Vältettävät ravintolat!

2412343214231

Tähän voidaan listata ravintoloiha joihin EI kannata mennä. Aloitan tästä:

Black pepper: Omistaja ilm englantilainen? Palvelu ihan ok mutta ruoat todella pieniä,pahan makuisia ja erittäin kalliita. Esim pizzat ovat saarioisen eineslätyn kokoisia ja maku on sama, jos ei huonompikin. Lasten ja aikuisten annokset samaa mini kokoa, eli jos on aivan pakko sinne menä niin tilatkaa lasten annokset niin pääsette vähän halvemmalla.

200g agnus pihvit semmoisia 10cm halkajasiljtaan olevia laihoja "jauhelihapihvejä".

11

934

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viking ja MC Donaldas enempää ei varmaan kenellekään valistuneelle Thaimaan perheravintolojen makunautinnoista pitävälle tarvitse kertoa,eikä itseni noihin Vikingiin ja Mäkkäriin ole tarvinnut vaivautua kun on niin paljon parempia makunautintoja tarjolla jo katukeittiöissä.

• Käyty on

Mäkkärikin on hyvä vaihtoehto kun alkaa paikallinen ruoka tökkii.

• tiedoksivaansullekin

Kyllä me ainakin kerran lomassa käydään vikingissä, lapset kun on matkassa niin tykkäävät tutuista mauista.

Onhan se kallis paikka mutta on se ruokakin ihan laadukasta ja hyvää!

• Onhan se kallis paikka ja ruoka todella huonoa,mutta makunsa kullakin .Lisätään tuohon vältettävien ravintoloiden joukkoon Gollden Elephant.

• -l-

Golden Elephant todella hyvä ruokapaikka, kävimme reissun aikana pari kertaa ravintolassa. Aina täynnä ihmisiä. Yleensä ihmismäärä kertookin sen, minkälaista ruoka on..

• Ihanhyväpaikka
        -l- kirjoitti:

Golden Elephant todella hyvä ruokapaikka, kävimme reissun aikana pari kertaa ravintolassa. Aina täynnä ihmisiä. Yleensä ihmismäärä kertookin sen, minkälaista ruoka on..

Jep, samaa mieltä.
        Tulimme khao lakista eilen oltuamme siellä 2 vkoa ja kävimme Golden Elephantissa ja ainakin me tykkäsimme kyseisestä paikasta paljon

• Itse en voisi tietää jonkun ravintolan ruokaa huonoksi jos en ole siellä käynyt. viking ei kyllä houkuttele, suosittu näyttää olevan illasta toiseen, siihen varmaan syynsä.
      Mäkkärissä olen vuosia sitten käynyt, kun kävelin helteessä lam kaenista, bangla on:iin, halusin päästä ilmastoituun paikkaan. Söin kana-aterian ja pidin sitä parempana kuin suomen vastaava. Halpaahan se ei ole.

• 2352355252

Niin, joillekin se 4e on paljon...

• Elefant

Mekin tykättiin Golden Elefantista, hyvää ruokaa ja mukava palvelu, paikka täynnä ilta illan jälkeen.

• tha-bar

tha-bar

• matkatuumailja

Seafood Khao Lak: en suosittele. Käännyttiin ovelta pois.
      PhuKhaoLak oli hyvä, syötin ainakin kahdesti.
      GOld Elephant paras!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      593
      2337
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      410
      1852
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      22
      1690
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1438
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1286
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      63
      1233
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      122
      1164
    8. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      15
      920
    9. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      918
    10. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      843
    Aihe