Hei!
Onko viime vuonna ko. hotellissa vierailleita ? Kiinnostaisi kuulla kokemuksia all inclusivesta; onko maineensa veroinen ? Kerran olemme Kultahietikolla käyneet, ja tuolloin puolihoitoon olimme todella pettyneitä; aamupala ja päivällinen KOKO viikon AINA sama...
Toiseksi, olemme lähdössä lapsiperheenä liikenteeseen, niin kokemuksia ovi-/hissiaukoista yms. mahdummeko tuplarattailla kulkemaan ?
Kultahietikko ja hotelli Kristal ?
11
1202
Vastaukset
- Kultahietikko
Oltiin Kristalissa viime syyskuussa. All Inclusiven ruoka oli joka päivä eri, siellä oli teemapäiviä joten ruokaan ei kyllästynyt ja jälkiruokapöytä oli mahtava. Ainut mikä ei näin suomalaisena maistunut, oli aamupala, rasvaista makkaraa, voileipä ainekset ja paistettua kananmunaa, sekä muroja. Olisin mieluummin valinnut puuroa/mysliä tms. Nälkä ei ainakaan hotellissa päässyt yllättämään. Plussaa myös ravintolalle hyvästä palvelusta.
Hotellin hissi oli mielestäni ihan normaalin kokoinen, joten kuvittelisin ainakin et jos on ne metrin leveet rattaat niin ainakin mahtuu. Rattaiden kanssa kun on liikkeellä, niin hotelliin paluu on aika lailla ylämäkeä, joten jos vielä ei ole sitä kesäkuntoa hankittu, niin viimeistään silloin sen saa :D
Itselläni ei yhtään ainuttakaan pahaa sanottavaa ole kyseisestä hotellista, jos joskus Kultahietikoille palaamme, niin todennäköisesti valitsemme Kristalin uudelleen. - Ärrä ja Elli
Olimme Kristallissa kesäkuun alussa 2014.
Ruoat olivat suhteellisen samanlaisia jokaisella aterialla. Jonkin verran muutoksia joka aterialla, mutta ei se paljon siitä muutu. Porukka näytti kyllä mättävän sitä ruokaa sellaisia määriä, että suuri enemmistö kyllä siitä ruoasta tykkää. Lautaset ja jopa täysi viinilasi saattaa hävitä kun haet jotain muuta, mutta sehän kertoo nopeasta palvelusta. Aina voi hakea lisää.
Koska olen nähnyt paljon parempiakin, niin pannaan vaikka kouluarvosana 8.
Kristal on sijainniltaan mun mielestä oikein hyvässä paikassa. Rantamöly on hieman kauempana ja bussit Varnaan lähtevät lähettyviltä. - 20+12
Millainen oli hotellin juomapuoli?
- Ärrä ja Elli
Viiniä lähinnä nautiskelin. Punaista. Paikallinen olut ei ole ihan herkkujuomaani, mutta kyllähän sitäkin janoon muutama litra tuli haettua.
Baarissa on aika kattava AI-lista juomista. Näkyi siitä löytyvän muutakin kuin näitä mainitsemiani perusaineita.
- ettäs kehtaat
Juomapuoli on ihan siinä syömäpuolen vieressä.
- 3+14
En kysynyt missä se on vaan millainen.
- kehtaatkin vielä
No niinpäs kysyitkin. -Ihan viihtyisä ja siisti on.
- mron
Jatkaisin jo tähän aloitettuun ketjuun. Eli millainen hotelli Kristal on? Eka kertaa Bulgarian matkaa suunnittelemassa.
- viileetäolitouko2014
Mikä paras aika Kultahietikolle? Toukokuun loppu, vai elokuun loppu-syyskuun alku.
Alkukaudesta ystävällisiä ja loppukaudesta vittuuntuneita vai? - nazdrave_
Olen sitä mieltä, että alkukesä ja syksy tuonne syys- lokakuun vaihteeseen on mukavinta aikaa noissa isommissa lomakeskuksissa. Keskikesä on niin täynnä ihmisistä joka paikassa ja liian kuumaakin voi monelle olla. -Alkukesä siitäkin hyvä, ettei hotellien ja ravintoloitten henkilökunta ole kerennyt tympääntymään vielä turisteihin vaan ovat vielä innokkaita ja ystävällisempiä kuin loppu sesongista. Säät tosin voivat vaihdella aika paljonkin huhti- toukokuun aikaan. - Syssymmällä mukavammat "samettiset" ilmat ja vähemmän porukkaa niin tilaa liikkua ja on rauhallisempaa. Illat toki alkavat jo viiletä syyskuun lopulla. -"Alkukaudesta ystävällisiä ja loppukaudesta vittuuntuneita" kyllä karrikoidusti pitää kutinsa. Ei ole kuitenkaan koko totuus.
- ensuosittele
Kristal on aivan hirvittävä läävä. Suihkutilat ovat homeessa ja sängyt sen näköiset että niissä on varmasti luteita. Teimme hotellista reklamaation aurinkomatkoille ja ei ole vielä vastausta kuulunut. Hotellihuoneiden kuvat on remontoidusta osasta, jonne suomalaisilla ei ole asiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1176096Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334217- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582120Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441892- 1441819
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579