Olen yrittänyt koko aamun poistaa viittä tiliä. Tosi monimutkaista. Joten mietin poistuuko ne jos kirjaudun vain ulos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1254071
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232962Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132504- 462071
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2491669Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt451603- 321557
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201406- 281390
- 951201